Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Yvo29 apr 2019, 17:02

 1111  Uma
Ik verdenk Axel, Kaat en Ingrid er van een misschien scherm te hebben gekregen.
Gebruikersavatar

Zatte Ru29 apr 2019, 17:04

 28
FVBT schreef:Bas, Kaat en Martijn
Dat denk ik ook
Gebruikersavatar

annick.neskens29 apr 2019, 17:33

 128
Ingrid, Axel en Eva
Gebruikersavatar

Jansen29 apr 2019, 18:38

 3423  Yens
Bas, Kaat en Liesbeth
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT29 apr 2019, 19:31

 767  Yens
Elisabet, Kaat en Martijn
Gebruikersavatar

Taupe07729 apr 2019, 19:51

 767  Yens
Ik heb supra al gereageerd en doe het nu weer waarvoor mijn excuses. Maar zijn er nu echt mensen die geloven dat Marijn een misschien kreeg? Gebaseerd op?
Misschien onze 3 misschien zetten die we dachten wie het was VOOR we wisten dat er nog maar 1 misschien over was en wie nu met 1 misschien?

Kaat, Bas en Eva 2x
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT29 apr 2019, 20:41

 767  Yens
Taupe077 schreef:Maar zijn er nu echt mensen die geloven dat Martijn een misschien kreeg? Gebaseerd op?
Dit vind ik een redelijk arrogante commentaar... Dat kan je toch over iedereen zeggen? Alles is gebaseerd op gevoel op dit moment wat betreft die misschien-schermen, dus laat iedereen toch gewoon zijn eigen ding denken.
Gebruikersavatar

Klaartje29 apr 2019, 21:44

 2245  Uma
Elisabet, Kaat en Eva.

Ik denk dat de makers gewoon een vrouw wilden als mol en dat ze drie toppertjes hadden gepreselecteerd.

Maar het is een gok natuurlijk. En sowieso fout als Bas of Axel de mol is.
Gebruikersavatar

KevinL29 apr 2019, 22:30

 87
Taupe077 schreef:De eerste 2 zeker, de derde wellicht.
Als dat zo is, dan is de mol gekend en zowat de minst goede ooit?
Die mening deel ik toch ook.
Al kan de slotaflevering ons misschien toch nog verbazen, mocht het Bas zijn.
Gebruikersavatar

LadyPinkLow29 apr 2019, 22:49

 10
Ik denk dat de volgende 3 mensen zeker weten een misschien scherm hebben gekregen. (Op basis van meerdere malen terugkijken en analyseren van de reacties in de auto vooraf de mol keuze en achteraf in aflevering 1)

Eva, Kaat en Bas
Gebruikersavatar

Taupe07730 apr 2019, 08:30

 767  Yens
Als ik het hier zowat lees dan kiest de meerderheid voor Bas, Eva & Kaat.
Is het dan zo dat Eva hun eerste keuze was maar het minder goed gedaan heeft bij antwoorden en dan hun tweede keuze, Bas, de mol is geworden. Kaat deed het ook goed maar Bas kwam voor haar in de pikorde.
Ik had Bas uitgesloten omdat hij laatste kwam maar in een interview met GDC heb ik veel later gelezen dat ze zoiets voorzien hadden mocht de mol NEEN zeggen, wat niet gebeurd is.
Blijft de vraag als we nu eindelijk op het juiste spoor zitten, waarom verdient de mol dan meer dan de andere kandidaten?