Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

dan.ces28 apr 2019, 21:44

 2
Mol: Elisabet
Winnaar: Axel
Verliezer: Bas

Axel die samen met Joeri 3000 euro aflegt in de laatste proef.. dit zou een mol NOOIT doen.

De angst dat Axel de vrijstelling zou afpakken was letterlijk af te lezen van Bas zijn gezicht.. Elisabet kon trouwens niet minder interesse tonen bij de proeven..

Easy
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT28 apr 2019, 22:09

 767  Yens
De Mol: Elisabet
Winnaar: Axel
Verliezend finalist: Bas

Elisabet had ik al langer in het vizier en werd vorige week plots mijn hoofdverdachten na de eliminatie van Kaat. Ik gok hier Axel als winnaar puur omdat ik hem iets aangenamer vind dan Bas, hoewel ik toch liever 2 andere kandidaten naast Elisabet had gehad. Joeri en Laat bijvoorbeeld... 😉
Gebruikersavatar

Social28 apr 2019, 22:25

 353  Uma
Mol: Axel
Winnend finalist: Bas
Verliezend finalist: Elisabet
Gebruikersavatar

Jansen28 apr 2019, 22:30

 3423  Yens
Mol: Bas
Winnaar: Axel
Verliezer: Elisabet

Of winnaar Joeri want in mijn dromen komt hij volgende week terug en wint hij alsnog het spel
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

En de andere drie kunnen ook in een andere volgorde zijn, deze volgorde is gewoon buikgevoel zonder enige gefundeerde mening. Ik had gehoopt dat vandaag wat dingen duidelijker zouden worden en dat is ook zo op 1 gebied: Axel is zeker niet de mol. Die 3000 € in het pokerspel dat doe je gewoon niet als mol.
Gebruikersavatar

robbe.pinsart28 apr 2019, 23:01

 19
Mol: Elisabet
Winnaar: Bas
Verliezer: Axel
Gebruikersavatar

KevinL28 apr 2019, 23:05

 87
De Mol: Elisabet
Winnaar: Axel
Verliezer: Bas
Gebruikersavatar

Cedric28 apr 2019, 23:21

 2834  Uma
De Mol: Elisabet
Winnaar: Axel
Finalist: Bas
Gebruikersavatar

remko.sellekaerts28 apr 2019, 23:50

 25
Jansen schreef: Ik had gehoopt dat vandaag wat dingen duidelijker zouden worden en dat is ook zo op 1 gebied: Axel is zeker niet de mol. Die 3000 € in het pokerspel dat doe je gewoon niet als mol.
Ik had Axel als reservemol, na Bas, maar na deze aflevering heb ik hem om dezelfde reden geschrapt. En van Elisabet had ik sinds de aflvering dat het bezoek kwam al iets van die emotie is niet gefaket. Dus Bas blijft over. Moest nu blijken dat Elisabet toch de mol is dan heeft ze dat heel goed gedaan.
Gebruikersavatar

melissa29 apr 2019, 00:21

 9  Uma
dan.ces schreef:Mol: Elisabet
Winnaar: Axel
Verliezer: Bas

Axel die samen met Joeri 3000 euro aflegt in de laatste proef.. dit zou een mol NOOIT doen.

De angst dat Axel de vrijstelling zou afpakken was letterlijk af te lezen van Bas zijn gezicht.. Elisabet kon trouwens niet minder interesse tonen bij de proeven..

Easy
Axel kon niet anders dan er mee instemmen, toch? Hij kon liegen en zeggen dat hij geen 3000 had, maar de kaarten kwamen achteraf op tafel, dus liegen zou wel heel dom zijn hier. Bovendien was Joeri heel snel met zeggen dat hij 3000 had. Dat laatste kan je trouwens zien tijdens het invullen van de test; het bedrag was een van de vragen.


Mol: Axel
Winnaar: Bas
Verliezer: Elisabet
Gebruikersavatar

Jansen29 apr 2019, 06:34

 3423  Yens
melissa schreef:Axel kon niet anders dan er mee instemmen, toch? Hij kon liegen en zeggen dat hij geen 3000 had, maar de kaarten kwamen achteraf op tafel, dus liegen zou wel heel dom zijn hier...
Mol: Axel
Winnaar: Bas
Verliezer: Elisabet
Deze stelling klopt niet. Op het einde moesten enkel de vrijstelling en het strafpunt getoond worden, de andere kaarten werden niet getoond.
Gebruikersavatar

melissa29 apr 2019, 07:38

 9  Uma
Als ze niet getoond werden blijf je met het probleem zitten dat het een testvraag was en je daar door de mand valt. Ik zou als mol het risico niet lopen. Meer uitleg in het topic dat bij deze opdracht hoor, genoeg off-topic. 😉
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7