Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

gilles.claeys01 apr 2019, 13:30

 28  Philippe
Wat mij opviel is dat de 2 kandidaten die de voorbije 2 afleveringen in een duo met Axel een opdracht hebben gedaan (en waarin Axel zich redelijk verdacht heeft gemaakt) gisteren zijn afgevallen: Ingrid en Martijn.

Het is mogelijk dat Ingrid gefocust was op Axel tijdens de roeiproef en zijn snurken achteraf, waardoor ze dacht dat hij zéker de mol was en een risico heeft genomen. Exit Ingrid.

Martijn zwom samen met Axel naar de kist met de fakkel tijdens de bootproef, waarna Axel nogal lomp de kist liet zinken waardoor er echt wel veel tijd is verloren gegaan met de natte fakkel. Martijn zet alles in op Axel maar ligt er toch uit. Martijn zei achteraf nog dat hij een risico had genomen. Exit Martijn.

Ik zit voorlopig in de niet-Axel-tunnel blijkbaar.
Gebruikersavatar

ex-molinator01 apr 2019, 13:49

 3483  Uma
gilles.claeys schreef:...Martijn zet alles in op Axel maar ligt er toch uit.
Dit is me blijkbaar ontgaan.
Wanneer zegt Martijn dit precies?
Gebruikersavatar

Cedric01 apr 2019, 13:54

 2834  Uma
ex-molinator schreef:Dit is me blijkbaar ontgaan.
Wanneer zegt Martijn dit precies?
Nergens.
Maar Martijn zegt net na zijn uitschakeling dat hij een te groot risico genomen heeft.
Wat - bij mij toch ook - overkwam als zou hij alles op 1 kandidaat gezet hebben, een foute kandidaat dus.
En gezien de volgelopen kist die tot de natte fakkel leidde, zou een gok op Axel niet onlogisch zijn.
Gebruikersavatar

Jansen01 apr 2019, 16:59

 3423  Yens
Dat zei Ingrid ook in Café De Mol, dat Martijn een van haar verdachten was waarop ze had ingezet.
Gebruikersavatar

Jay-Lo01 apr 2019, 20:44

 1690  Sven
Dat zei Ingrid ook in Café De Mol, dat Martijn een van haar verdachten was waarop ze had ingezet.
En bij haar test zei ze ook dat ze Elisabet en Martijn verdacht vond omdat zij geen pinda's hadden meegenomen.
Gebruikersavatar

nele.pottie02 apr 2019, 11:03

 62
Ik denk da ik Joeri maar in de gaten ga beginnen houden. Voor mij is hij een heel gedreven kandidaat en vermoed hij dat hij nu al op de juiste mol zit. Hij moet zich niet verdacht meer maken bij de rest want is toch redelijk zeker van zijn mol en dus laat hij zoveel mogelijk opdrachten slagen. Zo zorgt hij voor een grotere groepspot en dus meer winst indien hij de finale wint. Ik vermoed dus dat hij zo vaak mogelijk bij zijn verdachte zal willen zitten om zo de opdrachten in een goede baan leiden.
Gebruikersavatar

Jansen02 apr 2019, 11:34

 3423  Yens
Ik denk da ik Joeri maar in de gaten ga beginnen houden. Voor mij is hij een heel gedreven kandidaat en vermoed hij dat hij nu al op de juiste mol zit. Hij moet zich niet verdacht meer maken bij de rest want is toch redelijk zeker van zijn mol en dus laat hij zoveel mogelijk opdrachten slagen. Zo zorgt hij voor een grotere groepspot en dus meer winst indien hij de finale wint. Ik vermoed dus dat hij zo vaak mogelijk bij zijn verdachte zal willen zitten om zo de opdrachten in een goede baan leiden.
Ik ga helemaal akkoord met jou 🙂. In het begin heb ik even gedacht dat Joeri zelf de mol was maar nu ben ik er van overtuigd dat hij het zeker niet is. Nog iets: er is al aangehaald hier dat Joeri poker speelt en daarom een goede mol zou zijn (inclusief mezelf 😉) Maar je kan het ook andersom bekijken. Als je goed in poker bent, moet je ook in staat zijn om je tegenkandidaten goed te lezen. Ik moet hierbij onmiddellijk denken aan het begin van de "bootjesproef" toen Gilles de mol ging 'briefen'. Joeri was toen enorm gefocust om de gelaatsuitdrukkingen van de kandidaten te doorgronden.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2019, 12:22

 8153
het is mij ook opgevallen hoe scherp en geconcentreerd Joeri stond te loeren
Gebruikersavatar

Davy02 apr 2019, 21:25

Site Admin  1167  Uma
Vermoljoen schreef:Ik weet nog dat deze theorie vroeger door Davy werd bijgehouden op het forum, maar dit jaar heb ik er nog niks van gezien. Ik trok zelf ook nooit conclusies uit die theorie, want de makers/montage doen wat ze willen...
Door de montage vond ik zelf dat er steeds minder info uit deze theorie te halen viel.
Vandaar niet meer op de homepage dus...

Ik denk dat deze manier van zoeken ooit aan het eind van het allereerste seizoen werd uitgelegd.
Magda hadden we dus zo kunnen ontmaskeren, maar De Mol van dit seizoen… daar twijfel ik aan 😉

Wat niet wegneemt... zeker blijven opvolgen hier 😎
Gebruikersavatar

Jay-Lo02 apr 2019, 21:31

 1690  Sven
Is wel zo dat Elisabet bij haar verdenking zegt dat Martijn zeker niet de mol is. De volgende aflevering valt Martijn dan weer af. Maar echte verdenkingen worden eruit geknipt. Als bvb iemand echt alleen de mol verdenkt, gaan ze wel laten zien dat iemand vol op 1 iemand gaat inzetten, maar niet wie dat dat dan is.
Gebruikersavatar

BogersAsset03 apr 2019, 08:58

 65
Dat laatste denk ik niet, want als die persoon dan de finale haalt kan je die al uitsluiten als mol (want die wist al heel vroeg wie de mol was en die zit in de finale?). Lijkt me eerder dat ze dan ook gaan vragen van ja maja heb je nog andere mensen verdachte dingen zien doen enzo, en die dingen dan gewoon uitzenden met af en toe ééntje over de mol ofzo...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20