Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo15 apr 2019, 22:23

 1690  Sven
Klaartje schreef:In verband met dat invullen van de eliminatietest door Michael stel ik me de vraag of het niet gewoon logisch is dat hij een rood scherm krijgt.

Michael kent die kandidaten ook helemaal niet, hij is er nauwelijks een dag of zo geweest. De eliminatievragen zijn zo specifiek dat Michael volgens mij nauwelijks een vraag met zekerheid kan beantwoorden. Hoeveel info kan je in godsnaam verzamelen over iemand uit een gesprek met je vrouw en het doornemen van haar molboekje? Zelfs als Michael alles had ingevuld op de persoon die effectief ook de mol is, dan nog zal hij het moeilijk hebben gehad om de meeste vragen te beantwoorden. Zelfs vrij eenvoudige vragen zoals "in welk jaar is de mol geboren?" zijn dan voor Michael helemaal niet simpel, laat staan dat hij weet welke nummerplaat op een brommerke hing van een proef die hij toch niet gezien heeft. En dan is het nog maar de vraag of de antwoorden op de gestelde vragen ook in het molboekje van Elisabet stonden. Het lijkt me gewoon e...
Ik heb mij die vraag ook gesteld. Wat als Eliabet nu de mol is. Op wie laat ze dan de test invullen? Random? Of specifiek iemand die deze aflevering niet me Elisabet heeft samengewerkt? Axel bvb, die zat ook niet samen met haar in de auto. Ik denk dat de kentekens niet van de brommers waren maar van de auto's waarmee ze vervoerd worden.
Mocht Michaël dan een groen scherm hebben? Dan maakt het niet uit. Maar moest het lijken dat Elisabet daar dan voordeel uit zou doen, dan moest hij wel een rood scherm krijgen. Dan moet hij de test het allerslechtst invullen en voor Axel gaan.
Want stel dat hij Joeri kiest, zijn enkele antwoorden juist vanwege die laatste proef. Zelfs Bruno, want die zat bij haar in de auto.
Gebruikersavatar

mark.vandaele15 apr 2019, 22:24

 178
astridm schreef:Nee hoor, je bent niet de enige. Ik vind dat familiebezoek sowieso onnodig, niet alleen dit seizoen en interessante tv levert het inderdaad ook niet op.
In de vorige seizoenen vond ik het wel nog leuk maar idd niet echt noodzakelijk, het is nu ook niet dat 2-3 weken zo een lange tijd is ook.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 apr 2019, 22:36

 8153
In de oude molreeksen kwam de familie gewoon op bezoek en dat had voor de kijker geen enkele meerwaarde. In 2016, 2017 en 2018 mochten de bezoekers meedoen aan een proef en dat vind ik wel leuk.
Bij het zien van het gesprek met Joeri en zijn Evelien (na het eten, waar je hen naast elkaar ziet en ze geïnterviewd worden) had ik een déjà vu van Davey en zijn Margot.