Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

mark.vandaele26 mar 2019, 23:38

 178
chicawah.janssen schreef:De anderen kiezen wel voor een afvaller. Eva moet van hen maar een Ruthje doen.
Wat hoop ik dat Ruth te gast is in Café De Mol zondag. :mrgreen:
Gebruikersavatar

marc.koenen27 mar 2019, 02:28

 122
Toen Hans uitviel werd er tegen hem gezegd dat je zonder rood scherm niet kon uitvallen. Dus mijn theorie is dat Eva er nog bij zit volgende week er was een rood scherm, maar Eva haar naam was er niet op te zien
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2019, 07:07

 8153
Frolva schreef:(wat ik uit het voorstukje meen te kunnen afleiden)

De anderen krijgen de boodschap dat er bij de afvaller (zij denken Eva) een verfbom gaat ontploffen en dat die dan naar huis moet.
Ze kiezen dus niet voor 'een afvaller', maar voor Eva als afvaller.

Tot Eva hen belt ...
Ik bedoelde: zij denken dat Eva echt de afvaller is (zoals Ruth de echte afvaller was) en een aantal (de meerderheid?) kiest ervoor om Eva te dumpen.
Ruth was de echte afvaller. Was zij teruggekeerd dan zou niemand haar ooit nog verdacht hebben.
Gebruikersavatar

Suspicious27 mar 2019, 09:13

 106
Ik kijk enorm uit naar de volgende aflevering. GDC zegt eerst nog tegen Eva: "jij bent niet de afvaller vanavond".

Dan later in de trailer: "er zal een verfbom ontploffen bij de afvaller (ofziets)". Ik kan niet wachten om een verfbom te zien ontploffen en alle andere kandidaten rond de tafel onder de verf te zien zitten! 😃
Gebruikersavatar

Curio27 mar 2019, 09:24

 53
Suspicious schreef:Ik kijk enorm uit naar de volgende aflevering. GDC zegt eerst nog tegen Eva: "jij bent niet de afvaller vanavond".

Dan later in de trailer: "er zal een verfbom ontploffen bij de afvaller (ofziets)". Ik kan niet wachten om een verfbom te zien ontploffen en alle andere kandidaten rond de tafel onder de verf te zien zitten! 😃
Ik vraag mij ook af hoe dat precies in zijn werk zal gaan. Ik hoop ergens wel dat de verfbom afgaat :mrgreen: maar hoe zou de productie ervoor kunnen zorgen dat alleen de afvaller onder de verf zal zitten? Zou iedereen een plaats toebedeeld krijgen aan de tafel zodat de afvaller op de juiste plaats zit? De 2 personen die naast de afvaller zitten zullen sowieso wel wat verf over zich heen krijgen 😛
Gebruikersavatar

masterveecee27 mar 2019, 10:08

 3547  Sven
mark.vandaele schreef:Wat hoop ik dat Ruth te gast is in Café De Mol zondag. :mrgreen:
Nee, het is Joke die komt 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2019, 10:10

 8153
Misschien kan Eva haar vel redden als ze kan maken dat de anderen haar geloven. Geloven ze haar niet, dan wordt ze de 2de afvaller.
Pffff.... er zijn zoveel mogelijkheden! :roll:
Gebruikersavatar

Frolva27 mar 2019, 11:29

 2204
chicawah.janssen schreef:Misschien kan Eva haar vel redden als ze kan maken dat de anderen haar geloven. Geloven ze haar niet, dan wordt ze de 2de afvaller.
Eva hoeft toch haar vel helemaal niet te redden? Zij is niet de afvaller.
De 'echte afvaller' moet naar huis, tenzij die nog gered wordt (waarbij waarschijnlijk hulp nodig is).

Indien de 'echte afvaller' blijft, zullen er waarschijnlijk op het einde van de aflevering twee afvallers zijn. Maar wie dat zijn zal worden uitgemaakt door de test die dan moet worden gemaakt.

Toch? :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2019, 11:34

 8153
Ah ja, zjuust!
Gebruikersavatar

stef.vermeiren27 mar 2019, 14:36

 79  Uma
GDC: Ik heb gezegd dat ik 1 keer ging liegen. En dat heb ik net gedaan.
Nog even om aan te vullen: 'Ik heb gezegd dat ik 1 keer ging liegen.' kan de leugen niet zijn op de manier waarop GDC zijn zin geformuleerd heeft. Moest dat een leugen geweest zijn, dan heeft hij zogezegd niet gezegd dat hij 1 keer ging liegen maar dat heeft hij in het begin van de aflevering al eens gezegd.
Gebruikersavatar

BogersAsset27 mar 2019, 14:52

 65
GDC zei het volgende:

1) GDC: Proficiat. Jij bent niet de afvaller vanavond.
Eva: OMG, Meen je dat, meendet echt?
2) GDC: Jij overleeft
Eva: Is dit de leugen?
3) GDC:Jij overleeft de aflevering.
Eva: Is dit de leugen?
4a) GDC: Ik heb gezegd dat ik 1 keer ging liegen
En
4b) dat heb ik net gedaan.

Analyse volgens de logica:
Als 4a en 4b is waar:
- "Net" slaat op het fragment dat hierboven aangehaald wordt. 1 van de 3 zinnen die Gilles uitsprak is een leugen.
- Statement 2) Jij overleeft en 3) jij overleeft de aflevering zijn sowieso waar want de volgende aflevering doet Eva nog mee. (ik denk trouwens dat GDC zicht hier herpakt heeft door een tip van de redactie die zei dat zijn 'jij overleeft' eigenlijk niet helemaal correct was ofzo)
- Dat laat dus statement 1) over als de 'leugen' die net uitgesproken is nl. dat Eva wél de afvaller was.

Als 4a en 4b is onwaar (want GDC ging 1x in de aflevering liegen):
Liegt GDC meerdere keren EN heeft hij in heel het stuk daarboven niet gelogen.
Dit brengt echter een cirkelredenering zonder einde op gang en ik heb vertrouwen in de makers van de mol dat zij net iets zorgvuldiger zijn omgesprongen met hun programma/script etc. (maar ik kan mij vergissen ook natuurlijk 🙂).

Conclusie: Eva was wél de afvaller

Deze theorie staat compleet los van wie de snelste tijd had en het voordeel daarbij enzo :p
Gebruikersavatar

stef.vermeiren27 mar 2019, 15:34

 79  Uma
Maar hij zei daarvoor nog 'de echte afvaller zit daar', wijzend naar de rest van de groep. Dan zou hij dus 2 maal gelogen hebben en kom je weer in die vicieuze cirkel terecht.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8