Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

ABBEEIJLKM24 mar 2019, 23:30

 27
Wat zou de echte leugen van GDC zijn?
Nadat hij Eva gefeliciteerd heeft zegt hij nog:
Ik had gezegd dat ik een keer ging liegen. En dat heb ik net gedaan.
Hoe net is "net" in die laatste zin?
Gebruikersavatar

Andreas24 mar 2019, 23:33

Molerator  113
Liegen dat hij net gelogen heeft? 😃
Gebruikersavatar

ABBEEIJLKM24 mar 2019, 23:46

 27
Niet zozeer over het liegen, maar eerder over wat hij net daarvoor tegen Eva zegt.
Jij bent niet de afvaller vanavond. Jij overleeft de aflevering.
De aflevering zal ze wel overleven, want we zien haar volgende week nog terug...
...maar misschien was ze wel degelijk de afvaller.
Gebruikersavatar

jos.jansen24 mar 2019, 23:49

 328  Uma
Andreas schreef:Liegen dat hij net gelogen heeft? 😃
Ik vermoed niet dat dit het geval is omdat er dan meerdere leugens vertelt zouden moeten zijn.

- "jij bent niet de afvaller vanavond"
- "jij overleeft de aflevering"
(deze 2 zou je nog bij elkaar kunnen zetten als 1 leugen)
dan komt
"Ik heb gezegd dat ik 1 keer zou liegen. En dat heb ik net gedaan."
gevolgd door:
"Ik heb daarnet de naam van de echte afvaller ingetypt, niet de jouwe."
deze zin zou ik nooit bij de eerste 2 zetten als 1 leugen, vooral omdat er verschillende dingen tussen zitten en er ook beweerd word dat er een andere naam getypt is (dus niet enkel dat Eva de afvaller is).
"De echte afvaller zit nog bij de andere." (nog een leugen als Eva de afvaller is want zij staat bij hem)
"Jij staat hier omdat je de eliminatietest het snelst hebt ingevuld" (kan een waarheid zijn ookal is Eva de afvaller)

Ik ben er dus 100% van overtuigt dat Eva niet de afvaller is en dat dit de leugen was. Anders moet er gewoon te veel andere dingen verdraait worden.
Gebruikersavatar

robbe.pinsart25 mar 2019, 00:08

 19
Ik ben er dus 100% van overtuigt dat Eva niet de afvaller is en dat dit de leugen was. Anders moet er gewoon te veel andere dingen verdraait worden.
Ben het er helemaal mee eens. Niet alleen om jouw redenen maar ook gewoon omdat de mol een menselijk programma blijft. Ze gaan Eva heus niet 2 keer voorliegen dat ze eerst niet de afvaller is om haar dan te vertellen dat ze het wel is. De leugen is deze dat Eva niet de afvaller is. Anders zou het te gecompliceerd worden. En de regie weet ook dat dit al lekker materiaal is om naar te zien voor de kijkers.
Gebruikersavatar

skred25 mar 2019, 00:14

 110  Uma
"Ik heb gezegd dat ik 1 keer zou liegen. En dat heb ik net gedaan."

Zou dat willen zeggen dat hij meer dan 1 keer liegt/gelogen heeft?
Gebruikersavatar

masterveecee25 mar 2019, 09:03

 3547  Sven
Het rode scherm was de leugen ^^
Gebruikersavatar

skred25 mar 2019, 09:06

 110  Uma
Dat het rode scherm een leugen was, is wel duidelijk lijkt me. De vraag was of er meer achter zit.
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle25 mar 2019, 09:16

 263
Het rode scherm was geen leugen, hij had namelijk de naam van de afvaller ingetikt, niet die van Eva.
Gebruikersavatar

KevinL25 mar 2019, 09:32

 87
Ik vind de “En dat heb ik net gedaan” te opvallend van GDC.
Hij laat een tussenpauze, en wilt dan precies die zin benadrukken. (Te vinden tussen 1:15 en 1:20)
Eva lijkt in het begin de eliminatie ook het startsein aan GDC te geven dmv. een korte hoofdbeweging.

https://www.vier.be/video/de-mol/dit-is ... t-meer-aan
Gebruikersavatar

masterveecee25 mar 2019, 10:11

 3547  Sven
Dit is de leugen:Dit is de leugen:
Afbeelding
We was niet Eva haar naam waarmee hij begon
Gebruikersavatar

Klaartje25 mar 2019, 10:42

 2245  Uma
Mijn mening is ook dat het rode scherm van Eva de leugen van GDC was, maar ik heb elders op dit forum al gelezen dat anderen denken dat dat niet de leugen was.

Dus loog GDC over iets anders, maar wat?

Liegt hij tegen de kandidaten als hij zegt dat er bij Eva een verfbom gaat ontploffen, maar dat het eigenlijk bij de echte afvaller zal zijn? (dacht dat ex-molinator dat ergens suggereerde). Dat het inderdaad zo is als we Eva zelf horen zeggen in de preview voor volgende week, dat zij niet de afvaller was maar iemand anders? Maar dan klopt het weer niet dat GDC "in deze aflevering" een leugen zou vertellen...

Of gaat het toch nog om een andere leugen?

Er is reden om te twijfelen wat de leugen nu is, maar voorlopig blijf ik toch erbij dat hij loog toen hij zei "Eva, ik begin bij jou" en Eva's naam intikte, maar eigenlijk de naam van de echte afvaller tikte.

Wie helpt mij van mijn twijfel af?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8