Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

BeaVer12 apr 2019, 14:46

 1293  Uma
Pieter wist wie de Mol was en hij ging er in tegen dat Jeffrey zich moest opofferen
Je bedoelt dat Pieter wist wie de afvaller was 😉

Ik zou het zelf heel oneerlijk vinden moest de mol tot nu toe een perfect game gespeeld hebben om dan in 1 keer de pot te halveren.
Dat wil zeggen dat alle afvallers tot nu toe geen eerlijke manier hadden om hun mol te gaan bepalen. Want als de mol niet molt, kun je geen juiste beoordelingen maken.
Gebruikersavatar

Vermoljoen12 apr 2019, 14:56

 2354  Uma
Dat bedoelde ik inderdaad... Ik kan nog altijd niet geloven dat Pieter de Mol was.

Het zou inderdaad heel spijtig zijn. Dit is iets dat ze vaak in Nederland doen. Maar als je zoiets doet, dan kan je voorbije 5 afleveringen letterlijk en figuurlijk weggooien. De laatste aflevering zal dan ook heel interessant zijn: "En hier heb ik weer 4.000 euro verdiend". Het zou heel spijtig zijn.
Gebruikersavatar

astridm12 apr 2019, 15:25

 287
Mollenjager-DT schreef:Er kan slechts één iemand overkomen, degene die het virtuele spel met de avatars wint, denk ik dan.
Goed zo, nu nog maar eentje en dan volgend jaar helemaal niet meer, dan zijn we meteen van dat overdreven gedoe af. Ze zijn niet een jaar weg hoor, het is maar 3 weken en het is geheel vrijwillig. Als je niet eens 3 weken van huis kunt, moet je niet met zo'n programma meedoen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen12 apr 2019, 15:26

 2354  Uma
Ik vind dat anders wel een leuke extra. Voorbije jaren vond ik de aflevering met het bezoek meestal wel heel tof. Ik heb geen kritiek hier op.
Gebruikersavatar

Kite12 apr 2019, 15:28

 87
astridm schreef:Goed zo, nu nog maar eentje en dan volgend jaar helemaal niet meer, dan zijn we meteen van dat overdreven gedoe af. Ze zijn niet een jaar weg hoor, het is maar 3 weken en het is geheel vrijwillig. Als je niet eens 3 weken van huis kunt, moet je niet met zo'n programma meedoen.
Merk wel op dat het niet zomaar 3 weken een plezierreisje is. Er is eigenlijk niemand waar je, als kandidaat, je hart tegen kan luchten en voluit eerlijk kan zijn.
Het spel wordt niet enkel tijdens de opdrachten gespeeld hé. Enkel voor de mol bestaat deze rust niet, en is het integendeel nog wat moeilijker met bezoek.
In dat opzicht is het dus in het voordeel van de mol als diens bezoek niet afkomt.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT12 apr 2019, 19:03

 767  Yens
BeaVer schreef:Ik zou het zelf heel oneerlijk vinden moest de mol tot nu toe een perfect game gespeeld hebben om dan in 1 keer de pot te halveren.
Dat wil zeggen dat alle afvallers tot nu toe geen eerlijke manier hadden om hun mol te gaan bepalen. Want als de mol niet molt, kun je geen juiste beoordelingen maken.
Ik zou dat ook niet leuk en heel oneerlijk vinden, maar ik vertrouw erop dat de makers van De Mol dat niet gaan doen.
Gebruikersavatar

ex-molinator14 apr 2019, 21:31

 3483  Uma
Amai, de twist met de bezoekers (eigenlijk slechts 1) was toch wel wreed goed in mekaar gestoken, vooral met die "extra" eliminatie.
Zeer leuke aflevering.
Gebruikersavatar

jos.jansen14 apr 2019, 21:37

 328  Uma
Vermoljoen schreef:Ik denk dat Elisabet weet wie De Mol is...
Ze wist dit volgens mij al sinds de eerste aflevering 😉

semi-off-topic:

Ik vraag me wel af hoe je deze eliminatie zou spelen als mol zijnde. (als je het voordeel hebt)

Laat je je bezoeker bewust het rode scherm halen of geef je die persoon een groen scherm?

Het rode scherm geeft de andere kandidaten de info dat je al minstens 1 persoon kan afschrijven als mol. (en 2 als je jezelf meetelt).
Het groene scherm zou in mijn ogen meer vragen opwerpen (aangezien het geen uitsluitend antwoord geeft).
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 apr 2019, 21:40

 2354  Uma
Ik dacht dat hij een groen scherm zou krijgen. Want Bruno vulde ook op één iemand in en dat wordt nu ook meer en meer gedaan in deze fase van het spel... Dan is het een kwestie van 'toevallig' juist invullen.
Gebruikersavatar

mark.vandaele14 apr 2019, 21:40

 178
Als mol zou ik ook gewoon mijn bezoeker laten gaan voor het rode scherm dat is toch eigenlijk de bedoeling van het voordeel ook? Je moet je bezoeker ook niet laten merken dat je de mol bent.
Gebruikersavatar

BeaVer14 apr 2019, 21:42

 1293  Uma
Vermoljoen schreef:Ik dacht dat hij een groen scherm zou krijgen. Want Bruno vulde ook op één iemand in en dat wordt nu ook meer en meer gedaan in deze fase van het spel... Dan is het een kwestie van 'toevallig' juist invullen.
Of Bruno zat er ook gewoon echt compleet naast.
Of Bruno en Michaël hadden de antwoorden gegeven over dezelfde persoon.