Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee25 mar 2019, 09:02

 3547  Sven
KevinL schreef:Je ziet haar bij het rechtstaan ook meteen prutsen aan het bakje van haar microfoon(?) onder haar kleedje.
Wilt ze daar haar microfoon meteen afzetten?
een bakje wegsteken van de microfoontje wordt meestal gedaan aan de achterkant van een broek, soms ook aan de BH. Het lijkt mij dat dat bij Eva niet ging en ze het bakje op haar schoot had liggen. Of aan haar onderbroek hangen, kan ook. Lijkt mij gewoon dat ze het vastpakte omdat ze recht moest staan. iets dat buiten beeld zou gebeuren indien er geen rood scherm was

Klaartje schreef:Hebben die kandidaten allemaal een microfoon bij de eliminatie??? Dat is echt het eerste dat ik daarvan verneem. Heb dat nog nooit gezien of gemerkt in al die jaren dat ik naar de Mol kijk.
We horen toch reacties van de deelnemers na het rode scherm, dus ik vermoed dat ze wel 1 hebben. Anders moeten ze beginnen met over-head-mics, maar dat lijkt mij niet het geval (geen kabels, statieven gezien)


Ik vind trouwens dat dezelfde discussie naar boven komt zoals vorig jaar met Joke. Voorlopig is het nog niet duidelijk of ze de mol is. Maar het zou echt wel té verdacht zijn om ze weg te halen. Maar wie weet :geek:
Gebruikersavatar

KevinL25 mar 2019, 09:03

 87
Klaartje schreef:Hebben die kandidaten allemaal een microfoon bij de eliminatie??? Dat is echt het eerste dat ik daarvan verneem. Heb dat nog nooit gezien of gemerkt in al die jaren dat ik naar de Mol kijk.
De kandidaten dragen toch allemaal een microfoon?
Of loopt er de hele tijd iemand met zo’n samson achter hen aan? 😃
Gebruikersavatar

Taupe07725 mar 2019, 09:32

 767  Yens
Het enige wat we zeker weten is dus dat Eva de snelste was en dat ze het rode scherm kreeg tov de andere kandidaten.
MAAR garandeert dat dat ze weer komt?
Als de groep moet beslissen of ze al of niet weer komt dan kunnen ze er tegen zijn en dan valt zij af en degene die minste juist had = 2 afvallers en zitten we op juiste aantal.
Of zoals het telefonisch gesprek doet vermoeden, speelt ze een cruciale rol volgende keer samen met de anderen. en gaat ze gegarandeerd door? Het enige is dat ze snelste was maar wat als ze alles snel, snel gedaan heeft en toch laatste was? Kan dat?
We kennen het spel van volgende week natuurlijk niet maar mij lijkt dat de mol beter in de groep zit die moet beslissen over haar lot ...
Gebruikersavatar

KevinL25 mar 2019, 09:38

 87
Taupe077 schreef:Het enige wat we zeker weten is dus dat Eva de snelste was en dat ze het rode scherm kreeg tov de andere kandidaten.
MAAR garandeert dat dat ze weer komt?
Als de groep moet beslissen of ze al of niet weer komt dan kunnen ze er tegen zijn en dan valt zij af en degene die minste juist had = 2 afvallers en zitten we op juiste aantal.
Of zoals het telefonisch gesprek doet vermoeden, speelt ze een cruciale rol volgende keer samen met de anderen. en gaat ze gegarandeerd door? Het enige is dat ze snelste was maar wat als ze alles snel, snel gedaan heeft en toch laatste was? Kan dat?
We kennen het spel van volgende week natuurlijk niet maar mij lijkt dat de mol beter in de groep zit die moet beslissen over haar lot ...
Beslissen over Eva haar lot?
Mij lijkt het net dat vooral Eva gaat bepalen wie er naar huis gaat, of misschien zelfs niemand.
Gebruikersavatar

Klaartje25 mar 2019, 09:59

 2245  Uma
masterveecee schreef:een bakje wegsteken van de microfoontje wordt meestal gedaan aan de achterkant van een broek, soms ook aan de BH. Het lijkt mij dat dat bij Eva niet ging en ze het bakje op haar schoot had liggen. Of aan haar onderbroek hangen, kan ook. Lijkt mij gewoon dat ze het vastpakte omdat ze recht moest staan. iets dat buiten beeld zou gebeuren indien er geen rood scherm was



We horen toch reacties van de deelnemers na het rode scherm, dus ik vermoed dat ze wel 1 hebben. Anders moeten ze beginnen met over-head-mics, maar dat lijkt mij niet het geval (geen kabels, statieven gezien)


Ik vind trouwens dat dezelfde discussie naar boven komt zoals vorig jaar met Joke. Voorlopig is het nog niet duidelijk of ze de mol is. Maar het zou echt wel té verdacht zijn om ze weg te halen. Maar wie weet :geek:
We horen toch altijd wat er gezegd wordt, bij zowat alles wat in beeld komt. Hoe hebben ze bijvoorbeeld kunnen registreren wat de kandidaten zegden toen ze daar lagen te kronkelen en glijden op de helling met zeep? Toen hadden die toch geen microfoonbakje bij, toch? Als er beelden zijn, dan nemen ze toch ook de klank op met een klankman of met een microfoon op de camera, niet?

Ik blijf dat toch vreemd vinden, maar ja, ik ben dan op dergelijk technisch vlak een complete nitwit. 🙂
Gebruikersavatar

BeaVer25 mar 2019, 10:00

 1293  Uma
Dat denk ik ook. De snelste van de invullers ging een voordeel krijgen.

Daarnaast, zeggen "eva, ik begin bij jou" om dan de naam van de echte afvaller in te vullen, vind ik een leugen. Dus om te zeggen dat het rode scherm van eva een leugen is, is correct, want het was het scherm van iemand anders.
Gebruikersavatar

Klaartje25 mar 2019, 10:04

 2245  Uma
KevinL schreef:De kandidaten dragen toch allemaal een microfoon?
Of loopt er de hele tijd iemand met zo’n samson achter hen aan? 😃
Dat betwijfel ik toch hoor. Er zijn toch opdrachten waarbij dit niet mogelijk is, bijvoorbeeld bij die proef op de gladde helling (aflevering 2). Zo'n microfoontje moet toch geweldig in de wegzitten bij de meeste proeven, en hoeveel ruis geeft dat dan niet als er kleren tegen aanschuren? Je merkt dat in andere programma's toch ook vaak: bij het minste dat iemand beweegt, komt er iets tegen het microfoontje en krijg je wanklanken.

Trouwens, droegen Joeri en co ook een microfoontje tijdens hun gevechtsportopdracht? Denk het toch niet, maar je hoort toch ook wat die mannen zeggen.
Gebruikersavatar

masterveecee25 mar 2019, 10:06

 3547  Sven
KevinL schreef:Beslissen over Eva haar lot?
Mij lijkt het net dat vooral Eva gaat bepalen wie er naar huis gaat, of misschien zelfs niemand.
Ook, gedacht, maar dan moet er op een bepaald moment 2 personen vertrekken. Ze komen anders niet rond met hun aantal afleveringen 🙂

Trouwens, zou jammer zijn dat Eva dan weg moet, terwijl ze niet de slechte was.
Aan de andere kant, ze hand ook natuurlijk maar alleen de snelste tijd, maar waren haar antwoorden correct??


@Klaartje: Denk ik ook
Gebruikersavatar

KevinL25 mar 2019, 10:13

 87
@Klaartje: De Mol verrast ons wel vaker, dat zal met de klank niet anders zijn waarschijnlijk. 😃

@masterveece: Hoe hebben ze dat geflikt met Buba en ‘X’ twee seizoenen geleden? Mijn geheugen laat me in de steek.
Gebruikersavatar

masterveecee25 mar 2019, 10:17

 3547  Sven
Euh, bedoel je dat met Hans dat ie terug kwam en dat er dan ook 2 naar huis zijn geweest?
Moet nu ook wel even denken...
Gebruikersavatar

Jansen25 mar 2019, 10:23

 3423  Yens
Ik denk dat Eva op voorhand gebriefd werd dat ze zogenaamd de afvaller was. Ze zullen waarschijnlijk iets gezegd hebben in de zin van: "jij was de snelste om de proef in te vullen, maar we gaan je aanduiden als afvaller. Dus gewoon opstaan alsof je weg moet, daarna krijg je verder uitleg." Ze kreeg ook waarschijnlijk de instructie om haar microfoon af te zetten. Het zou trouwens dom geweest zijn - als ze de mol is - om de microfoon pas af te zetten, terwijl iedereen het kon zien?

Was dat trouwens vorig jaar ook niet met Joke op het einde van de eerste eliminatie? Dat ze op voorhand wist dat ze Kelly achterna moest lopen?
Laatst gewijzigd door Jansen op 25 mar 2019, 10:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

masterveecee25 mar 2019, 10:27

 3547  Sven
Dat was met de brief die ze gekregen had bij de proef, dat ze onmiddellijk moest vertrekken
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17