Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen10 apr 2019, 22:59

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:😲 Dameendjenie!

Ook Vier moet besparen :roll:
Kan misschien ook met de locatie te maken hebben, is wel de verste bestemming ooit.
Gebruikersavatar

Jay-Lo10 apr 2019, 23:04

 1690  Sven
MolWout schreef:Waarom doet Vier dit jaar alles anders?!


Omdat het dit jaar de mol op zijn kop is. Ze beginnen zonder mol, en eens die gekozen is wordt er KEI Lekkere dipsaus gemaakt, euh, veel geld verdiend. 😛
Liesbeth is de mol!
Gebruikersavatar

Klaartje10 apr 2019, 23:52

 2245  Uma
Indien het inderdaad zo zou zijn dat de winnaar van het avatarspel zijn of haar familielid/vertrouwenspersoon mag laten overkomen naar Vietnam, voel ik nu al aan mijn kleine teen dat dat wel eens die van de Mol zou zijn. Want die blijft sowieso drie weken weg en heeft daar misschien het meeste behoefte aan. De makers zullen de boel dan wel zo regelen dat de Mol het avatarspel wint.

Als ik die bedenking koppel aan een gerucht dat ik vorige week heb opgevangen (en dat ik niet kan checken), dan zou Axel wel eens de mol kunnen zijn.

Maar ik hoop natuurlijk dat het spel eerlijk gespeeld wordt. Bovendien ben ik helemaal niet zo zeker of er überhaupt een bezoeker naar ginder gaat, want dat is toch een behoorlijk lange vlucht en Vietnam lijkt me ook geen land waar je zonder visum binnengeraakt, wel?
Gebruikersavatar

ex-molinator10 apr 2019, 23:59

 3483  Uma
Het is toch evident hoe het familie gedoe in mekaar zit! Dit kan je afleiden uit het concept dat ondertussen via de afleveringen duidelijk geworden is.

Mollenjager-DT heeft het bijna bij het einde eind, en er staat inderdaad een vliegtuig te wachten.
chicawah.janssen schreef:Ook Vier moet besparen :roll:
En chicawah zit ei zo na op het juiste spoor.

Vier moet effectief besparen, immers het programma De Mol (dank zij de mol zelf, een verkeerde inschatting van Vier) kost veel meer dan verwacht.
En reken maar wat het kost om 6 familieleden te laten overvliegen nar de andere kant van de wereld.
Dus heeft Vier een ad hoc oplossing bedacht: het Avatar spel met een twist.
De verliezers zullen hun familie niet op bezoek krijgen, en de prijs voor het winnen van dat Avatar spel is dus : familiebezoek. (vandaar ook dat het vliegtuig klaar staat).

En wat is er dan bespaard? Wel, heel veel, reken maar uit: 5 familieleden die naar Vietnam overgebracht moeten worden + de terugreis. En niet te vergeten: ook uitgespaard zijn de extra kosten van het theoretisch verblijf van de winnaar van dat Avatar spel, immers die stapt op het vliegtuig naar België waar hij/zij bij zijn/haar familie de rest van De Mol op televisie kan volgen (in uitgesteld relais weliswaar).
Voor de non-believers onder jullie: dit past volledig in het concept van De Mol anno 2019: de omkering.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 apr 2019, 07:27

 8153
Klaartje schreef:Indien het inderdaad zo zou zijn dat de winnaar van het avatarspel zijn of haar familielid/vertrouwenspersoon mag laten overkomen naar Vietnam, voel ik nu al aan mijn kleine teen dat dat wel eens die van de Mol zou zijn. Want die blijft sowieso drie weken weg en heeft daar misschien het meeste behoefte aan. De makers zullen de boel dan wel zo regelen dat de Mol het avatarspel wint.

Als ik die bedenking koppel aan een gerucht dat ik vorige week heb opgevangen (en dat ik niet kan checken), dan zou Axel wel eens de mol kunnen zijn.

Maar ik hoop natuurlijk dat het spel eerlijk gespeeld wordt. Bovendien ben ik helemaal niet zo zeker of er überhaupt een bezoeker naar ginder gaat, want dat is toch een behoorlijk lange vlucht en Vietnam lijkt me ook geen land waar je zonder visum binnengeraakt, wel?
Niet alleen een visum nodig maar best ook een aantal vaccinaties.

Gerucht over mijn mol? Wat mag dat dan wel wezen?
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT11 apr 2019, 07:37

 767  Yens
Het enige waar ik dan nog een beetje mee zit, is dat die ene bezoeker die dan toch mag overvliegen waarschijnlijk nog minder lang kan blijven dan anders, 2 dagen ofzo. Dan zit je langer op het vliegtuig dan dat je in Vietnam zelf bent.

MolWout schreef:Sapperdepietjes, ik wil die trailer zien!!!! NUUUU!

Om je toch een beetje tevreden te stellen: Naast het avatarspel, waarvan in deze trailer trouwens enkel beelden van bij de kandidaten uit het cybercafé en enkele beelden van het vertrekkende vliegtuig in België te zien zijn, tonen ze ook nog enkele beelden van een opdracht die je ook al kon zien in de vooruitblik van de vorige aflevering. Axel en Bruno die (opnieuw samen!) een opdracht uitvoeren, terwijl de anderen erop staan te kijken. Die hebben dan waarschijnlijk al een andere opdracht gedaan. Axel en Bruno lijken zoveel mogelijk spullen op hun brommertje te moeten laden om daarmee dan een parcours af te leggen.
Gebruikersavatar

nele.pottie11 apr 2019, 09:10

 62
chicawah.janssen schreef:Gerucht over mijn mol? Wat mag dat dan wel wezen?
Ik vermoed dat dit gaat over het gerucht dat het bezoek van Axel wel degelijk in Vietnam is geweest. Geen idee waar die verspreider van het gerucht die info gehaald heeft en of die niet gewoon bedoelde dat Axel zijn bezoek gezien heeft (via de avatar dan) maar ik heb het in elk geval ook ergens opgevangen.
Gebruikersavatar

Jansen11 apr 2019, 09:24

 3423  Yens
nele.pottie schreef:Ik vermoed dat dit gaat over het gerucht dat het bezoek van Axel wel degelijk in Vietnam is geweest. Geen idee waar die verspreider van het gerucht die info gehaald heeft en of die niet gewoon bedoelde dat Axel zijn bezoek gezien heeft (via de avatar dan) maar ik heb het in elk geval ook ergens opgevangen.
Ja, maar waar komt dan de gevolgtrekking vandaan dat zelfs als Axel zijn bezoek daar geweest is, dat hij de mol moet zijn? "Ze" gaan er dus van uit dat degene die bezoek krijgt automatisch de mol is? Lijkt me toch wel heel kort door de bocht.
Gebruikersavatar

nele.pottie11 apr 2019, 09:49

 62
Jansen schreef:Ja, maar waar komt dan de gevolgtrekking vandaan dat zelfs als Axel zijn bezoek daar geweest is, dat hij de mol moet zijn? "Ze" gaan er dus van uit dat degene die bezoek krijgt automatisch de mol is? Lijkt me toch wel heel kort door de bocht.
Ja dat is inderdaad kort door de bocht. Als kandidaat zou ik er ook alles aan doen om mijn bezoek tot bij mij te krijgen en ik denk echt niet dat de productie de mol een voordeel zou geven hierin. Het spel blijft in alle gevallen eerlijk ten opzichte van de gewone kandidaten. De mol kan enkel de boel saboteren en moet ook het spel spelen zoals de rest indien die ook zijn bezoek tot bij hem/haar wil zien komen.
Gebruikersavatar

Klaartje11 apr 2019, 10:15

 2245  Uma
chicawah.janssen schreef:Niet alleen een visum nodig maar best ook een aantal vaccinaties.

Gerucht over mijn mol? Wat mag dat dan wel wezen?
Het gerucht werd verspreid door een van de makers van de podcast van TrustNobody in Nederland. Die zei dat hij uit een bepaalde bron had vernomen dat de vriendin van Axel naar Vietnam was geweest.
Maar hij kan het ook als een grapje bedoeld hebben, want de man zit al een paar weken in de Axel-tunnel.

Het is een niet verifieerbaar gerucht dus. Enkel Axel zelf en zijn vriendin kunnen daar uitsluitsel over geven en die gaan het zeker niet doen.

Ach, we zien wel. Zo veel belang heeft het nu ook weer niet. Als het maar een leuke aflevering wordt zondag, dan mag van mij alles gebeuren.
Gebruikersavatar

Torremolinos11 apr 2019, 13:03

 264
Wat ik vermoed, is dat ze iets zullen zeggen als: ‘ jullie bezoek komt niet... het komt niet zomaar. Jullie zullen ervoor moeten knokken/ betalen.’ En dan komt de proef met de avatars en spelen ze de kandidaten tegen elkaar uit. Ik vermoed dat deze opdracht wel eens een hap uit de pot zou kunnen halen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 apr 2019, 13:44

 8153
Zoals vorig jaar met de cinema: tevreden zijn met weinig geld maar met je bezoeker snel weg naar een goed hotel en diner of veel geld willen en in je auto moeten slapen (en wie bleef als enige in zijn auto slapen? 😉 ).