Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

BeaVer13 mei 2019, 09:22

 1293  Uma
Ik dacht volledig hetzelfde :mrgreen:
Ook al had ik Martijn even verdacht, ben ik toch van mening veranderd achteraf.
Uiteindelijk zag ik in die 2 mannen dan toch minder een mol, maar als ik moest kiezen, was het Bruno.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2019, 10:44

 8153
Mateo schreef:@Cedric: Liesbeth was toch één van degenen die tevoren had laten merken dat ze een lid van de crew herkende?
Dat was Ingrid.

Frolva schreef:Ik blijf bij mijn keuze. :albino:
:mrgreen:
:mrgreen:

Frolva schreef:Van Martijn en Bruno verschiet ik echt, trouwens. 😉
Bruno vind ik niet onverwacht, Martijn wel.

Jay-Lo schreef:Martijn had ik echt nooit gedacht. De reden dat ik Bruno dan maar koos was dat ik het niet geloofde dat ze 3 vrouwen zouden gekozen hebben. Hun eerste keuze was dus een man.
Had ik mij niet laten vangen door Kaat die gezegd had dat ze opgelucht was toen Gilles zei dat ze dan toch niet de mol werd en doordat ik al wist dat Axel geen misschien kreeg, dan zou ik eigenlijk gezegd hebben Elisabet, Liesbeth en Axel.
Nadat ik wist dat Axel geen misschien kreeg, zou ik gezegd hebben Elisabet, Liesbeth en Bruno.
Enfin, het doet er allemaal niet meer toe.
Maar Martijn had ik echt totaal niet verwacht.
Gebruikersavatar

Mola Lisa13 mei 2019, 11:34

 328  Uma
chicawah.janssen schreef: Dat was Ingrid.

Dat waren Ingrid én Liesbeth 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2019, 11:35

 8153
:oops: Bij Ingrid was het overduidelijk, maar nu je het zegt: inderdaad herkende Liesbeth de medewerker ook.
Gebruikersavatar

BeaVer13 mei 2019, 11:58

 1293  Uma
Dat was echt een fatale, toch grappige, blunder. Want haar gezicht vertrok plots heel bizar toen ze besefte wat ze had gedaan.
Gebruikersavatar

Cedric13 mei 2019, 12:10

 2834  Uma
Als ze voetbalfans waren geweest, ze hadden het nog kunnen corrigeren... Die kerel had wat weg van Dries Mertens en is waarschijnlijk diens broer (we weten dat de broer van Dries meewerkt aan 'De Mol'), dus ze hadden kunnen corrigeren met "Ja sorry, ik dacht efkes dat dat Dries Mertens was". Zou ineens ook nog een geloofwaardige leugen geweest zijn 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2019, 12:16

 8153
Ha, serieus: werkt de broer van Driesje mee aan De Mol? Dat wist ik niet.
Gebruikersavatar

masterveecee13 mei 2019, 22:59

 3547  Sven
Yep.
Kat Kerkhofs heeft dat gezegd in cafe de mol
Gebruikersavatar

Cedric13 mei 2019, 23:49

 2834  Uma
Nog een voordeel aan deelnemen aan dit programma: aan een gesigneerd shirt van mijn favoriete voetballer geraken 😛 Dat Debroervan Mertens nog maar lang genoeg meewerkt aan het programma!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mei 2019, 10:13

 8153
masterveecee schreef:Yep.
Kat Kerkhofs heeft dat gezegd in cafe de mol
Die aflevering heb ik nu net niet bekeken.

Cedric schreef:mijn favoriete voetballer geraken
De mijne is Kevin De Bruyne, de jongen van Drongen. 😃