Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

remcotorken05 apr 2019, 17:57

 25  Yens
Wat ik wel opvallend vind is dat Bruno nog geen enkele keer aan het woord is gelaten net voor de eliminatie, waarbij iedereen zijn mogelijke verdachten opnoemt. Als hij de mol zou zijn, zou je toch verwachten dat ze op zijn minst de mol er een paar keer op aansturen om wat zogenaamde "verdachte" handelingen aan te halen.

Misschien komt Bruno gewoon niet verder dan: "Ik weet het, X is de mol."
Waarop de makers misschien nog proberen: "En heb je verder nog iets verdacht gezien?"
Bruno: "Nee, niet echt. Enkel X, want die is duidelijk de mol." 😃
Gebruikersavatar

Kite06 apr 2019, 04:08

 87
Terug on-topic 🙂

De mogelijkheid bestaat dat de makers geen valse verdenkingen van Bruno (mijn mol) nodig hebben, aangezien er al genoeg acties van andere kandidaten in beeld komen die hen verdacht maken.
Gebruikersavatar

Cedric07 apr 2019, 22:19

 2834  Uma
Qua 'wie verdenkt wie' vandaag wel een deftige mindfuck met Kaat die letterlijk zegt dat ze alles op 1 persoon zet én dat dat dan Eva is.
Ongezien dat zo'n letterlijke uitspraak zo wordt uitgezonden. Geen flauw benul hoe dit te interpreteren.
Gebruikersavatar

Jay-Lo07 apr 2019, 22:30

 1690  Sven
Dat ze dat daadwerkelijk ook gedaan heeft. En ze zit nog in het spel, en ze had geen pasvragen. Dus al de rest zit compleet fout, nee Eva was nog meer fout. Maar we weten natuurlijk niet op wie Eva heeft gestemd. Ze voert wel een proef uit met Bas en Bas wordt aan tafel ook nog eens gekozen als beleefdste en krijgt een voordeel. Ze vertrouwt Bruno haar pasvragen toe dus die was het niet. Uit de vorige aflevering leek ze toch vooral Axel te wantrouwen.
Kaat was al zo verdacht en dan gaan ze bij de montage ook dit er nog eens bijsteken. Nu zakt ze toch op mijn lijstje.
Gebruikersavatar

Dominique07 apr 2019, 22:38

 61
Jay-Lo schreef: ...
Kaat was al zo verdacht en dan gaan ze bij de montage ook dit er nog eens bijsteken. Nu zakt ze toch op mijn lijstje.
Wat misschien net de bedoeling is.
Gebruikersavatar

Jay-Lo07 apr 2019, 22:40

 1690  Sven
Dominique schreef:
Wat misschien net de bedoeling is.
Ja, als Kaat niet de mol is zal dat waarschijnlijk de bedoeling zijn. Maar als Kaat de mol is gaan ze die toch niet extra in de verf zetten?
Gebruikersavatar

Taupe07707 apr 2019, 22:50

 767  Yens
Jay-Lo schreef:Dat ze dat daadwerkelijk ook gedaan heeft. En ze zit nog in het spel, en ze had geen pasvragen. Dus al de rest zit compleet fout, nee Eva was nog meer fout. Maar we weten natuurlijk niet op wie Eva heeft gestemd. Ze voert wel een proef uit met Bas en Bas wordt aan tafel ook nog eens gekozen als beleefdste en krijgt een voordeel. Ze vertrouwt Bruno haar pasvragen toe dus die was het niet. Uit de vorige aflevering leek ze toch vooral Axel te wantrouwen.
Kaat was al zo verdacht en dan gaan ze bij de montage ook dit er nog eens bijsteken. Nu zakt ze toch op mijn lijstje.
Eva zet alles op bijvoorbeeld Bas en heeft niks juist. Kaat zet alles op Eva en heeft 1 vraag juist M/V want Elisabet is de mol. Louter als voorbeeld.
Gebruikersavatar

jochem.boedts07 apr 2019, 22:50

 7
Kaat zegt dat ze voor de volle 100% op Eva heeft ingezet en toch ligt ze niet uit het spel?

Heeft de mol hier al de afvaller van vanavond vroegtijdig aangekondigd?
Gebruikersavatar

Jay-Lo07 apr 2019, 22:58

 1690  Sven
Taupe077 schreef: Eva zet alles op bijvoorbeeld Bas en heeft niks juist. Kaat zet alles op Eva en heeft 1 vraag juist M/V want Elisabet is de mol. Louter als voorbeeld.
Ja, zoiets dus.
Gebruikersavatar

Gylfie07 apr 2019, 23:05

 33
Na die uitspraak dacht ik dus dat als Kaat in het spel blijft, Eva de mol is, en als ze het spel verlaat, Eva niet de mol is.
Eva was dus blijkbaar niet de mol, maar wat zegt dat dan over Kaat?
En waarom zouden ze ons dat tonen...? Ik vond het enorm raar alleszins.
Gebruikersavatar

magali.dereu07 apr 2019, 23:06

 184  Sven
Dominique schreef:Wat misschien net de bedoeling is.
Maar blijkbaar zakt ze niet op het lijstje van de meeste mensen. Ze is de meest verdachte persoon!
Gebruikersavatar

Jansen07 apr 2019, 23:16

 3423  Yens
magali.dereu schreef:
Maar blijkbaar zakt ze niet op het lijstje van de meeste mensen. Ze is de meest verdachte persoon!
Toch vreemd dat het telkens Kaat is die ze in een slecht daglicht stellen: vorige week met de spin die ze duidelijk wist zitten en niks tegen Eva zei? Vandaag door Eva openlijk als haar mol te outen? Persoonlijk lijkt dit op overkill om haar als de mol te framen, anderzijds kunnen het ook gewoon acties zijn van een kandidate die 1 persoon duidelijk verdacht: Eva, en is ze nu de meest gelukkige kandidaat dat Eva blijkbaar nog meer foute antwoorden gegeven heeft.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 20