Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

BeaVer27 apr 2019, 11:56

 1293  Uma
Paraceta schreef:De enige opdrachten die ik zie waar Joeri echt zijn best heeft gedaan (en veel geld heeft verdiend), zijn:
- Escaperoom op het water (€4000)
- Tunnelopdracht (€1250)
Dit lijstje is dus echt wel heel beperkt en helemaal niet zo lang als iedereen doet uitschijnen.
- Waren Joeri en Elisabet niet zo ver geraakt in de paintballopdracht omdat Joeri hier stevig de leiding nam, was Bas nooit vrij gekomen en nooit in de jeep geraakt. Hupla een grote bijdrage van de 4000 euro er bij.

Voor de rest heeft hij precies niet altijd de keuze gehad in welke opdracht hij terecht kwam (vovinam, dikke bertha, social media, ...). maar wel telkens ervoor gezorgd dat er geld in de pot bij kwam.
Gebruikersavatar

Klaartje27 apr 2019, 12:13

 2245  Uma
Gillesisdemol schreef:Dat is in ieder seizoen een optie, al proberen ze zulke foutjes te vermijden.
Toch voel ik me er een beetje oncomfortabel bij dat we zoiets niet over een dokter of advocaat zeggen.
Ik weet dat je het zegt omdat Joeri uitmuntend speelt, maar dat had hij al aangegeven nog voor het spel begon. Dat hij het altijd zo goed mogelijk wil doen.
De waarschijnlijkheid dat hij gewoon écht goed is, lijkt me toch groter.

Bon, zondag zijn we weer iets wijzer!
Ik denk dat je mijn woorden een beetje verkeerd geïnterpreteerd hebt. Het was hoegenaamd niet mijn bedoeling om te suggereren dat Joeri nooit achter de juiste mol zou zijn gekomen omdat hij niet in staat zou zijn om via speurwerk en nadenken en uit gesprekken met de anderen de mol te ontmaskeren. Het was zeker niet de bedoeling om te suggereren dat Joeri gewoon heel veel geluk heeft gehad en het toeval hem heeft geholpen.

Ik zou hetzelfde gezegd hebben als Joeri een dokter, advocaat, piloot, headhunter, professor, CEO of wat dan ook zou zijn.

En inderdaad, Joeri doet zijn uiterste best, dat had hij vooraf ook al aangegeven in zijn selectiegesprek.

En ja, ik vind Joeri ook de max en ik zou het doodjammer vinden als hij de finale niet zou halen.

Maar als hij de mol is, haalt hij sowieso de finale. Het zou fantastisch zijn: eindelijk eens een Mol uit Limburg, dat is nog nooit gebeurd! En als Elisabet de Mol is, kan die primeur ook nog. Al zullen de Antwerpenaars claimen dat ze nu in hun provincie woont. Maar zoals ik elders schreef: je krijgt het meisje wel uit Limburg, maar Limburg niet uit het meisje. 🙂
Gebruikersavatar

Paraceta27 apr 2019, 12:48

 717  Sven
BeaVer schreef:- Waren Joeri en Elisabet niet zo ver geraakt in de paintballopdracht omdat Joeri hier stevig de leiding nam, was Bas nooit vrij gekomen en nooit in de jeep geraakt. Hupla een grote bijdrage van de 4000 euro er bij.

Voor de rest heeft hij precies niet altijd de keuze gehad in welke opdracht hij terecht kwam (vovinam, dikke bertha, social media, ...). maar wel telkens ervoor gezorgd dat er geld in de pot bij kwam.
Je lijkt hier te vergeten dat Joeri (in tegenstelling tot Elisabet) zeer makkelijk meeging in de leugen van Bas, wat meteen een tijdsverlies betekende.
Ook lijkt hij bij de groepsindeling van de brommers/muur van Hanoï/social media bewust in de social media-groep terecht te willen komen (alhoewel dit eerder speculatie is natuurlijk).
Gebruikersavatar

Gillesisdemol27 apr 2019, 13:03

 373
Mocht Joeri, of eender welke kandidaat, iets opgevangen hebben, zouden ze dat dan zeggen?
“Awel ja, Elisabet kwam dus met een groot canvas uit haar kamer en gaf het aan Gilles, die haar feliciteerde en het in zijn koffer stak. Ik dacht eerst dat ze het slechtst geïsoleerde hotel ter wereld aan het leegroven waren, maar toen ze ook een televisie, een boot, 2 vazen en een bloemstuk bracht, snapte ik dat ze een proef aan het voorbereiden waren. Mol gevonden!”
Gebruikersavatar

BeaVer27 apr 2019, 13:05

 1293  Uma
Tijdsverlies, ja, maar de opdracht was nog altijd gelukt he.

Misschien wou hij gewoon weten wat Bas precies wou uitsteken?
En je kan ook altijd verder discussiëren over terugkeren of niet, maar dat is ook tijdverspilling. Dus soms is het beter om er in mee te gaan om toch sneller vooruit te gaan.
Gebruikersavatar

Paraceta27 apr 2019, 13:14

 717  Sven
BeaVer schreef:Tijdsverlies, ja, maar de opdracht was nog altijd gelukt he.
Klopt, maar dat ligt imo eerder aan Bas dan aan Joeri en Elisabet. Maar het klopt inderdaad dat, als dit een poging tot mollen was, deze mislukt is.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT01 mei 2019, 20:07

 767  Yens
Afbeelding

Ik heb doorheen het seizoen een tabel bijgehouden met daarin opgesomd wie wie verdenkt wanneer de kandidaten spreken voor de camera volgens de montage. Wat opvalt is dat er volgens de montage niemand van de finalisten Elisabet verdenkt.
Gebruikersavatar

Frolva01 mei 2019, 20:40

 2204
Dat is zowat de beste 'hint' (naar Elisabet) die ik al gezien heb. 😉
Gebruikersavatar

Gillesisdemol01 mei 2019, 21:25

 373
Heel opvallend en verdacht... Anderzijds staat Axel ook bijna nergens in je schema, Bas daarentegen vele keren.
Gebruikersavatar

Vermoljoen01 mei 2019, 21:36

 2354  Uma
Ik blijf er nog altijd bij dat dit je wilt misleiden en dus daarom versterkt dit mijn vermoeden naar Elisabet als Mol. Je mag nooit op de montage vertrouwen! Maar toch denk ik dat je er niet zoveel uit kan halen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen02 mei 2019, 08:07

 2354  Uma
Hoe zat het eigenlijk met de verdenkingen van vorige jaren op dit forum? Was toen ook niet steeds De Mol de hoofdverdachte van het forum?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2019, 12:53

 8153
Van mij alleszins niet :oops:
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20