Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Kletser05 mei 2019, 23:12

 13
BeaVer schreef:Maar dat is helemaal niet de geboortedatum van Elisabet en dat van haar Pinterest was ook geen hint. En dat heeft ze beiden zelf bevestigd.

Ook al dat roze was geen hint.
Geen hints waar Elisabet van op de hoogte was, want zulke dingen zijn toch gek toevallig?
De productie hanteert o.a. informatie die publiek toegankelijk is en verbergt zulke hints in hun programma, toch? Of zit ik volledig mis?

Waar heeft Elisabet did bevestigt? 🙂
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 mei 2019, 23:14

 1690  Sven
Zeg nooit, dat zou de mol nooit doen. Daardoor heb ik vorig jaar Pieter volledig afgeschreven.
Vermoljoen schreef:Tot nu toe heb ik hier alleen maar zitten vloeken op mezelf, ondertussen weet iedereen waarom. Maar ik ben vergeten om proficiat te zeggen tegen iedereen die het juist had. PROFICIAT!!
Dank u, voor die ene keer dat ik het zelf niet moet doen. 😉
Gebruikersavatar

Cedric05 mei 2019, 23:16

 2834  Uma
Kletser schreef:
Geen hints waar Elisabet van op de hoogte was, want zulke dingen zijn toch gek toevallig?
De productie hanteert o.a. informatie die publiek toegankelijk is en verbergt zulke hints in hun programma, toch? Of zit ik volledig mis?

Waar heeft Elisabet did bevestigt? 🙂
"Did bevestigt"? WOW. De spellingsvauten hebben een niew level bereikd op did phorum!

Soit, ze heeft het gezegd in dit interview:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190505_04377423
Als je het niet kan lezen, het werd ook gepost in het topic 'De Mol in de pers'. De Mol in de pers
Gebruikersavatar

Kletser05 mei 2019, 23:21

 13
Een beetje respect en maturiteit mag wel. Perongeluk een typo gemaakt en jij breekt me daarop af?

Anyway, bedankt om de links door te sturen.
Gebruikersavatar

Cedric05 mei 2019, 23:22

 2834  Uma
Blijkbaar was mijn sarcasme niet opvallend genoeg :-(
Gebruikersavatar

Andreas05 mei 2019, 23:27

Molerator  113
Dus dan kunnen we nu het grote mysterie oplossen? Elisabeth zit jij toevallig op dit forum? 😃
Gebruikersavatar

KevinL05 mei 2019, 23:32

 87
Andreas schreef:Dus dan kunnen we nu het grote mysterie oplossen? Elisabeth zit jij toevallig op dit forum? 😃
Mods kunnen dit weten, maar ze zullen dit wel, terecht, niet mededelen.
Gebruikersavatar

'tisGilles05 mei 2019, 23:39

 1
OMG nooit verwacht!
Gebruikersavatar

thomas.e05 mei 2019, 23:59

 91
Zalig.
Gebruikersavatar

mark.vandaele06 mei 2019, 00:03

 178
Allé ik ben nu totaal niet verschoten dat het dus toch Elisabet is maar blijkbaar was die "paniekaanval" dus wel geacteerd daar ben ik toch niet goed van 😛 .
Gebruikersavatar

Jay-Lo06 mei 2019, 00:05

 1690  Sven
Supermol.
Gebruikersavatar

marc.koenen06 mei 2019, 02:18

 122
Ik zat eerst op Ingrid,daarna Bruno en ten slotte op Axel.Vorig jaar zat ik onmiddelijk op Pieter dus voor mij was het dit seizoen een komplete ramp 🙂.Maar proficiat aan Elisabet ze was een goede mol en Axel een verdiende winnaar.Ook vond ik dat Bas deze aflevering symphatieker over kwam.Was een top seizoen,maar voor mij blijft deze met Sam,Davey en Eline als mol toch de beste.Maar dit is muggenziften of mierenn******* want het is gewoon top