Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

dominique.hat01 apr 2019, 16:39

 5
Ik denk dat dit seizoen meer dan alle andere seizoenen het spel de mol test op zijn/haar stressbestendigheid. De drie voorgaande mollen hebben in interviews allemaal bevestigd hoe sterk stress kon meespelen.
Pieter of Eline zei zelf dat ze het aangenaam vonden van te weten welke proeven er zaten aan te komen, omdat ze wisten dat de volgende opdracht hen beter lag. De huidige mol heeft die zekerheid totaal niet.
In een artikel in Humo in 2016 zei één makers van de Mol dat kandidaten (en waarschijnlijk vooral ook de mol) stressbestendig moeten zijn en tegen de onzekerheid moeten kunnen.

In de vorige aflevering zien we dat de mol plots gebriefd zal worden voor het oog van de anderen. Als mol zal dat wel even serieus verschieten zijn en moet je echt goed kunnen spelen. Volgens mij een heel zware taak.
Dé kandidaat die hier volgens mij het meest aan beantwoordt is Elisabeth (spoedarts, onzekerheid ten top in de spoeddienst).
Kaat sluit ik door dit idee uit, omdat ze me teveel een blanco blad lijkt en als studente niet dezelfde ervaringen zal hebben als de ouderen van de groep.

Ik haal het hier dus vooral even aan omdat ik vind dat Elisabeth daardoor zeer sterk in het vizier komt en Kaat volgens mij dus uit te sluiten valt.

Joeri heeft een goeie kop, zoals Axel zegt. Die heeft volgens mij een natuurlijke stressbestendigheid en kan ook gretig gebruik maken van z'n pokerface.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2019, 20:37

 8153
Joeri, Axel, Elisabet. Misschien Bas.
Kaat te jong. Eva te impulsief en ook te expressief in haar gezicht. Bruno flaterde al bij de jongleerproef.
Gebruikersavatar

Ben Jones01 apr 2019, 20:46

 44
Kaat te jong.
De makers hopen uiteraard dat mensen dat denken, ze slagen duidelijk in hun opzet.
Gebruikersavatar

Klaartje01 apr 2019, 21:05

 2245  Uma
Ik vind ons Kaat heel volwassen overkomen ondanks haar relatief jeugdige leeftijd. Ze zou de rol van Mol volgens mij wel degelijk aan kunnen. Voor mij wordt ze eigenlijk met de aflevering verdachter. Ze kan geweldig overtuigend liegen, is dominant aanwezig tijdens de opdrachten, maakt goed gebruik van haar jeugdig enthousiasme en is volgens mij de persoon die sinds minuut 1 volledig zichzelf is gebleven. Als ze de Mol is, doet ze dat tot nog toe super! Ik heb nu al veel respect en bewondering voor deze meid.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2019, 21:14

 8153
Helemaal akkoord Klaartje, maar toch denk ik dat ze dit jaar niet voor een heel jonge mol gekozen hebben.
Gebruikersavatar

Cedric01 apr 2019, 22:14

 2834  Uma
Klaartje schreef:Ik vind ons Kaat heel volwassen overkomen ondanks haar relatief jeugdige leeftijd. Ze zou de rol van Mol volgens mij wel degelijk aan kunnen. Voor mij wordt ze eigenlijk met de aflevering verdachter. Ze kan geweldig overtuigend liegen, is dominant aanwezig tijdens de opdrachten, maakt goed gebruik van haar jeugdig enthousiasme en is volgens mij de persoon die sinds minuut 1 volledig zichzelf is gebleven. Als ze de Mol is, doet ze dat tot nog toe super! Ik heb nu al veel respect en bewondering voor deze meid.
Gezien mijn tunnelvisie ga ik ook helemaal akkoord 🙂

Alleen twijfel ik over het "volledig zichzelf gebleven". Want aanmoedigingen en optimisme zoals na de bungeesprong (toen ze tegen Ingrid zei dat die het goed gedaan had), heb ik sindsdien niet echt meer gezien.

Soit, neemt niet weg dat ik denk en hoop dat ze de Mol is.
Gebruikersavatar

Gillesisdemol02 apr 2019, 00:07

 373
Kaat geeft is heel ‘aanwezig’. Ze geeft veel opmerkingen (“echt?” “Ooh” “aha” “amai”), maar dat doet ze ook tijdens proeven en de leidt graag de discussie. Van die positie kan een mol handig gebruik maken, aangezien het zou opvallen mocht ze op belangrijke momenten op de achtergrond blijven. Verder vind ik haar gewoon een vrolijke kandidate.

Zou wel een leuke mol zijn 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2019, 09:49

 8153
Zij en Joeri nemen heel vaak de leiding. En ze doet het zo naturel en zo goed dat alle anderen, die ouder zijn, erin meegaan.
Gebruikersavatar

Waeldwann02 apr 2019, 12:28

 46  Sven
chicawah.janssen schreef:Eva te impulsief en ook te expressief in haar gezicht.

Ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat ze dit gedrag speelt. Dat constante "AaWmAaGaAaD" en die paniekaanval bij de konijnen... Het is allemaal zo overdreven. Als 25-jarige heeft ze de fameuze "bonnenman" pro deo verdedigd 3 jaar geleden en die heeft opschorting van celstraf gekregen. Als je zo als jong meisje het juridisch team van de Brico het nakijken geeft dan ben je in mijn ogen echt wel beredeneerd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2019, 12:32

 8153
Ik denk dat ze privé anders is dan professioneel.
Gebruikersavatar

Waeldwann02 apr 2019, 12:38

 46  Sven
En ik denk dat Gilles na de onthulling op de schermpjes met haar aan een tafeltje is gaan zitten en haar gevraagd heeft om zich 3 weken als een hysterische Kardashian te gedragen 😉