Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mei 2019, 21:36

 2354  Uma
Hoe is het toch mogelijk!? Dan toch Elisabet!
Voorlopig kunnen we speculeren naar de verborgen hints en sabotages 🙂
Gebruikersavatar

BeaVer05 mei 2019, 21:38

 1293  Uma
Toch al een topje van de sluier gekregen en het ziet er veelbelovend uit.

Echt vreemd, want ze stond als verdacht in mn 1ste verdachtenlijstje. Zo zie je maar wat voor een gigantische mindfuck dit programma is. Echt een topeditie!
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 mei 2019, 21:41

 1690  Sven
Bij mij ook, torenhoog op basis van de schermen, daarna gezakt naar onverdacht en toch terug opgedoken nadat Bruno vertrok.
Voor de eerste keer heb ik de mol juist. Ik begon wel te zweten toen Axel won, effe gedacht dat ik weer de verliezer had uitgekozen.
Gebruikersavatar

Cedric05 mei 2019, 21:44

 2834  Uma
En zeggen dat de enige reden waarom ik haar in het begin niet verdacht was dat GDC had gezegd dat de Mol niet de favoriete Mol van de productie was..

Enfin, chapeau voor Elisabet. Vooral dan voor hoe ze haar emoties speelde. Erg knap gedaan.
Gebruikersavatar

rolhad05 mei 2019, 21:48

 434
Top seizoen, top mol! 😃
Gebruikersavatar

Social05 mei 2019, 21:52

 353  Uma
Dit was een echt topseizoen van de mol. Proficiat aan de hele crew! Top.
Gebruikersavatar

Klaartje05 mei 2019, 21:59

 2245  Uma
Formidabel gedaan van The Lady in Pink. Echt super, zo'n verantwoordelijkheid plots in je schoot geworpen krijgen en dan het op die manier doen, alle hoedjes en petjes mogen af!

Elisabet, je was FANTASTISCH!
Gebruikersavatar

Cedric05 mei 2019, 22:09

 2834  Uma
Behalve waarschijnlijk ALLE door Klaartje gevonden hints, welke zouden écht geweest zijn?

De 'E' in het midden van het scherm?
De braille (blinde mol) in de trailer?
De transparantie uit het niet-naar-Luxemburgfilmpje in combo met het letterlijke 'Ik ben de Mol'?
Het logo in het midden van het scherm?
Het roze scherm?
De dog tag?

Of was de ultieme tip iets compleet anders wat we niet hebben opgemerkt?
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 mei 2019, 22:12

 1690  Sven
Ik denk dat je ze allemaal hebt genoemd Cedric. Wat ook opviel was het uur op de gsm, dat is ook iets denk ik.
Gebruikersavatar

masterveecee05 mei 2019, 22:16

 3547  Sven
Amai. Goed gedaan. Goeie mol, goeie finale, goed seizoen. Kunnen ze er volgende keer echt nog eens over?? Ik hoop het!! :mrgreen:
Ik kijk ook al uit naar volgende week :geek:
Gebruikersavatar

Yvo05 mei 2019, 22:18

 1111  Uma
Elisabet heeft haar identiteit heel goed verborgen gehouden. Knap gedaan Elisabet!
Gebruikersavatar

Sam05 mei 2019, 22:19

 35
De verwijzing naar medische termen, 'reanimatie' tijdens h feestje op het strand. Ook de OK lichten die daar even te zien waren. In de laatste afl de nrs op de deuren. De tunnel terug in gaan....
Ik had ze in het oog vanaf afl 1. Ze hebben ons letterlijk gezegd dat de mol er een scheutje extra moest in doen -> volledige transparantie.
Ben benieuwd naar wat we nog gaan ontdekken.
Desondanks vond ik het een topseizoen! Ferm respect voor iedereen die eraan mee werkt!