Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Andreas05 mei 2019, 23:26

Molerator  113
Eigenlijk wel leuk dat we dat zo snel op voorhand weten dat er een nieuw seizoen komt, leuk om naar uit te kijken, kunnen we ons hier ook al wat voorbereiden. 😎

Ik dacht dat ik ooit ergens gelezen had dat er meer vrouwen zich inschrijven dan mannen dus kom op hé mannen meer kans voor ons 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mei 2019, 15:03

 8153
Allee vooruit, ik zal nog rap van geslacht veranderen :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva06 mei 2019, 15:40

 2204
chicawah.janssen schreef:Allee vooruit, ik zal nog rap van geslacht veranderen :mrgreen:
Ons moeke. :hartje:

:mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mei 2019, 16:00

 8153
Als ik dan toch via de plastisch chirurg passeer, ga ik meteen voor the full experience, dus ook een facelift 😃
Gebruikersavatar

Jay-Lo06 mei 2019, 22:13

 1690  Sven
Waar zou de reis naartoe gaan? Het moet in november nog redelijk weer zijn, betaalbaar en niet echt een toeristische trekpleister.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mei 2019, 22:25

 8153
Zuid-Afrika, Mexico en Vietnam zijn wel toeristisch hoor.
Noord-Korea niet, maar ik denk niet dat ze daar welkom zullen zijn. Turkmenistan is ook geen optie want daar mag je maar 5 dagen blijven (ik was er vorig jaar), in Oezbekistan mag je niet zomaar ergens slapen in een tent want je moet elke overnachting kunnen bewijzen met een officieel papiertje met stempel (was daar vorig jaar ook).
Marroko zou leuk kunnen zijn, maar na die heel verre bestemmingen haalt iedereen er waarschijnlijk zijn neus voor op.
Peru, Ecuador, Chili, Costa Rica, Indonesië, Thailand, Maleisië, Borneo, Botswana, Madagascar, Japan...
Gebruikersavatar

Vermoljoen06 mei 2019, 22:34

 2354  Uma
Ik gok op Thailand, Peru of Costa Rica!
Gebruikersavatar

Cedric06 mei 2019, 22:37

 2834  Uma
Ik verwacht me aan Zuid-Amerika, Noord-Afrika of het Midden-Oosten.
Landen als Chili, Brazilië, Uruguay, Marokko, Jordanië, ...
2x op rij Azië zullen ze waarschijnlijk niet doen. En voor Nieuw-Zeeland is jammer genoeg geen budget, dus waarschijnlijk valt gans Oceanië dan af...
Gebruikersavatar

Jay-Lo06 mei 2019, 22:37

 1690  Sven
chicawah.janssen schreef:Zuid-Afrika, Mexico en Vietnam zijn wel toeristisch hoor.
Noord-Korea niet, maar ik denk niet dat ze daar welkom zullen zijn. Turkmenistan is ook geen optie want daar mag je maar 5 dagen blijven (ik was er vorig jaar), in Oezbekistan mag je niet zomaar ergens slapen in een tent want je moet elke overnachting kunnen bewijzen met een officieel papiertje met stempel (was daar vorig jaar ook).
Marroko zou leuk kunnen zijn, maar na die heel verre bestemmingen haalt iedereen er waarschijnlijk zijn neus voor op.
Peru, Ecuador, Chili, Costa Rica, Indonesië, Thailand, Maleisië, Borneo, Botswana, Madagascar, Japan...
Ik bedoel dat het niet de bedoeling is dat je daar een massa Belgen gaat tegen komen.
Gebruikersavatar

Mateo06 mei 2019, 22:52

 870
Zouden de Faeröer eilanden niet eens mooi zijn? Ruige natuur, steile rotsen en wilde branding.
Koele zomers, niet overdreven koude winters, aparte gewoontes, onverstaanbare taal (kruising tussen Deens en IJslands), niet alleen interessant maar er vallen ook weer grappen mee uit te halen.
Er zijn alleen nauwelijks bomen daar, maar daardoor is het blikveld wel extra ruim.

En wat dierenproeven betreft: schapen en zeevogels in overvloed. En hier en daar een walvis.
Gebruikersavatar

mark.vandaele07 mei 2019, 07:25

 178
Ik gok op De Caraïben!
Gebruikersavatar

Jansen07 mei 2019, 07:40

 3423  Yens
Nog eens Afrika lijkt me leuk, maar welk land? Misschien Tanzania, Kenia, Zambia, Malawi of Kameroen? Madagaskar lijkt me geweldig qua natuur maar is te arm lijkt me voor een productie als de mol.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17