Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Frolva27 mar 2019, 16:43

 2204
Volgens mij ging de conversatie tussen GDC en Eva - na het rode scherm - als volgt:

G: Eva.
E: Ja.
G: Proficiat. Jij bent niet de afvaller vanavond.
E: Oh my God. Meen je het. Meen je het echt.
G: Jij overleeft, jij overleeft deze aflevering.
E: Dees was de leugen.
G: Ik heb gezegd dat ik één keer ging liegen. En dat heb ik net gedaan.
(terugblik naar “ook ik zal tijdens deze aflevering één keer liegen”)
E: Amai man, doe me dat nooit ni meer aan, he.
G: Ik heb daarnet de naam van de echte afvaller ingetypt, niet de jouwe. En de echte afvaller zit daar nog bij de anderen.
E: Oh my God.
G: Jij staat hier omdat je de eliminatietest het snelst hebt ingevuld.
E: OK
G: En jij kan er mee voor zorgen dat er vanavond niemand naar huis moet.
E: Oh my God.
G: Je krijgt zo meteen meer instructies.
E: Ja.
G: Ik wens je veel succes.
E: Dank je wel.
G: Ik zie je sowieso straks terug. Tot zo Eva. Succes.
E: Merci.

Ik geloof persoonlijk niet dat "net gedaan" slaagt op "Ik heb gezegd dat ik één keer ging liegen".
GDC heeft dus (m.i.) in de aflevering één keer gelogen. En dat kan eigenlijk enkel maar zijn toen hij zei: "Eva, ik begin bij jou".

Indien de leugen zou zijn "Jij bent niet de afvaller vanavond", dan volgen er nog enkele, zoals
"Ik heb daarnet de naam van de echte afvaller ingetypt, niet de jouwe. En de echte afvaller zit daar nog bij de anderen"
"Jij staat hier omdat je de eliminatietest het snelst hebt ingevuld"

Nog enkele dagen en we weten het. :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2019, 16:48

 8153
Ik kan je volledig volgen tot:
Frolva schreef:GDC heeft dus (m.i.) in de aflevering één keer gelogen. En dat kan eigenlijk enkel maar zijn toen hij zei: "Eva, ik begin bij jou".
Hij ís toch bij de eliminatie met haar begonnen?
Aaaaaaaarggggggghhhhhhhhhhhh, ik krijg het van die leugen! :evil:
Gebruikersavatar

BogersAsset27 mar 2019, 16:53

 65
Oei ja dan moeten we misschien heel het script inderdaad onder de loep nemen :') ik dacht dat iemand dat stuk gepost had omdat dat alles was wat er gezegd geweest was tijdens dat momentje.

Herinnert iemand zich of GDC zei dat hij tegen wie hij ging liegen? Ik kan momenteel de aflevering niet opnieuw bekijken helaas, misschien dat het mij vanavond lukt 😃
Gebruikersavatar

Frolva27 mar 2019, 16:58

 2204
chicawah.janssen schreef:Hij ís toch bij de eliminatie met haar begonnen?
Aaaaaaaarggggggghhhhhhhhhhhh, ik krijg het van die leugen! :evil:
Ah nee, want hij heeft de naam van de echte afvaller ingetypt. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2019, 17:02

 8153
Mja, dat heb ik mij wel bedacht, maar ik vind het toch een beetje raar. Toch kan het eigenlijk alleen maar dat zijn.
Gebruikersavatar

mark.vandaele27 mar 2019, 17:21

 178
masterveecee schreef:Nee, het is Joke die komt 🙂
En wie word de andere gast? :mrgreen:
Gebruikersavatar

bert.verhaegen27 mar 2019, 19:56

 129
Zoeken jullie het niet gewoon wat te ver? De leugen is gewoon "Eva, ik begin bij jou" terwijl Gilles de naam van de echte afvaller intypte. Alles wat daarna komt doet denk ik niet meer ter zake en hoort gewoon bij de uitleg die Gilles geeft aan Eva over die ene leugen.
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2019, 20:20

 3483  Uma
bert.verhaegen schreef:Zoeken jullie het niet gewoon wat te ver? De leugen is gewoon "Eva, ik begin bij jou" terwijl Gilles de naam van de echte afvaller intypte. Alles wat daarna komt doet denk ik niet meer ter zake en hoort gewoon bij de uitleg die Gilles geeft aan Eva over die ene leugen.
En hoe verklaar je dan dat GDC veel later op de avond tegen Eva zegt: "en dat heb ik net gedaan", vlak na er haar op gewezen te hebben dat hij eerder op de dag gezegd heeft dat hij 1x zou liegen? Dat lijkt me dan duidelijk een tweede leugen. 💡
Gebruikersavatar

jos.jansen27 mar 2019, 20:47

 328  Uma
ex-molinator schreef: En hoe verklaar je dan dat GDC veel later op de avond tegen Eva zegt: "en dat heb ik net gedaan", vlak na er haar op gewezen te hebben dat hij eerder op de dag gezegd heeft dat hij 1x zou liegen? Dat lijkt me dan duidelijk een tweede leugen. 💡
Ik weet niet of dit veel later is. De normale gang van zaken (zoals wij ze altijd zien) is toch zodra de afvaller bekend is word deze door GDC naar de auto begeleid, dit is het moment waar ze de bagage pakken en het gesprek is er ogenschijnlijk direct na
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2019, 21:07

 3483  Uma
jos.jansen schreef:....
Ik weet niet of dit veel later is.
????
Begin van de aflevering, rond 3.05, voor de start van de eerste opdracht.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2019, 21:24

 8153
Nu ben ik niet helemaal mee. Wat Jos zegt lijkt mij juist.
Gebruikersavatar

mark.vandaele27 mar 2019, 21:28

 178
bert.verhaegen schreef:Zoeken jullie het niet gewoon wat te ver? De leugen is gewoon "Eva, ik begin bij jou" terwijl Gilles de naam van de echte afvaller intypte. Alles wat daarna komt doet denk ik niet meer ter zake en hoort gewoon bij de uitleg die Gilles geeft aan Eva over die ene leugen.
Wel hij begon bij Eva dus dat kan toch geen leugen zijn? :roll:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8