Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

mollig1823 apr 2019, 19:21

 229  Bert
Ik weet niet of er al een Joeri-fantopic bestaat (ik heb het toch niet direct gevonden) maar ik vind dat deze topkandidaat dit wel verdient.

Eerlijkheidshalve heb ik de eerste twee afleveringen moeten wennen ( hij irriteerde me zelfs op een manier) maar naar mate het seizoen vordert, ben ik een grote fan geworden van Ploegbaas Joeri.
Bij aanvang van dit seizoen dachten velen dat het wel eens het seizoen te veel zou kunnen worden en niet iedereen was fan van het idee dat de mol nog gekozen moest worden ter plaatse.

Maar mede door de (mijn inziens) geniale opdrachten en vooral de aanwezigheid van superman Joeri is dit misschien wel het leukste seizoen ooit aan het worden ( en ook een beetje door de mooie benen van Elisabet 🙂)

Ik vind het absurd dat er blijkbaar nog mensen zijn die hem verdenken (13%) terwijl hij de groep al zo vaak door fameuze inspanningen over de streep heeft geholpen, ik denk dan vooral aan de scheepsraadsels (wow, wat een moment), het bevrijden van Bas en nu laatst de tunnelopdracht (Heeft op minder tijd dan de andere kandidaten, de grootste afstand afgelegd). Hij gaat ook zelden tot nooit voor eigen voordeel, denkt bijna altijd aan de groep.

Ik ben ervan overtuigd dat moest het hem gevraagd geweest zijn, Joeri het ook goed zou gedaan hebben als mol . Maar (ik kan het mij absoluut niet voorstellen) moest hij achteraf de mol blijken te zijn, zou het wel een hele slechte mol geweest zijn gezien de vele momenten dat hij het verschil maakte bij het behalen van geld.

Joeri,
Het wordt niet gemakkelijk tegen Elisabet, Axel en/of Bas om Elisabet Axel en/of bas (die alle 3 zeer tactisch spelen) maar haal AUB die finale en kom tevoorschijn als winnaar.

GO JOERI
Gebruikersavatar

BeaVer23 apr 2019, 20:31

 1293  Uma
PROTEST!
De titel van dit topic hoort GEEN vraagstelling te zijn. Joeri IS de beste/leukste kandidaat ooit!!!!

btw: ik geef je volledig gelijk. In het begin vond ik hem ook irritant, maar sinds dat hij zichzelf niet meer zo profileert en zichzelf precies wat meer op de achtergrond houdt, vind ik hem de max!
Gebruikersavatar

Eastend23 apr 2019, 22:19

 7
Absoluut ! En 't zou de beste mol ooit zijn mocht dit het geval zijn ! 😃
Gebruikersavatar

ex-molinator23 apr 2019, 22:34

 3483  Uma
wen.vanrymenant schreef:Absoluut ! En 't zou de beste mol ooit zijn mocht dit het geval zijn ! 😃
In het kader van onverdacht zijn ... ja!
Maar hij had toch veel meer geld kunnen verkwansen en in dit opzicht is de term "de beste" niet echt toepasbaar.
Gebruikersavatar

Cedric23 apr 2019, 22:37

 2834  Uma
Ook fan van de Joeri, maar hij steekt er dit jaar ook gewoon bovenuit hé.
Ik denk bijvoorbeeld dat Bahador een even zalige persoonlijkheid heeft, maar hij viel iets minder hard op doordat anderen (Pieter, Lloyd, Joke, Jeffrey, Pascale, ...) ook erg leuke kandidaten waren.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 apr 2019, 22:40

 8153
Ik vind Joeri de max, maar elk jaar zijn er wel enkelen die de max zijn. Vorig jaar bv. heb ik mij ontzettend geamuseerd met Baha en Lloyd. Die vond ik ook zalig, vooral samen.
Gebruikersavatar

Eastend23 apr 2019, 22:48

 7
ex-molinator schreef:In het kader van onverdacht zijn ... ja!
Maar hij had toch veel meer geld kunnen verkwansen en in dit opzicht is de term "de beste" niet echt toepasbaar.
Voor mij persoonlijk wel 😃
Gebruikersavatar

mollig1823 apr 2019, 23:27

 229  Bert
Het gaat mij voor alle duidelijkheid niet enkel over "leuk" of "sympathiek"

maar vooral ook straf in de opdrachten.

Lloyd en Baha ging toch veel minder voor de groep en blonken toch minder uit in geld bij elkaar rapen.
Gebruikersavatar

ex-molinator23 apr 2019, 23:36

 3483  Uma
mollig18 schreef:Het gaat mij voor alle duidelijkheid niet enkel over "leuk" of "sympathiek"

maar vooral ook straf in de opdrachten.

Lloyd en Baha ging toch veel minder voor de groep en blonken toch minder uit in geld bij elkaar rapen.
Geen speld tussen te krijgen!
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT24 apr 2019, 12:59

 767  Yens
Cedric schreef:Ook fan van de Joeri, maar hij steekt er dit jaar ook gewoon bovenuit hé.
Ik denk bijvoorbeeld dat Bahador een even zalige persoonlijkheid heeft, maar hij viel iets minder hard op doordat anderen (Pieter, Lloyd, Joke, Jeffrey, Pascale, ...) ook erg leuke kandidaten waren.
Wil je daar dan mee zeggen dat je de groep van dit jaar minder leuk of niet leuk vindt? Want dat vind ik absoluut niet.
Gebruikersavatar

Cedric24 apr 2019, 13:02

 2834  Uma
Moeilijke vraag.
De groep van vorig jaar leek zich veel meer te amuseren en vond ik algemeen leuker, maar deze groep is een pak sterker, tactischer en slimmer.
Gebruikersavatar

nyckelpiga24 apr 2019, 13:05

 69
[quote="Ik vind het absurd dat er blijkbaar nog mensen zijn die hem verdenken (13%) terwijl hij de groep al zo vaak door fameuze inspanningen over de streep heeft geholpen, ik denk dan vooral aan de scheepsraadsels (wow, wat een moment), het bevrijden van Bas en nu laa...[/quote]

Ik vind het ook absurd dat mensen Elizabet verdenken, of dat iemand Kaat of Eva verdacht.
Zoals ik al vaak gezegd heb, Joeri kan best de mol zijn.