Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mateo28 apr 2019, 22:54

 870
Heb aflevering 8 net pas kunnen zien (moet uitgesteld kijken vanuit Nederland).

Wat ik tevoren al gezegd had als dit zou gebeuren: ik ben nogal van slag.

Ik had zo gehoopt op Joeri als mol, of als winnaar, dus ik ga nu maar stilletjes van binnen een potje wenen.

De drie overblijvers vind ik alle drie stukken minder leuk en af en toe zelfs niet bepaald aangenaam.
Ik heb de neiging om de volgende aflevering maar te skippen en alleen nog te kijken naar de allerlaatste, om te zien welke hints er eventueel nog worden onthuld.

De schone troost die mij blijft is dat Joeri mijn van hem gemaakte portrettekening heeft gezien, dankzij Molwout, en daarop heel positief gereageerd heeft.
Gebruikersavatar

Jansen28 apr 2019, 23:08

 3423  Yens
Mateo schreef:Heb aflevering 8 net pas kunnen zien (moet uitgesteld kijken vanuit Nederland).

Wat ik tevoren al gezegd had als dit zou gebeuren: ik ben nogal van slag.

Ik had zo gehoopt op Joeri als mol, of als winnaar, dus ik ga nu maar stilletjes van binnen een potje wenen.

De drie overblijvers vind ik alle drie stukken minder leuk en af en toe zelfs niet bepaald aangenaam.
Ik heb de neiging om de volgende aflevering maar te skippen en alleen nog te kijken naar de allerlaatste, om te zien welke hints er eventueel nog worden onthuld.

De schone troost die mij blijft is dat Joeri mijn van hem gemaakte portrettekening heeft gezien, dankzij Molwout, en daarop heel positief gereageerd heeft.
Ik ween met je mee Mateo...
Voor een keer was Café De Mol voor mij een meerwaarde. Het gesprek met Joeri en daarna de interviews met de Leuvenaars waren echt hartverwarmend. Letterlijk iedereen riep Joeri uit tot sympathiekste kandidaat 😃.
Bye bye Beer uit Peer, ik ga je missen :cry:
Gebruikersavatar

Klaartje28 apr 2019, 23:14

 2245  Uma
Het gedwongen afscheid van Joeri is een groot verlies voor dit seizoen van De Mol. Joeri was de publiekslieveling, de populairste deelnemer, echt een cultfiguur is hij geworden tijdens die acht weken. Ik heb echt genoten van zijn performance, wat een kerel, wat een beer!

Wat had ik hem die finale gegund. Ja, ik doe het niet dikwijls, maar ik heb gevloekt bij dat rode scherm. Het is de allereerste keer dat ik een exit in De Mol moeilijk kan verteren. Het is een hard spel en er moet altijd iemand naar huis, maar het had niet Joeri moeten zijn.
Gebruikersavatar

Cedric28 apr 2019, 23:16

 2834  Uma
Laat ons bij zijn dat hij er dan toch zo lang is bij geweest.
Hij heeft dit seizoen gemaakt tot wat het was. Hij heeft voor de ambiance gezorgd. Hij heeft voor enkele van de meest hilarische quotes gezorgd. Hij heeft van de groep een groep gemaakt.
Zoals ik eerder al zei: iedereen heeft nood aan een Joeri in zijn leven.
Topkerel.
Gebruikersavatar

Yvo28 apr 2019, 23:16

 1111  Uma
Klaartje schreef:Ja, ik doe het niet dikwijls, maar ik heb gevloekt bij dat rode scherm.
Ik ook.
Jansen schreef:Bye bye Beer uit Peer, ik ga je missen :cry:
We zien hem nog terug bij aflevering 10. En wie weet, komt hij nog eens dag zeggen hier op het forum. Je weet maar nooit 😉.
Gebruikersavatar

Mateo29 apr 2019, 00:09

 870
Ik zie nu pas dat Joeri mijn tekening als profielfoto heeft bij Facebook!
Och, dit maakt toch echt wel wat goed!

Kijk maar:
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen29 apr 2019, 06:18

 3423  Yens
Mateo schreef:Ik zie nu pas dat Joeri mijn tekening als profielfoto heeft bij Facebook!
Och, dit maakt toch echt wel wat goed!

Kijk maar:
Afbeelding
Wow Mateo, fantastisch!! Maar ook dik verdiend 😉.
Gebruikersavatar

Taupe07729 apr 2019, 09:47

 767  Yens
Ik ben minder teleur gesteld dat de meesten hier.
Ik ging er vanuit dat hij helaas de laatste afvaller was en dan kon het alleen maar beter zijn, mocht hij gebleven zijn.
Gaat me zeker en vast bij blijven.
Ik hoop ooit eens op een best of zoals bij de Slimste mens met dan o.a. Joeri, Hanne en Robin!
Gebruikersavatar

masterveecee29 apr 2019, 10:29

 3547  Sven
Vermoljoen schreef:Super! Hoe cool is dat!
Olly?


Spijtig van de Joeri, stoem van dat merk van die schoenen e 🙂
Gebruikersavatar

LadyPinkLow29 apr 2019, 10:30

 10
Mateo schreef:Ik zie nu pas dat Joeri mijn tekening als profielfoto heeft bij Facebook!
Och, dit maakt toch echt wel wat goed!

Kijk maar:
Afbeelding
Mateo, dat is wel heel tof! Gefeliciteerd. En inderdaad Joeri eruit, wat een gemis.
Gebruikersavatar

Cedric29 apr 2019, 12:48

 2834  Uma
Taupe077 schreef:Ik ben minder teleur gesteld dat de meesten hier.
Ik ging er vanuit dat hij helaas de laatste afvaller was en dan kon het alleen maar beter zijn, mocht hij gebleven zijn.
Gaat me zeker en vast bij blijven.
Ik hoop ooit eens op een best of zoals bij de Slimste mens met dan o.a. Joeri, Hanne en Robin!
Ik hoop dat ze nooit afkomen met een editie van ex-kandidaten of zo, maar tegelijk zou het vonken kunnen geven.
Imagine: Joke, Cathy, Elisabet, Kaat, Robin, ...