Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Moldedju03 apr 2019, 09:19

 507  Yens
Herinner me uit het seizoen met Cathy en Gilles, dat Cathy overdreven veel en bijna alle afleveringen werd "verdacht" als mol. Ik dacht dat dit bij Annelies (met Eline als mol) ook het geval was. Dat is meestal een teken dat het de mol niet is. De mol zelf zal zeker ook genoemd worden maar niet te veel. Vanuit die interpretatie vond ik het overzicht wel nuttig.
Gebruikersavatar

Cedric03 apr 2019, 12:38

 2834  Uma
Ik vermoed dat er elke keer met iedere kandidaat zo'n 10 minuten gesproken wordt. Met de Mol om te briefen, met de anderen om te peilen naar wie ze verdenken. En dan vermoed ik dat ze aan elke kandidaat vragen naar het gedrag van elke andere kandidaat. Zo is er over iedere kandidaat wel een quote. En dan gewoon wat editten en de leukste/interessantste quotes eruit halen, maar vrij random. Meestal ook quotes over zaken die in de uitzending al heel duidelijk aanwezig waren en wij ook hadden gezien. Zoals vorige week de quote van Axel over Bas en zijn ballonnen... Hij haalt dat nog eens aan, maar was al opvallend in de uitzending zelf. Zo'n dingen. Dit zijn voor mij dus geen quotes over wie ze écht verdenken, maar gewoon quotes over verdachte gedragingen bij andere kandidaten.
Gebruikersavatar

NEAN04 apr 2019, 17:46

 38
Ik begin een patroon te zien in wie de kandidaten niet verdenken:

Afbeelding
‘Ik vond dat Bruno het dichtst bij mij stond en ik denk echt dat hij gaat moeten opletten. Hij is volgens mij ook veel te eerlijk.’
-> Exit Liesbeth

Afbeelding
‘Bij de proef vandaag heeft Bruno mij ongelooflijk geholpen. Die heeft mij echt naar boven gesleurd. Ik denk dat de mol dat nooit zou doen.’
-> Exit Ingrid

Afbeelding
-> Exit Martijn

Als je dan even in je achterhoofd houdt wat de mol vertelt in het dagboek:
Afbeelding
Afbeelding

Langs de andere kant vind ik dit dan toch weer veel te opvallend. Als ik de edit zou moeten doen, zou ik deze fragmenten er niet allemaal laten inzitten als Bruno de mol zou zijn.
Gebruikersavatar

Jay-Lo04 apr 2019, 18:08

 1690  Sven
Aan de andere kant wordt Bruno op geen enkele site verdacht. Hij bengelt helemaal achteraan in de verdenkingen.
Gebruikersavatar

Cedric04 apr 2019, 18:12

 2834  Uma
Dat Bruno zo weinig wordt verdacht is de voornaamste (en enige) reden waarom ik hem steeds meer toch een beetje verdenk.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 apr 2019, 18:15

 8153
Brave Bruno...
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 apr 2019, 22:48

 2354  Uma
Cedric schreef:Dat Bruno zo weinig wordt verdacht is de voornaamste (en enige) reden waarom ik hem steeds meer toch een beetje verdenk.
Voor mij ook... Ik vind hem heel moeilijk te pijlen.
Gebruikersavatar

marc.koenen05 apr 2019, 02:38

 122
Meestal staat Bruno er wat bij. Denk maar aan de steen,en hij is toch zijn kasteel al enkele jaren aan het verbouwen 😃 en nergens een beetje meewerken in dat deel. OH ja hij raapt de sleutel op 🙂 bij de silent disco zei hij ook tegen Kaat ' ja hij hebt dat 3 keer gezegd' maar deed er zelf ook niets mee. Ik denk dat de mol niet saboteert maar moet,niet meewerken
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 apr 2019, 08:25

 8153
Als mollen = passief zijn, niet meewerken, dan is dat toch maar zielig.
Gebruikersavatar

ex-molinator05 apr 2019, 09:35

 3483  Uma
chicawah.janssen schreef:Als mollen = passief zijn, niet meewerken, dan is dat toch maar zielig.
Klopt, maar de anderen de fouten laten maken en die niet verbeteren, beschouw ik niet als "niet meewerken".

vb. Kaat zegt op een bepaald moment 5x5= 15 (waardoor de code van het ringslot niet gevonden zou worden). Als mol kan je dit perfect gebruiken door er niet op te reageren en dat vind ik dan wel goed gemold.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 apr 2019, 09:39

 8153
Ja, maar wel gemakkelijk gemold. Idem voor Eva met de snelste tijd en het valse rode scherm (als zij de mol is).
Gebruikersavatar

ex-molinator05 apr 2019, 10:01

 3483  Uma
chicawah.janssen schreef:Ja, maar wel gemakkelijk gemold. Idem voor Eva met de snelste tijd en het valse rode scherm (als zij de mol is).
Ja, een gemakkelijke molactie maar wel eentje dat bij velen (op het forum toch) Eva al uitgesloten heeft als mol, maar er is wel 3500 niet verdiend + 2000 verloren.

In reeks 4 had Gilles in een of andere paarden-gokopdracht een hoog bedrag weggespeeld (niet verdiend) door onmiddellijk na de start af te drukken - ook niet echt een fantastische molactie. (trouwens geen traan kunnen produceren, bij de allereerste opdracht op de zoutvlakte, beschouw ik toch ook niet als een prachtige molactie).
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20