Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Frolva02 apr 2019, 08:52

 2204
ex-molinator schreef:Ja, veel anders dan interpreteren is toch niet mogelijk?
We zijn weer op pagina 10 van dit topic aanbeland. :mrgreen:
Frolva schreef:In dat geval ben je niet "te snel" geweest maar "te traag". 😉
Je moet toch een beetje van slechte wil zijn om "te snel" te interpreteren als "te traag".
Gebruikersavatar

bert.verhaegen02 apr 2019, 09:06

 129
Ik denk dat Eva gewoon het snelst de test heeft ingevuld en Ingrid het slechtst. Als Eva ook het slechtste resultaat had dan hadden ze het spel met de verfbom gewoon kunnen aanpassen naar Eva redden of niet.
Gebruikersavatar

BeaVer02 apr 2019, 09:24

 1293  Uma
Ik had "het risico" ook geïnterpreteerd als "pas op als je de test het slechts hebt ingevuld, want dan zou het wel eens kunnen keren".
Maw, ik denk dat ze een plan B hadden indien de snelste ook de afvaller was.
Daarnaast denk ik ook dat het aspect "vrijstelling" nog aan bod zal komen, maar in een andere setting.
Gebruikersavatar

The hunter02 apr 2019, 14:21

 282  Uma
Gillesisdemol schreef:
P.S. De afgelopen jaren geraakte ik telkens in een tunnel, heel vervelend. Toch is het nog vervelender om in geen enkele tunnel te zitten, dan blijf je maar ronddwalen in dit labyrint. Give me a tunnel! 😎
Inderdaad, absoluut ambetant. Niet dat ik direct in een tunnel moet zitten, maar ik had toch al graag een verdachte had. Vorige seizoenen had ik na drie afleveringen toch altijd al minstens een verdachte die het ook altijd tot de finale uithield, mol of niet.
Gebruikersavatar

Dominique02 apr 2019, 19:55

 61
Nee, er is echt geen mogelijkheid dat de snelste en de slechtste samenvallen.

Want stel dat de snelste ook de slechtste was en dus niet afvalt, dan heeft die voor diezelfde dag een voordeel (vrijstelling) zowel als voor de volgende aflevering (pasvragen) en dat is nu eenmaal niet zo gezegd. Er is enkel over een voordeel bij de volgende aflevering gesproken, niet de huidige.

Uitleg gilles door de ogen van de kandidaten: 1. De eliminatie vind die avond plaats, er valt iemand af. En indien ik niet afval en er morgen dus nog ben, dan heb ik een voordeel bij de volgende aflevering indien ik de snelste was bij het invullen van diegenen die NU nog overblijven.
Gebruikersavatar

Vermoljoen02 apr 2019, 21:35

 2354  Uma
BeaVer schreef:Daarnaast denk ik ook dat het aspect "vrijstelling" nog aan bod zal komen, maar in een andere setting.
Die is er meestal in aflevering 5 als er familie komt in een paintbalspel. Dat was nu vorig jaar niet (wel pasvragen).
Gebruikersavatar

Jay-Lo02 apr 2019, 22:25

 1690  Sven
Ik had een bedenking dat de mol bij de keuze M/V niet zijn eigen geslacht zou kiezen. Maar alle mannen kiezen V en Elisabet zegt M, alleen Kaat zegt V, daar schieten we ook niets mee op.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17