Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Loebas30 apr 2019, 08:41

 50
Ik vermoed Bas, Bruno en Kaat. GDC zei dat hun favoriet voor de mol iemand was waarmee je op café een pint kon gaan drinken, maar uiteindelijk niet uitgekozen werd. Ik zie hier een kleine verwijzing naar Bruno 🙂
Gebruikersavatar

Vermoljoen30 apr 2019, 10:14

 2354  Uma
Ik ga ervan uit dat we dit te weten komen tijdens de laatste aflevering.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2019, 21:31

 8153
Vermoljoen schreef:Elisabet, Kaat & Liesbeth
Ik heb eigenlijk echt geen idee. Het zouden ze allemaal kunnen zijn. De laatste 2 zijn dus puur op gevoel.
Ik heb hetzelfde drietal. Van Kaat weten we intussen al dat ze een misschien kreeg.

Cedric schreef:Ik ga voor:
Elisabet, Kaat en Liesbeth.
Idem.

nele.pottie schreef:Elisabet, Liesbeth en Kaat
Idem.

Loebas schreef:GDC zei dat hun favoriet voor de mol iemand was waarmee je op café een pint kon gaan drinken, maar uiteindelijk niet uitgekozen werd. Ik zie hier een kleine verwijzing naar Bruno 🙂
Met Joeri zou ik ook wel een pint gaan drinken, maar die kreeg dus geen misschien.
Ik zou ook wel een pint drinken met Liesbeth.
De pint lijkt mij ook eerder te verwijzen naar een man dan naar een vrouw.
Gebruikersavatar

Jay-Lo30 apr 2019, 22:27

 1690  Sven
Dan ga ik voor Elisabet, Ingrid en Bruno naar de hint die Gejan had gevonden. Bij hen was de muziek anders.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2019, 22:48

 8153
Maar intussen weten we toch al dat Kaat een misschien kreeg?
Gebruikersavatar

mark.vandaele30 apr 2019, 22:54

 178
Is dat al bekend? Heb ik iets gemist? 😲
Gebruikersavatar

Vermoljoen30 apr 2019, 22:57

 2354  Uma
chicawah.janssen schreef:Maar intussen weten we toch al dat Kaat een misschien kreeg?
Het is niet letterlijk gezegd, maar haar kansen zijn wel gestegen.
Gebruikersavatar

Cedric30 apr 2019, 22:59

 2834  Uma
mark.vandaele schreef:Is dat al bekend? Heb ik iets gemist? 😲
We weten het niet zeker, maar wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.

Kaat zei in haar eerste interview na te zijn afgevallen dat ze "blij was toen Gilles zei dat ze niet de Mol zou zijn".
Ze lijkt dus te zeggen dat het Gilles was en NIET het tabletscherm die zei dat ze niet de Mol was.
Met andere woorden: op het scherm stond 'misschien', maar Gilles zei uiteindelijk 'neen'.
Gebruikersavatar

Jay-Lo30 apr 2019, 23:16

 1690  Sven
chicawah.janssen schreef:Maar intussen weten we toch al dat Kaat een misschien kreeg?
Ja, dat zou kunnen. Ze zegt dat ze wel opgelucht was wanneer Gilles zei dat ze de rol niet kreeg, maar ik weet echt niet wie van de anderen dan ook nog een misschien scherm kreeg. Ik gokte eigenlijk dat er bij de 4 overblijvers nog 1 zou zitten, maar dat is niet zo. Dus los ik het zo op.
Liesbeth zou misschien ook nog kunnen. Leek me een sterke, toffe madam ook.
Gebruikersavatar

Vermoljoen30 apr 2019, 23:18

 2354  Uma
Jay-Lo schreef: Ja, dat zou kunnen. Ze zegt dat ze wel opgelucht was wanneer Gilles zei dat ze de rol niet kreeg, maar ik weet echt niet wie van de anderen dan ook nog een misschien scherm kreeg. Ik gokte eigenlijk dat er bij de 4 overblijvers nog 1 zou zitten, maar dat is niet zo. Dus los ik het zo op.
Liesbeth zou misschien ook nog kunnen. Leek me een sterke, toffe madam ook.
Is toch wel zo? Het enige wat we weten is dat De Mol een misschien-scherm heeft gekregen en dat Joeri met 100% zekerheid geen 'misschien' scherm kreeg te zien.
Gebruikersavatar

Jay-Lo30 apr 2019, 23:21

 1690  Sven
Vermoljoen schreef: Is toch wel zo? Het enige wat we weten is dat De Mol een misschien-scherm heeft gekregen en dat Joeri met 100% zekerheid geen 'misschien' scherm kreeg te zien.
Buiten de mol, he. Ik dacht dat 1 van de overgebleven kandidaten ook een misschien scherm had maar dat is niet zo, alleen de mol.
Gebruikersavatar

Vermoljoen01 mei 2019, 08:04

 2354  Uma
Ah zo, nu snap ik je.