Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

billie.holiday13 mar 2019, 08:21

 462  Bert
Zou er een bedoeling achter zitten dat ze uitpakken met de finale in de eerste aflevering.

Ik geef eerlijk toe dat ik eventjes mijn tv op pauze hebt gezet toen ik dag 21 zag verschijnen. Ik dacht dat ik naar een verkeerde uitzending zat te kijkn :mrgreen:
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh13 mar 2019, 10:15

 344  Sven
billie.holiday schreef:Zou er een bedoeling achter zitten dat ze uitpakken met de finale in de eerste aflevering.

Ik geef eerlijk toe dat ik eventjes mijn tv op pauze hebt gezet toen ik dag 21 zag verschijnen. Ik dacht dat ik naar een verkeerde uitzending zat te kijkn :mrgreen:
Ik was ook even in de war, maar toen dacht ik, we gaan natuurlijk een schim van de mol zien of iets dergelijks. Wat ook wel gebeurde maar er moet meer in die shots en het begin zitten. Het blijft toch De Mol he 🙂
Gebruikersavatar

Speedlly13 mar 2019, 12:11

 10  Sven
Misschien de eerste scene's nog eens herbekijken maar de beelden lichter maken?

Ik was constant aan het denken: Hoe geniaal zou het zijn mocht de mol ergens in het donker zich verschuilen op de eerste beelden...
Gebruikersavatar

Klaartje13 mar 2019, 12:33

 2245  Uma
lorenzo.dejongh schreef:Ik was ook even in de war, maar toen dacht ik, we gaan natuurlijk een schim van de mol zien of iets dergelijks. Wat ook wel gebeurde maar er moet meer in die shots en het begin zitten. Het blijft toch De Mol he 🙂
Die eerste beelden intrigeren me ook. Mijn gevoel zegt dat daar iets in moet zitten. Ook wat GDC zegt, vind ik mysterieus: waarom juist deze twee zinnetjes: "De zoektocht is ten einde. Het is tijd om de mol recht in de ogen te kijken." Dat recht in de ogen kijken, komt later in de aflevering nog eens terug. Verdacht! 🙂

Als je goed kijkt naar die eerste shots, dan zie je twee keer een schaduw voorbij komen van een wandelend persoon. Ik had gehoopt daar iets uit te kunnen afleiden, maar helaas!

Maar waarom juist die beelden van drie prachtige stoelen aan mooie tafeltjes, sfeervol verlicht, met de laptops erop, klaar voor de allerlaatste vragenlijst over de Mol? Puur omwille van de schoonheid ervan of zit er toch iets meer achter?
Gebruikersavatar

billie.holiday13 mar 2019, 12:45

 462  Bert
De zoektocht is ten einde: misschien slaat het gewoon op zichzelf. Ze hebben eindelijk hun mol.

Maar mijn gevoel zegt ook dat daar iets meer inzit.
Gebruikersavatar

Vermoljoen13 mar 2019, 12:46

 2354  Uma
billie.holiday schreef:Zou er een bedoeling achter zitten dat ze uitpakken met de finale in de eerste aflevering.
Als ik me niet vergis, begon vroeger (seizoen 1, 2 en 3) ook niet het seizoen altijd met de laatste aflevering waarin de presentator vertelt over het feit dat de Mol afgelopen 3 weken moest liegen en bedriegen, etc. ?
Klaartje schreef:Maar waarom juist die beelden van drie prachtige stoelen aan mooie tafeltjes, sfeervol verlicht, met de laptops erop, klaar voor de allerlaatste vragenlijst over de Mol? Puur omwille van de schoonheid ervan of zit er toch iets meer achter?
Ik denk dat het wel voor de allerlaatste vragenlijst is (de finale).
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT13 mar 2019, 13:02

 767  Yens
Klaartje schreef:Die eerste beelden intrigeren me ook. Mijn gevoel zegt dat daar iets in moet zitten. Ook wat GDC zegt, vind ik mysterieus: waarom juist deze twee zinnetjes: "De zoektocht is ten einde. Het is tijd om de mol recht in de ogen te kijken." Dat recht in de ogen kijken, komt later in de aflevering nog eens terug. Verdacht! 🙂
Die zinnetjes van GDC zijn volgens mij gewoon de 2 zinnen die hij zegt tegen de 3 finalisten voordat ze aan hun finaletest beginnen, zoals altijd.
Gebruikersavatar

Frolva13 mar 2019, 13:30

 2204
Vermoljoen schreef:Als ik me niet vergis, begon vroeger (seizoen 1, 2 en 3) ook niet het seizoen altijd met de laatste aflevering waarin de presentator vertelt over het feit dat de Mol afgelopen 3 weken moest liegen en bedriegen, etc. ?
Mij komt het ook heel vertrouwd over, maar de vorige drie seizoenen begonnen niet zo. Geen idee of het in de eerste reeksen wel het geval was.
Gebruikersavatar

Klaartje17 mar 2019, 12:56

 2245  Uma
Jansen schreef:Ik vind dit best wel een interessante theorie... het lijkt me realistisch te denken dat er iets moet zijn met het tonen van die beelden uit de finale in de pre-aflevering. Het zou nu net zo'n subtiele hint kunnen zijn die ze er durven insteken, denk ik. Misschien moeten we tijdens de reeks toch maar beter opletten als kandidaten bv. iets opschrijven in hun molboekje of er niet iemand met zijn linkerhand schrijft 😉.
Ik denk dat Martijn linkshandig is, want toen hij op de toets van zijn schermpje drukte, deed hij dat met zijn linker. Voor wat het waard is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mar 2019, 12:57

 8153
Ik denk dat Eva ook linkshandig is, want ze eet soep met haar linkerhand.
Gebruikersavatar

Jansen17 mar 2019, 12:59

 3423  Yens
Misschien zijn ze allemaal linkshandig 😉
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 mar 2019, 13:18

 2354  Uma
Klaartje schreef:Ik denk dat Martijn linkshandig is, want toen hij op de toets van zijn schermpje drukte, deed hij dat met zijn linker. Voor wat het waard is.
Is hij de enige? Dat is wel makkelijk te zien op die beelden.