Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Taupe07702 mei 2019, 06:40

 767  Yens
Cedric schreef:We weten het niet zeker, maar wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.

Kaat zei in haar eerste interview na te zijn afgevallen dat ze "blij was toen Gilles zei dat ze niet de Mol zou zijn".
Ze lijkt dus te zeggen dat het Gilles was en NIET het tabletscherm die zei dat ze niet de Mol was.
Met andere woorden: op het scherm stond 'misschien', maar Gilles zei uiteindelijk 'neen'.
Cedric, heb je een link naar dat bewuste interview? Thx!
Gebruikersavatar

Vermoljoen02 mei 2019, 08:04

 2354  Uma
Staat hier volgens mij ergens op de site, misschien in het topic ‘De Mol in de pers’?
Staat zelfs in een interview van onze Davy als ik het goed heb.
Gebruikersavatar

Cedric04 mei 2019, 14:24

 2834  Uma
Overzichtje tot nu toe. 21 mensen deden een pronostiekske..

1. Kaat (18x vernoemd)
2. Bas (10)
3. Elisabet (8)
3. Eva (8)
5. Liesbeth (6)
6. Bruno (4)
7. Axel (3)
7. Ingrid (3)
7. Martijn (3)
10. Joeri (0)

Dus letterlijk niemand hier die denkt dat Joeri een misschienscherm kreeg.
Bijna iedereen denkt dat Kaat een misschienscherm kreeg, maar over haar zijn we dan ook vrij zeker.
Van de finalisten denken 10 mensen dat Bas er een kreeg, 8 Elisabet en 3 Axel..
Gebruikersavatar

Paraceta04 mei 2019, 15:40

 717  Sven
Cedric schreef:Dus letterlijk niemand hier die denkt dat Joeri een misschienscherm kreeg.
Omdat hij er ook echt gewoon geen gekregen heeft? 😛 (1 misschien-scherm bij de 4 laatste kandidaten)
Gebruikersavatar

Jansen04 mei 2019, 15:42

 3423  Yens
Cedric schreef:Dus letterlijk niemand hier die denkt dat Joeri een misschienscherm kreeg.
Logisch toch Cédric? De pronostiek is begonnen na de vorige aflevering. Vermits we uit het programma weten dat er maar 1 misschien scherm meer in zat, moet dat noodzakelijkerwijs de mol zijn. Joeri valt af, dus kan hij onmogelijk de mol zijn en ook geen misschien scherm gehad hebben.

EDIT: Paraceta je was me net voor 😉
Gebruikersavatar

annie.delen04 mei 2019, 17:44

 238  Uma
Ik denk
Axel(omdat hij nu mijn mol is)
Kaat
Martijn
Gebruikersavatar

Molise05 mei 2019, 00:18

 15  Uma
Kaat, Ingrid, Axel / Bas (twijfel nog ).
Ik denk dat Kaat vooraf eerste keuze was als mol, maar door de mand gevallen is tijdens de vragenronde.
Gebruikersavatar

Jansen06 mei 2019, 15:52

 3423  Yens
Molise schreef:Kaat, Ingrid, Axel / Bas (twijfel nog ).
Ik denk dat Kaat vooraf eerste keuze was als mol, maar door de mand gevallen is tijdens de vragenronde.
Axel of Bas kan toch niet? In de vorige aflevering (dus toen Elisabet, Axel, Bas en Joeri nog in het spel waren), was er volgens de koffervraagjes maar 1 misschien scherm meer in het spel. Dat kan enkel Elisabet geweest zijn, vermits zij de mol is.
Gebruikersavatar

Cedric06 mei 2019, 15:59

 2834  Uma
Die post kwam dan ook van vóór de uitzending van gisteren, beste Jansen 😉
Gebruikersavatar

Jansen06 mei 2019, 16:17

 3423  Yens
Je hebt gelijk... sorry, my mistake 😉.