Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2019, 12:19

 8153
Cedric schreef:Bwa, ik heb in mijn allereerste post in mijn molboekje hier toch gezet dat ik vond dat Joeri heel wat molpotentieel had. Letterlijk zei ik het zo: "Past qua persoon het best in het profiel van wat nodig is voor een Mol vind ik, maar anderzijds vrij nerveus".
Na de kandidatenvoorstelling (dus nog voor de 1e aflevering) had ik hem bij mijn 3 hoofdverdachten, samen met Elisabet en Eva.

Ook na de 1e en de 2e aflevering zette ik Joeri nog tussen mijn verdachten. Na afleveringen 3 en 4 was hij bij mij nog een twijfelgeval. Pas na aflevering 5 (dé mindfuckaflevering voor mij, toen Eva afviel nadat Kaat alles op haar had ingezet) heb ik Joeri helemaal niet meer verdacht...

Ik kan er dus wel in komen dat Joeri een tijdlang verdacht is overgekomen..
Er is een verschil tussen vooraf vinden dat iemand molpotentieel heeft en iemand verdenken op basis van wat je ziet in de afleveringen. Ik zou mijn molboekje eens moeten checken. Ik denk dat ik hem ook behoorlijk wat molpotentieel toegeschreven heb. Ik denk dat de makers hem niet overwogen hebben, omdat ze wisten dat hij het moeilijk zou hebben te saboteren (al zou hij het zeker aankunnen) doordat hij zo'n gedreven winnaarstype is.

masterveecee schreef:Ik vond Eva haar gezichtsuitdrukking wel hilarisch :mrgreen:
Die dacht dan ook dat Axel de mol was. En toen ze hem als winnaar zag, dacht ze waarschijnlijk dat het Bas was 😂
Gebruikersavatar

The hunter13 mei 2019, 14:15

 282  Uma
Eva is toch echt wel zalig als ge haar bezig ziet ! 😂

En een geluk dat ze Bas niet als mol gekozen hadden. Die zou zich waarschijnlijk al de avond zelf hebben versproken 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2019, 14:39

 8153
Nadat hij een ballonnetje opgelaten had in het busje ("Ik denk dat de mol in dit buske zit"), zou hij aan tafel waarschijnlijk gezegd hebben "Ik ben Bas gekozen". :mrgreen:

Eva is zeer grappig doordat ze zeer beweeglijk is en een ongelooflijke mimiek heeft in haar gezicht.
Gebruikersavatar

BeaVer13 mei 2019, 14:56

 1293  Uma
In het finalespel, toen ze in de Limo zaten, polste Bas ook nog eens bij Axel ivm de labels.
"Staat er daar bij jou niet gewoon de mol in?"
Zo brutaal zou Bas als mol niet zijn, dacht ik toen.
Elisabet bleef er ook maar weer koeltjes bij, wetende dat dit bij haar wel het geval was 😃
Gebruikersavatar

Laleia13 mei 2019, 16:44

 306
Het is knap dat Elisabet lang onverdacht was. Maar eens men haar begon te verdenken, verdachten ze haar wel allemaal.
Ik vind het toch een beetje teleurstellend dat van de 9 kandidaten er 4 de juiste mol hadden. Dat is bijna de helft. Waar is de tijd dat enkel de winnaar het juist had en al de rest, zelfs de andere finalist, het fout hadden.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2019, 17:09

 8153
Joeri is pas Elisabet beginnen verdenken doordat Bas zich missproken heeft bij de tunnelproef. Tot dan dacht Joeri dat Kaat de mol was.
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 mei 2019, 18:24

 1690  Sven
Eigenlijk is het de schuld van Bas dat Kaat eruit lag. Joeri verdacht nog steeds Kaat en wat Bas daar zei was toch wel vreemd. Die zou zichzelf nog verraden als mol. Zelfs al weet je wie de mol is, dat geef je toch niet weg aan je medekandidaten, maar Bas wel, vlotjes zelfs. Ook door Bas wist Kaat wie de mol was, nadat ze vol op Eva ging. Want die was gaan polsen naar de vragen. Waarom vroeg hij dat niet aan Joeri? Joeri vertrouwde Bas, en zo kreeg Bas informatie die hem op de juiste mol zette.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT13 mei 2019, 19:28

 767  Yens
Jay-Lo schreef:Eigenlijk is het de schuld van Bas dat Kaat eruit lag. Joeri verdacht nog steeds Kaat en wat Bas daar zei was toch wel vreemd. Die zou zichzelf nog verraden als mol. Zelfs al weet je wie de mol is, dat geef je toch niet weg aan je medekandidaten, maar Bas wel, vlotjes zelfs. Ook door Bas wist Kaat wie de mol was, nadat ze vol op Eva ging. Want die was gaan polsen naar de vragen. Waarom vroeg hij dat niet aan Joeri? Joeri vertrouwde Bas, en zo kreeg Bas informatie die hem op de juiste mol zette.
Volgens mij omdat Bas heel goed overeenkwam met Kaat en het ook nog eens handig was dat zij net degene was die alles op Eva had ingezet, waarna die zelf moest vertrekken.

Leuk wel dat ze dat befaamde stukje er ook in de aflevering zelf al hebben ingestoken, want het is door die wending in het spel dat Bas zekerder werd dat Elisabet de mol was, Kaat plots ook wist dat Elisabet de mol was en Joeri een aflevering later door een domme verspreking ook op het juiste spoor kwam. Dit heeft Elisabet dus eigenlijk de das omgedaan en dan vind ik het wel heel eerlijk dat Axel uiteindelijk gewonnen is.
Gebruikersavatar

mark.vandaele13 mei 2019, 19:45

 178
Jay-Lo schreef:Eigenlijk is het de schuld van Bas dat Kaat eruit lag. Joeri verdacht nog steeds Kaat en wat Bas daar zei was toch wel vreemd. Die zou zichzelf nog verraden als mol. Zelfs al weet je wie de mol is, dat geef je toch niet weg aan je medekandidaten, maar Bas wel, vlotjes zelfs. Ook door Bas wist Kaat wie de mol was, nadat ze vol op Eva ging. Want die was gaan polsen naar de vragen. Waarom vroeg hij dat niet aan Joeri? Joeri vertrouwde Bas, en zo kreeg Bas informatie die hem op de juiste mol zette.
Bas wist dat Kaat alles op Eva had ingevuld en toen lag Eva eruit, dus dan wist hij dat Kaat ook iemand anders gecovered had op een aantal vragen. Aangezien hij de vrijstelling had en de test niet heeft moeten invullen vroeg hij aan Kaat wat de vragen van de test waren. Samen zijn ze uit er dan uit gekomen dat Elisabet de mol moet zijn, ik vond die verspreking eigenlijk ook niet zo vreemd hoor hij zei alleen "Ik denk dat ze gaat beginnen foefelen". Natuurlijk was het geen slimme zet maar het was nu ook niet dat hij uitdrukkelijk zei dat ze de mol was. Dus hij vroeg het niet aan Joeri omdat het belangrijk was te weten wat Kaat had geantwoord op welke vragen.
Gebruikersavatar

Paraceta13 mei 2019, 20:08

 717  Sven
mark.vandaele schreef:
Als Kaat alles op Eva had ingezet (zelfs als ze een paar fouten gemaakt zou hebben), dan had hij het wel perfect aan Joeri kunnen vragen.
Gebruikersavatar

mark.vandaele13 mei 2019, 20:09

 178
Joeri zat niet op Eva dus ik veronderstel niet dat hij alle info weet over Eva dan (het gaat uitdrukkelijk over de antwoorden die Kaat gaf op die eliminatie test), nu toen hij op Elisabet zat wist hij ook niet alle antwoorden vandaar ook zijn exit.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20