Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT09 apr 2019, 17:40

 767  Yens
Aan de vooruitblik naar volgende week te zien, vermoed ik dat de kandidaten bij het slag van een opdracht ofzoiets ongeveer hun familieleden toch nog kunnen laten overvliegen misschien.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 apr 2019, 22:27

 8153
Er is alleszins een vliegtuig te zien, dus dat zou wel eens kunnen.
Gebruikersavatar

mark.vandaele10 apr 2019, 22:11

 178
De familie komt sowieso of heeft toch tenminste de kans om te komen, wss via een opdracht die moet slagen ofzo. Het programma doet wel veel van manipulatie en wat niet maar zoiets lijkt mij toch niet echt hun stijl, zoals bv Hans ook oorspronkelijk niet mee ging maar hij sowieso de kans kreeg om toch mee te gaan. Wss eerst even de kandidaten choqueren "de familie komt niet" "maar door dit hebben jullie toch de kans om de familie te laten overkomen" maar daar hangt iets aan vast.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 apr 2019, 22:19

 8153
Denk het ook. Mindfuck hier en mindfuck daar, OK. Maar gemeen? Nee.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT10 apr 2019, 22:29

 767  Yens
Ik heb net de trailer op tv gezien, maar die is spijtig genoeg online nog nergens te vinden. Van zodra ik hem ook online ergens zie verschijnen, plaats ik hem hier op het forum. In die trailer wordt wel al ongeveer duidelijk hoe het nu juist met de familieleden van de kandidaten zit. Er kan slechts één iemand overkomen, degene die het virtuele spel met de avatars wint, denk ik dan.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 apr 2019, 22:31

 8153
😲 Dameendjenie!

Ook Vier moet besparen :roll:
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 10 apr 2019, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

MolWout10 apr 2019, 22:32

 348
Mollenjager-DT schreef:Ik heb net de trailer op tv gezien, maar die is spijtig genoeg online nog nergens te vinden. Van zodra ik hem ook online ergens zie verschijnen, plaats ik hem hier op het forum. In die trailer wordt wel al ongeveer duidelijk hoe het nu juist met de familieleden van de kandidaten zit. Er kan slechts één iemand overkomen, degene die het virtuele spel met de avatars wint, denk ik dan.
Bedoel je de trailer die op het einde van de aflevering getoond wordt altijd?
Gebruikersavatar

anja.mathijs10 apr 2019, 22:36

 391  Uma
Mollenjager-DT schreef:Ik heb net de trailer op tv gezien, maar die is spijtig genoeg online nog nergens te vinden. Van zodra ik hem ook online ergens zie verschijnen, plaats ik hem hier op het forum. In die trailer wordt wel al ongeveer duidelijk hoe het nu juist met de familieleden van de kandidaten zit. Er kan slechts één iemand overkomen, degene die het virtuele spel met de avatars wint, denk ik dan.
Denk dat je volledig juist zit, volgende zondag belooft weer spectaculair te worden.
Wel erg dat er om familie/partners gespeeld wordt.
Dit gaat hard worden 😲

Denk dat het om dat een spel met avatars gaat worden, diegene die wint, krijgt echt familielid ipv avatar te zien.
Werd er zoiets niet op het einde van aflevering 5 in gezegd bij volgende week?
Gebruikersavatar

MolWout10 apr 2019, 22:41

 348
Gilles De Coster zei inderdaad dat de familieleden avatars zouden worden en dat zij in een spel god-weet-wat zullen bepalen. (Dit wordt niet gezegd waarom - of dit om geld gaat of de familieleden).
Gebruikersavatar

mark.vandaele10 apr 2019, 22:42

 178
Mollenjager-DT schreef:Ik heb net de trailer op tv gezien, maar die is spijtig genoeg online nog nergens te vinden. Van zodra ik hem ook online ergens zie verschijnen, plaats ik hem hier op het forum. In die trailer wordt wel al ongeveer duidelijk hoe het nu juist met de familieleden van de kandidaten zit. Er kan slechts één iemand overkomen, degene die het virtuele spel met de avatars wint, denk ik dan.
Wauw heel erg benieuwd naar de trailer ook benieuwd of deze persoon nog een rol in een opdracht zal spelen in Vietnam.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT10 apr 2019, 22:43

 767  Yens
MolWout schreef:Bedoel je de trailer die op het einde van de aflevering getoond wordt altijd?
Nee, een aparte trailer van VIER zelf, die de laatste tijd precies altijd pas zondagmiddag online verschijnt.

mark.vandaele schreef:Wauw heel erg benieuwd naar de trailer ook benieuwd of deze persoon nog een rol in een opdracht zal spelen in Vietnam.
Dat zou inderdaad mogelijk zijn. Misschien dat de kandidaat wiens familielid toch nog naar Vietnam komt afgereisd dan nog kans maakt op een vrijstelling ofzo via een spel met dat familielid.

anja.mathijs schreef:Denk dat je volledig juist zit, volgende zondag belooft weer spectaculair te worden.
Wel erg dat er om familie/partners gespeeld wordt.
Dit gaat hard worden 😲

Denk dat het om dat een spel met avatars gaat worden, diegene die wint, krijgt echt familielid ipv avatar te zien.
Werd er zoiets niet op het einde van aflevering 5 in gezegd bij volgende week?
Het 'virtuele' spel, dat toch ook echt is, lijkt zich op een luchthaven af te spelen en de kandidaat die als eerste op het einde is, krijgt een vliegtuig te zien, dus die zal dan mogen vertrekken, vermoed ik.
Gebruikersavatar

MolWout10 apr 2019, 22:47

 348
Mollenjager-DT schreef:Nee, een aparte trailer van VIER zelf, die de laatste tijd precies altijd pas zondagmiddag online verschijnt.
Sapperdepietjes, ik wil die trailer zien!!!! NUUUU! 😛 😉
Waarom doet Vier dit jaar alles anders?!
Mollenjager-DT schreef: Het 'virtuele' spel, dat toch ook echt is, lijkt zich op een luchthaven af te spelen en de kandidaat die als eerste op het einde is, krijgt een vliegtuig te zien, dus die zal dan mogen vertrekken, vermoed ik.
Volgens mij zullen de kandidaten een parcours moeten afleggen (met de pijltjes zoals in een virtueel spel, springen,...) en dat de kandidaat zijn/haar bezoeker bestuurt. En dat inderdaad, de winnaar, vertrekt met het vliegtuig naar Vietnam.