Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo06 mei 2019, 19:55

 1690  Sven
Cedric schreef:Die post kwam dan ook van vóór de uitzending van gisteren, beste Jansen 😉
We wisten toch al van vorige week dat er maar 1 misschien scherm was?
Gebruikersavatar

Frolva06 mei 2019, 21:44

 2204
Jay-Lo schreef: We wisten toch al van vorige week dat er maar 1 misschien scherm was?
Dus Kaat, Ingrid en Axel of Bas kon toen toch nog. 😉
Gebruikersavatar

Jay-Lo06 mei 2019, 22:08

 1690  Sven
Frolva schreef:
Dus Kaat, Ingrid en Axel of Bas kon toen toch nog. 😉
Ja natuurlijk, maar de reactie was op de vraag of niemand dacht dat Joeri er 1 had, die viel die uitzending af, dus kon geen misschien scherm hebben aangezien er maar 1 was.

Hm, misschien heb ik niet goed gelezen. Bon die konden dus wel nog, Joeri niet. 😃
Gebruikersavatar

annazoektmol07 mei 2019, 15:01

 50  Uma
Elisabet
Bruno
Liesbeth

Bruno was eerste keus maar is afgevallen door zijn onzekerheid tijdens eerste dag, zo werd het Elisabet.

ikzelf zou het logischer vinden dat Elisabet al meteen eerste keus zou geweest zijn, maar dat is blijkbaar niet het geval.
Gebruikersavatar

Frolva07 mei 2019, 15:18

 2204
Frolva schreef:Axel, Kaat en Liesbeth
Ik blijf bij mijn keuze. :albino:
:mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2019, 16:15

 8153
:roll:
Gebruikersavatar

Cedric12 mei 2019, 23:23

 2834  Uma
Niemand wist ze allemaal. De 3 misschienschermen waren voor Elisabet, Bruno en Martijn.

Maar deze personen hadden er toch 2 van juist:
BeaVer schreef:Elisabet, Eva, Bruno
Jay-Lo schreef:Dan ga ik voor Elisabet, Ingrid en Bruno naar de hint die Gejan had gevonden. Bij hen was de muziek anders.
annazoektmol schreef:Elisabet
Bruno
Liesbeth

Bruno was eerste keus maar is afgevallen door zijn onzekerheid tijdens eerste dag, zo werd het Elisabet.

ikzelf zou het logischer vinden dat Elisabet al meteen eerste keus zou geweest zijn, maar dat is blijkbaar niet het geval.
Chapeau allen. Er waren er ook enkelen hier die - uiteindelijk terecht - een misschienscherm vermoedden bij Martijn (maar in combo met 2 foute antwoorden), waarvoor ook wel mijn respect.

Blijkbaar heeft Bruno zijn gedrag en onzekerheid bij de jongleer-vraag dus geen invloed gehad. En blijkbaar was Martijn zijn ontgoocheling achteraf in het busje niet gespeeld en wel degelijke echte ontgoocheling/frustratie.

EDIT/ Ik snap wel niet goed waarom ze de 3 misschienschermen aan Elisabet, Bruno en Martijn gaven terwijl ook Kaat en Liesbeth een optie waren. Waarom dan Bruno en Martijn wel, en Kaat en Liesbeth niet? Die uitleg heb ik toch gemist.. Er wordt duidelijk gezegd dat er 5 "favoriete" kandidaten overbleven, maar niet op basis waarvan ze van 5 naar 3 gingen.
Gebruikersavatar

Mateo13 mei 2019, 01:23

 870
@Cedric: Liesbeth was toch één van degenen die tevoren had laten merken dat ze een lid van de crew herkende?
Wat de reden is waarom Kaat geen misschien-scherm heeft gekregen, weet ik ook niet.
Gebruikersavatar

Vermoljoen13 mei 2019, 08:09

 2354  Uma
Ik vond dat keigrappig, dat ze opeens begon te zwaaien :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva13 mei 2019, 08:59

 2204
Geen speciale vermelding voor zij die er geen enkel misschien-scherm wisten uit te pikken? :mrgreen:
Frolva schreef:Axel, Kaat en Liesbeth
Van Martijn en Bruno verschiet ik echt, trouwens. 😉
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 mei 2019, 09:00

 1690  Sven
Cedric schreef:Niemand wist ze allemaal. De 3 misschienschermen waren voor Elisabet, Bruno en Martijn.

Maar deze personen hadden er toch 2 van juist:


Chapeau allen. Er waren er ook enkelen hier die - uiteindelijk terecht - een misschienscherm vermoedden bij Martijn (maar in combo met 2 foute antwoorden), waarvoor ook wel mijn respect.

Blijkbaar heeft Bruno zijn gedrag en onzekerheid bij de jongleer-vraag dus geen invloed gehad. En blijkbaar was Martijn zijn ontgoocheling achteraf in het busje niet gespeeld en wel degelijke echte ontgoocheling/frustratie.

EDIT/ Ik snap wel niet goed waarom ze de 3 misschienschermen aan Elisabet, Bruno en Martijn gaven terwijl ook Kaat en Liesbeth een optie waren. Waarom dan Bruno en Martijn wel, en Kaat en Liesbeth niet? Die uitleg heb ik toch gemist.. Er wordt duidelijk gezegd dat er 5 "favoriete" kandidaten overbleven, maar niet op basis waarvan ze van 5 naar 3 gingen.
Martijn had ik echt nooit gedacht. De reden dat ik Bruno dan maar koos was dat ik het niet geloofde dat ze 3 vrouwen zouden gekozen hebben. Hun eerste keuze was dus een man.