Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen24 apr 2019, 13:06

 2354  Uma
In het begin had ik mijn bedenkingen over deze groep, maar nu vind ik het toch een zalige groep! Wel niet de tofste (is voor mij toch die van vorig jaar of 2017), het speelt een rol, maar ik heb liever dat de opdrachten toffer zijn dan de kandidaten.
Joeri springt er voor mij ook bovenuit!
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT24 apr 2019, 13:13

 767  Yens
De leukste kandidatengroep blijft voor mij ook die van 2017, maar die van dit jaar vind ik toch ook heel leuk. De groep van vorig jaar lag mij persoonlijk niet echt goed en in combinatie met de mindere opdrachten vind ik dat seizoen toch het minste dat ik al gezien heb.
Gebruikersavatar

Cedric24 apr 2019, 13:13

 2834  Uma
Qua opdrachten is dit voor mij wel het beste seizoen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen24 apr 2019, 13:16

 2354  Uma
Qua opdrachten twijfel ik tussen dit seizoen en seizoen 2017... Ik ben hier trouwens op een tof idee gekomen, maar dat zal voor na aflevering 8 zijn 🙂
Gebruikersavatar

mark.vandaele24 apr 2019, 13:23

 178
Ik vond de kandidaten van 2016 anders ook wel erg leuk, die groep leek perfect samengesteld.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT24 apr 2019, 13:31

 767  Yens
De groep van 2016 vond ik ook leuk, maar zoals Gilles en Cathy zondag in Café De Mol ook nog terecht opmerkten, kon een deel van die groep het spel ook naast de opdrachten soms heel moeilijk van zich afzetten, omdat ze zo fanatiek waren en dat verziekte de sfeer daar soms wel een beetje, denk ik. Denk bv terug aan de discussie toen ze een berg gingen beklimmen dat jaar. Dan is het toch aangenamer dat je zoals Joke vorig jaar na de Rabid Joke-opdracht even je frustraties uit en 5 min later, na het einde van de opdracht, sorry kan zeggen en het spel even een klein beetje achter je kan laten.

Daarnaast vind ik qua opdrachten dit seizoen ook echt fantastisch! Naar mijn mening te vergelijken met het seizoen van 2017, dat er voor mij tot nu toe altijd bovenuit stak. Maar dit seizoen kan dat zeker minstens evenaren voor mij. 😉
Gebruikersavatar

BeaVer24 apr 2019, 13:43

 1293  Uma
Ik frustreerde mij vorige seizoenen juist te veel aan dat plezier maken tijdens opdrachten ipv geld te verdienen.

Ik vind persoonlijk dat deze groep het spel speelt, zoals ik het spel zou spelen. which is: De opdrachten gaan om geld verdienen/verliezen, tactisch keuzes maken, etc... en na de opdracht je krom lachen met de bende, liefst in combinatie met goei eten en drank 😃

Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik het gevoel heb dat ze vorige jaren die momenten na de opdrachten veel meer toonden en dat je zo de sfeer in de groep beter kon opsnuiven. Bijvoorbeeld vorig jaar, het moment na de Rabid Joke proef, dat ze daar tot het gat in de nacht Mescal aan het zuipen waren, etc... Dat hebben we dit jaar nog maar enkel gezien toen ze kampeerden op het strand.
Gebruikersavatar

billie.holiday24 apr 2019, 14:16

 462  Bert
Bas is voor mij even tof als Joeri. Ik kan die droge komiek wel smaken. Zijn reactie op Axel vond ik zalig. Axel , je hebt niet gesprongen , nu mag je kruipen.
Gebruikersavatar

BeaVer28 apr 2019, 21:33

 1293  Uma
Hij moest het opnemen tegen sterke kandidaten die alle 3 in staat zijn om die testen toch net sneller af te leggen. Ik had hier al even voor gevreesd en ik zag het wel wat aankomen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen28 apr 2019, 21:34

 2354  Uma
Ik zag het ook aankomen na dat hij zag dat hij in een tunnelvisie op Kaat zat. Heel spijtig!
Gebruikersavatar

Yvo28 apr 2019, 21:39

 1111  Uma
Ik had er ook heel erg voor gevreesd.