Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

anja.mathijs31 mar 2019, 11:39

 391  Uma
Denk dat dit interessant is als topic om hoogte te krijgen wie de kandidaten verdenken,
De enige tips, die ik tot nu kon verzamelen is tijdens vorige eliminatie :

Verdenkingen

Kaat: Ingrid, Axel, Eva
Ingrid: Martijn, Elisabet
Elisabet: Martijn niet
Axel: Ingrid
Joeri: Bas
Bas : Eva microexpressies

Kan iemand anders aanvullen of verbeteren?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen31 mar 2019, 12:37

 8153
Ik zou daar niet teveel op afgaan. De makers knippen en plakken. Er wordt meer gezegd dan wat wij te zien krijgen.
Gebruikersavatar

Jansen31 mar 2019, 12:46

 3423  Yens
Klopt. Is voor mij ook de reden waarom ik mensen die expliciet in beeld gebracht worden als ze iets "verdacht" doen, zoals Kaat en de spin en Axel die snurkt met zijn ogen open, eigenlijk niet meer verdenk omdat die fragmenten er perfect konden uitgeknipt worden bij de montage 🙂.
Gebruikersavatar

MolWout31 mar 2019, 14:23

 348
Als ik dit lees denk ik terug aan Marzena (seizoen 5), die expliciet zei dat ze Eline enorm verdacht vond omdat zij absoluut bleef volhouden dat Bertrand de lasers deed afgaan. “Als iemand bij mij iemand komt verdacht maken, vind ik dat ook verdacht.” En toch viel ze vlak erna af.
De makers wilden ons toen ook het idee geven dat Eline niet de Mol was door deze reden.
Nee nee, laat je niet vangen door de montage. 😎
Gebruikersavatar

anja.mathijs31 mar 2019, 15:16

 391  Uma
Thanks, ga me daar dan ook niet over op fixeren !
Gebruikersavatar

billie.holiday31 mar 2019, 18:30

 462  Bert
MolWout schreef:Als ik dit lees denk ik terug aan Marzena (seizoen 5), die expliciet zei dat ze Eline enorm verdacht vond omdat zij absoluut bleef volhouden dat Bertrand de lasers deed afgaan. “Als iemand bij mij iemand komt verdacht maken, vind ik dat ook verdacht.” En toch viel ze vlak erna af.
De makers wilden ons toen ook het idee geven dat Eline niet de Mol was door deze reden.
Nee nee, laat je niet vangen door de montage. 😎

Nu je Marzena ter sprake brengt, denk ik dat ze die slang Sissie had genoemd, het varken Knorretje en de spin , spiderman. Zo slaap je iets geruster, als je beest een naam krijgt. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Vermoljoen31 mar 2019, 18:39

 2354  Uma
Ik weet nog dat deze theorie vroeger door Davy werd bijgehouden op het forum, maar dit jaar heb ik er nog niks van gezien. Ik trok zelf ook nooit conclusies uit die theorie, want de makers/montage doen wat ze willen...
Gebruikersavatar

ABBEEIJLKM31 mar 2019, 23:24

 27
Martijn heeft nogal wat proeven met Alex samengewerkt. Verdacht hij de foute mol?
Gebruikersavatar

Cedric31 mar 2019, 23:51

 2834  Uma
Denk ik ook. Net zoals vorige aflevering Ingrid.
Gebruikersavatar

Vermoljoen01 apr 2019, 11:57

 2354  Uma
Ingrid zat op Axel en heeft het denk ik daardoor niet gehaald. Ook Martijn zat denk ik ook naar Axel te kijken... Maar zoals ik al eerder zei, ik trek daar geen conclusies uit, maar ik onthoud het wel goed.
Gebruikersavatar

Dominique01 apr 2019, 12:02

 61
In Café De Mol erna zegt Ingrid wel dat ze op Martijn zat. (maar een spreiding op Axel en Martijn had ook funest kunnen zijn, ... het biedt iig geen uitsluitsel.)
Gebruikersavatar

Vermoljoen01 apr 2019, 12:03

 2354  Uma
Dominique schreef:In Café De Mol erna zegt Ingrid wel dat ze op Martijn zat. (maar een spreiding op Axel en Martijn had ook funest kunnen zijn, ... het biedt iig geen uitsluitsel.)
Aah ok, ik moet CDM nog zien. Ik kom altijd meteen naar het forum 🙂
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20