Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2019, 16:16

 8153
Maar daar is het in november waarschijnlijk koud.
Gebruikersavatar

masterveecee13 mei 2019, 17:31

 3547  Sven
chicawah.janssen schreef:Maar daar is het in november waarschijnlijk koud.
ik zou dat eigenlijk liever hebben dan dat ik mij rotzweet :mrgreen:
Gebruikersavatar

Thewhiterabbit13 mei 2019, 23:17

 6
Vraag me af hoe het scenario er in 2020 zal uitzien

Gaan ze opnieuw werken met een mol die ter plekke gekozen wordt of opnieuw een voorbereide mol?
De kandidaten anoniem zelf laten kiezen wie de mol wordt (waarbij ze niet op zichzelf mogen stemmen), al gaat dat idee wel heel ver natuurlijk.. Of
Lijkt me een verdomd moeilijke taak om ieder jaar een nieuwe insteek aan het scenario te geven.
Kan je toekomstige kandidaten nog evengoed testen tijdens die sollicitatiegesprekken die ze afnemen, sinds ze in de afl van gisteren getoond hebben hoe ze getest worden?

In the end draait het natuurlijk gewoon om de toffe kandidaten en nieuwe gezichten die we leren kennen
Gebruikersavatar

Cedric13 mei 2019, 23:49

 2834  Uma
Ik vermoed terug een 'gewoon' seizoen met een gebriefte mol.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT14 mei 2019, 07:14

 767  Yens
Ik vermoed ook terug een 'gewoon seizoen' met een voorbereide mol. Dit seizoen zal dan altijd bekend staan als het seizoen waarin de mol bij de start nog niet gekozen was en dat het maakt het toch extra speciaal. Hun bedoeling is volgens mij ook niet om echt altijd iets kleins aan het concept te veranderen, dat hebben ze bv vorig jaar ook niet gedaan. Het is voor hen gewoon belangrijk om met een 'knaller van formaat' te starten aan het nieuwe seizoen: De kandidaten hangen aan een brug en nieuw seizoen na 13 jaar(2016), 11 kandidaten en de drukknoppen (2017), levend begraven (2018), er is nog geen mol gekozen (2019).
Gebruikersavatar

Jansen16 mei 2019, 10:53

 3423  Yens
The hunter schreef:Volgend seizoen: 9 mollen, zoek de kandidaat :mrgreen: De mol die het minste weet over de kandidaat wordt naar huis gestuurd. Elke mol krijgt aparte instructies van Gilles om het spel te saboteren.
Dat was dit seizoen toch al? :evil: 1 echte mol, 8 wouldbe mollen en dan Joeri 😂 .
Gebruikersavatar

mattias.boel24 mei 2019, 18:28

 61  Uma
Woensdag werd huizenjagers gesaboteerd.
Er kwam op het beeld de bekende slagen van 2 jaar geleden: heb je mij gemist.
Hier een filmpje
https://m.facebook.com/groups/348538652 ... 5209696350

Is dit een fout of zit er iets achter??
Gebruikersavatar

Vermoljoen24 mei 2019, 18:52

 2354  Uma
Ik was dolenthousiast toen ik je bericht zag, maar het is toch raar dat de campagne voor het nieuwe seizoen nu al zou beginnen terwijl de opnames pas in november zullen plaatsvinden.
Het lukt me trouwens niet om de link te openen.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 17