Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2019, 12:41

 8153
masterveecee schreef:Een beetje in navolging van dit
----------------

Stel dat jij onze favoriete presentator mag interviewen, wat zou jij dat allemaal vragen aan hem?
Zet het hier neer, en misschien kan Gilles het nog gebruiken in een eventuele nieuwe wist-je-datjes-brief.
Gilles, wil je nu ajb eens voor altijd en voorgoed vertellen of de mol vooraf weet wie afvalt?
:mrgreen:

- Hoeveel uren slaap je gemiddeld per nacht tijdens het draaien van De Mol?
- Wat zouden jullie doen als na een week alle deelnemers al weten wie de mol is?
- Wat zouden jullie doen als er met een vooraf gekozen en voorbereide mol iets gebeurt waardoor deze niet mee kan?
Gebruikersavatar

KD8802 mei 2019, 15:47

 2
Meegaande met Chicawah: Ik zou ook heel graag willen weten wat er gebeurd als de kandidaten de mol betrappen in een sabotage en zo eigenlijk iedereen weet wie het is? Want soms nemen ze grote risico's en vroeger of laat zal het toch eens moeten gebeuren dat hij/zij door de mand valt?
Gebruikersavatar

jos.jansen02 mei 2019, 15:52

 328  Uma
KD88 schreef:Meegaande met Chicawah: Ik zou ook heel graag willen weten wat er gebeurd als de kandidaten de mol betrappen in een sabotage en zo eigenlijk iedereen weet wie het is? Want soms nemen ze grote risico's en vroeger of laat zal het toch eens moeten gebeuren dat hij/zij door de mand valt?
Maar welke kandidaat gaat ooit toegeven van de mol te betrappen? Je gaat da gwn verzwijgen en je zorgt ervoor dat je dan het spel wint. (door zelf nog harder te mollen bvb)
Gebruikersavatar

masterveecee02 mei 2019, 16:40

 3547  Sven
<+GillesDeCoster> schreef: Wij willen vooral evenwichtig zijn. Er gebeurt vanalles tijdens de opdrachten, en wij brengen een zo evenwichtig mogelijk beeld ervan. Het idee dat wij soms iemand extra verdacht maken in montage klopt niet. Overigens, mensen die denken dat wij afleveringen aanpassen na uitzending van de vorige (en dus de reacties erop), dat klopt al helemaal niet. Elke aflevering is een drietal weken op voorhand klaar en er kan dan niets meer aan ver
En nog dit:
we laten rare en verdachte dingen zien van alle kandidaten, heel duidelijk zelfs... maar dus ook die van de mol.
Aha! goed om te weten 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2019, 17:09

 8153
jos.jansen schreef:Maar welke kandidaat gaat ooit toegeven van de mol te betrappen? Je gaat da gwn verzwijgen en je zorgt ervoor dat je dan het spel wint. (door zelf nog harder te mollen bvb)
Zoals Cathy 🙂

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gilles, wat vinden jij en de crew van Mateo's tekening van Joeri en van volgende topics van het off-topic forum:
- Totaal nutteloze verborgen hints (met tal van prachtposts van onze molumniste Klaartje)
- Onderschriften spel (je antwoord mag niét "drie" zijn!)
Gebruikersavatar

Cedric02 mei 2019, 17:23

 2834  Uma
Mogen mensen die zich reeds 2 keer kandidaat stelden maar nooit ook maar 1 keer op gesprek mochten bijgevolg alle hoop opgeven? Of is er toch nog een waterkans? 😛

(Bullshit-vraag, sowieso zou hij 'ja' antwoorden en zeggen van te blijven proberen, want da's goed voor het programma en de populariteit ervan, dus vergeet deze vraag maar meteen weer 😛 )
Gebruikersavatar

mark.vandaele02 mei 2019, 22:12

 178
@Cedric

Doorzetting zal beloond worden 😉
Gebruikersavatar

Gillesisdemol02 mei 2019, 23:39

 373
chicawah.janssen schreef: - Wat zouden jullie doen als na een week alle deelnemers al weten wie de mol is?
De vraagjes subtiel aanpassen:

1: Hoeveel lidwoorden gebruikte de mol vandaag?
2: Is de mol resuspositief?
3: Wat is zijn/haar lievelingskever?
4: Vouwt de mol zijn/haar toiletpapier voor gebruik?
5: ...

💡 en een vrijstelling voor de kandidaat die Gilles het best masseert
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2019, 23:51

 8153
Lievelingskever??? 😲
Gebruikersavatar

Cedric03 mei 2019, 11:35

 2834  Uma
mark.vandaele schreef:@Cedric

Doorzetting zal beloond worden 😉
Klopt.

11000 inschrijvingen per jaar.
10 deelnemers per jaar.
Uiterlijk in 3119 is het mijn beurt!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2019, 12:03

 8153
Ik had mij kandidaat moeten stellen voor 2016. Dan had ik misschien nog een kans gemaakt. Ofwel moet ik nog een aantal jaren wachten: dan vinden ze het misschien leuk om een 60+er mee te nemen :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen03 mei 2019, 12:14

 3423  Yens
Dan schrijven we ons samen in en presenteren ons in het filmpje als Jansen en Janssen 😉. En dan proeven in de stijl van: wie is het snelst met de rollator, of wie kan het beste sudoku puzzels invullen... 😂

EDIT: Als "Wie is de mol?" een versie voor kinderen kan maken, waarom dan niet een versie voor bejaarden in België
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂