Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 mar 2019, 12:16

 8153
Jansen schreef:Ja, maar dat was zonder medeweten van de andere kandidaten, toch? De manier van communicatie was misschien anders, maar ik ben er zeker van dat Eva op voorhand ook instructies gekregen heeft.
=>
Vermoljoen schreef:Klopt
Beetje genuanceerder zijn hé! Hoe weet jij nu met zekerheid dat het klopt dat Eva vooraf instructies gekregen heeft? Je schrijft misschien beter "ik denk het ook" of "ik vermoed het ook"...
Gebruikersavatar

Jansen25 mar 2019, 12:18

 3423  Yens
Dat kan, maar zou dan het beeld dat ze 'een handeling deed' met de microfoon, niet door de montage er uitgehaald zijn? Mij lijkt het toch echt opvallend, zowel voor de kijker als voor de andere kandidaten.

EDIT: Reply op de laatste zin in de post van MVC 🙂
Gebruikersavatar

Vermoljoen25 mar 2019, 12:26

 2354  Uma
chicawah.janssen schreef:Beetje genuanceerder zijn hé! Hoe weet jij nu met zekerheid dat het klopt dat Eva vooraf instructies gekregen heeft? Je schrijft misschien beter "ik denk het ook" of "ik vermoed het ook"...
Ik bedoelde het eerste stukje van de zin, toen het over Joke ging. Ik had dat 2e deel misschien beter weg gelaten om verwarring te vermijden.
Laatst gewijzigd door Vermoljoen op 25 mar 2019, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

koen.willen25 mar 2019, 12:27

 187  Uma
Het verklaard wel waarom de kandidaten deze uitzending een Mol logo te zien kregen en niet de naam van de kandidaat die werd ingetikt.

Ik heb eens liggen na te denken wie dan wel de afvallen zou kunnen zijn.
Bij de eliminatie zie je Gilles namelijk typen:
  • Tik 1 zie je niet in beeld maar hoor je wel
  • Tik 2 zie je in beeld
  • Dan hoor en zie je een aantal seconden niks, het kan natuurlijk dat er wel iets in getikt.
  • Tik 3 zie je in beeld
  • Tik 4 zie je niet in beeld maar hoor je wel
  • Tik 5 is de enter naar het rode scherm
Dit is mijn conclusie na het zien van de eliminatie:
  • Als de kandidaat 4 letters heeft dan ligt ofwel Axel of Kaat eruit.
  • Als de kandidaat 3 letters heeft (waarvan de eerst gedrukte de shift lock is (& het dus niet Eva is) dan ligt Bas eruit.
  • Als we het met een letter extra moeten zoeken (5 letters) dan is het ofwel Bruno of Joeri.
  • Natuurlijk is het aantal tikken dat we hebben gezien en/of gehoord geen zekerheid, er kunnen er altijd meer zijn geweest, of minder dan werkelijk in beeld is gebracht.
Gebruikersavatar

Klaartje25 mar 2019, 12:27

 2245  Uma
Ik blijf het toch ook vreemd vinden dat het zo prominent in beeld komt dat ze iets aanraakt wat onder haar kleren zit, wat het dan ook is wat ze daaronder heeft zitten (een zendertje, een microfoon of nog iets anders, iets met een rechthoekig contour in elk geval). Er wordt echt ingezoomd op die handeling. Strange, very strange...
Gebruikersavatar

Vermoljoen25 mar 2019, 12:28

 2354  Uma
Koen.Willen schreef:Het verklaard wel waarom de kandidaten deze uitzending een Mol logo te zien kregen en niet de naam van de kandidaat die werd ingetikt.

Ik heb eens liggen na te denken wie dan wel de afvallen zou kunnen zijn.
Bij de eliminatie zie je Gilles namelijk typen:

Tik 1 zie je niet in beeld maar hoor je wel
Tik 2 zie je in beeld
Dan hoor en zie je een aantal seconden niks, het kan natuurlijk dat er wel iets in getikt.
Tik 3 zie je in beeld
Tik 4 zie je niet in beeld maar hoor je wel
Tik 5 is de enter naar het rode scherm

Dit is mijn conclusie na het zien van de eliminatie:

Als de kandidaat 4 letters heeft dan ligt ofwel Axel of Kaat eruit.
Als de kandidaat 3 letters heeft (waarvan de eerst gedrukte de shift lock is (& het dus niet Eva is) dan ligt Bas eruit.
Als we het met een letter extra moeten zoeken (5 letters) dan is het ofwel Bruno of Joeri.
Natuurlijk is het aantal tikken dat we hebben gezien en/of gehoord geen zekerheid, er kunnen er altijd meer zijn geweest, of minder dan werkelijk in beeld is gebracht.
Of hij typt een heel andere naam dat wel met een rood scherm reageert....
Gebruikersavatar

masterveecee25 mar 2019, 12:36

 3547  Sven
Jansen schreef:Dat kan, maar zou dan het beeld dat ze 'een handeling deed' met de microfoon, niet door de montage er uitgehaald zijn? Mij lijkt het toch echt opvallend, zowel voor de kijker als voor de andere kandidaten.

EDIT: Reply op de laatste zin in de post van MVC 🙂
lijkt mij toch maar een one-take shot, niet? Is niet dat ze het konden opnieuw doen. Dus kon het er niet uitgehaald worden.
Gebruikersavatar

Thibaud Dedier25 mar 2019, 13:02

Deelnemer  46
Social schreef:Ze zet haar microfoon inderdaad meteen af, of zo lijkt het toch.
Nee dat klopt niet. Als kandidaat kan je je microfoon niet zomaar afzetten.
Gebruikersavatar

Moldedju25 mar 2019, 13:11

 507  Yens
* Achteraf heeft ze precies een bol klei vast in haar handen. Misschien dat die onder haar kleed zat als talisman? Heeft ze kindjes? Misschien dat zij dat meegegeven hebben en dat ze dat onder haar kleed had gestoken of zo?

* In elk geval is het voor mij niet éénduidig dat ze de mol zou zijn.
- Als kandidaat kan ze evengoed heel zenuwachtig zijn (wat ze vorige keer eigenlijk ook al was), zeker als ze gegaan is voor de snelste tijd en ze weet dat dat een risico is. Ze stapt dan ook al bloednerveus binnen. Gezien ze dan als eerste komt, denk ze een groen scherm te krijgen (is toch veel zo), maar dan is het toch rood. Koude douche compleet en ze loopt direct weg. Kan toch?
- Als mol kan ze gerust de snelste tijd hebben. Gewoon alles direct invullen. Mol heeft toch nooit rood scherm.

Soit, ze blijft op wel op mijn molverdachte lijstje staan.
Gebruikersavatar

masterveecee25 mar 2019, 13:13

 3547  Sven
Thibaud Dedier schreef:Nee dat klopt niet. Als kandidaat kan je je microfoon niet zomaar afzetten.
Bedankt Thibaud voor de info, is direct kortgesloten nu 😉
Gebruikersavatar

KevinL25 mar 2019, 13:16

 87
masterveecee schreef:Bedankt Thibaud voor de info, is direct kortgesloten nu 😉
Inderdaad, zeer handig dat Thibaud zijn ervaringen wilt delen, thx!
Gebruikersavatar

Klaartje25 mar 2019, 13:19

 2245  Uma
Dan kan Thibaud als insider ook eens bevestigen of de kandidaten enkel bij de eliminatie zo'n microfoontje hebben of bij alle opdrachten?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 17