Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen25 mar 2019, 10:31

 2354  Uma
Jansen schreef:Was dat trouwens vorig jaar ook niet met Joke op het einde van de eerste eliminatie? Dat ze op voorhand wist dat ze Kelly achterna moest lopen?
Nee. Toen moest Joke die brief lezen en daar stond in dat ze de groep moest verlaten.
Gebruikersavatar

Jansen25 mar 2019, 10:38

 3423  Yens
Ja, maar dat was zonder medeweten van de andere kandidaten, toch? De manier van communicatie was misschien anders, maar ik ben er zeker van dat Eva op voorhand ook instructies gekregen heeft.
Gebruikersavatar

ex-molinator25 mar 2019, 10:39

 3483  Uma
Jansen schreef:Als Eva de mol is, dan hebben ze gisteren een geweldige flater gemaakt hoor
...
...
Dus Eva krijgt voor mij gewoon de hoofdrol in de eerste proef van volgende week, en voor mij is ze de mol zeker niet.
Ik zie de flater niet.
Jij bent er nu zeker van de Eva de mol niet is, en anderen zijn er nu zeker van dat zij de mol wel is. Ik ben er nog niet uit (verre van vrees ik) maar heb het zelfde gevoel bij haar reactie als bij Axel toen Liesbeth mocht vertrekken - volledig verklaarbaar als mol maar ook als niet-mol.
Gebruikersavatar

Jansen25 mar 2019, 10:59

 3423  Yens
Ik heb mijn antwoord nog een beetje gewijzigd: ik denk niet dat ze zo ooglopend in de verf zou gezet worden, als ze de mol zou zijn. Wat zeker een flater zou zijn - als ze de mol is, is dat ze de microfoon zo opvallend uitzette toen ze opstond. Het kan niet anders dat andere kandidaten dat ook gezien hebben.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 mar 2019, 11:21

 8153
KevinL schreef:@Klaartje: De Mol verrast ons wel vaker, dat zal met de klank niet anders zijn waarschijnlijk. 😃

@masterveece: Hoe hebben ze dat geflikt met Buba en ‘X’ twee seizoenen geleden? Mijn geheugen laat me in de steek.
Bouba en Jolien.
masterveecee schreef:Euh, bedoel je dat met Hans dat ie terug kwam en dat er dan ook 2 naar huis zijn geweest?
Moet nu ook wel even denken...
Bouba en Jolien dus 😃
Gebruikersavatar

BeaVer25 mar 2019, 11:24

 1293  Uma
Ik zou het raar vinden dat ze net dit stuk in scène zouden zetten.
Ik vond persoonlijk dat er zwaar gemonteerd is aan heel dat stuk. Het beeld versprong constant en ik denk dat mogelijke reacties van de rest zoals: "dat is die leugen" er uitgeknipt zijn, etc... om zoveel mogelijk de misterie te behouden voor de kijker.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 mar 2019, 11:25

 8153
Jansen schreef:Ik denk dat Eva op voorhand gebriefd werd dat ze zogenaamd de afvaller was. Ze zullen waarschijnlijk iets gezegd hebben in de zin van: "jij was de snelste om de proef in te vullen, maar we gaan je aanduiden als afvaller. Dus gewoon opstaan alsof je weg moet, daarna krijg je verder uitleg."
Dat zou toch echt heel flauw zijn!

Taupe077 schreef:Het enige is dat ze snelste was maar wat als ze alles snel, snel gedaan heeft en toch laatste was? Kan dat?
Denk het niet, want GDC zegt tegen haar “jij bent niet de afvaller”.
Gebruikersavatar

Vermoljoen25 mar 2019, 11:33

 2354  Uma
Jansen schreef:Ja, maar dat was zonder medeweten van de andere kandidaten, toch? De manier van communicatie was misschien anders, maar ik ben er zeker van dat Eva op voorhand ook instructies gekregen heeft.
Klopt
Gebruikersavatar

Jansen25 mar 2019, 11:52

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Dat zou toch echt heel flauw zijn!
Waarom flauw? Alles wijst er volgens mij op: de kalmte waarmee ze opstaat, de manier waarop ze ostentatief haar microfoontje uitschakelt? Wijst er toch op dat ze op voorhand wist wat ze moest doen. Vooral dat laatste, als ze op dat ogenblik dacht dat ze effectief afviel, waarom zou ze dan haar microfoon uitschakelen?

Anderzijds - als ze de mol zou zijn - dan zou ze dat toch nooit zo doen?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 mar 2019, 11:58

 8153
Misschien schakelde ze haar microfoon uit omdat ze wist dat ze hard ging beginnen janken en niet wilde dat we dat zouden horen? Het viel mij op dat ze, toen ze bij GDC stond, haar gezicht verborg achter haar haar, dus goed mogelijk dat ze daar serieus aan het snotteren was. Misschien wilde ze dat iedereen aan haar zou blijven denken als Eva de vrolijke flapuit en Eva de intelligente kandidate, niet als Eva de bleitende afvaller 🙂
Gebruikersavatar

BeaVer25 mar 2019, 11:59

 1293  Uma
Maar er is toch nooit een momentje waar ze nog eens goeiedag zeggen en knuffels geven en zo? De afvaller moet opstaan en vertrekken. En dat is net wat ze deed. Opstaan en vertrekken. Misschien dat hen dan ook gevraagd wordt om hun microfoon af te zetten, maar dat is geen zekerheid.
Eva kwam wel heel stijf over, maar dat kan evengoed omdat ze het totaal niet verwacht had en half "in shock" was.
Gebruikersavatar

masterveecee25 mar 2019, 12:03

 3547  Sven
Klopt, geen tijd voor knuffels.

Btw: wie zegt dat ze de zender OFF zette?? Ik vermoed dat ze die gewoon vasthield om niet te vallen tijdens het opstaan
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 17