Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen14 feb 2020, 08:07

 3423  Yens
koen.willen schreef:23 februari kan worden geschrapt. Het wordt 1 maart of 8 maart!
Afbeelding
Ondertussen bevestigd door Vermoljoen dat het 8 maart is 🙂. Affiche in de krant.
Dus het wordt een "normaal" seizoen van 8 + 1 en waarschijnlijk op 1 maart de voorstelling van de kandidaten 🙂.
Gebruikersavatar

koen.willen14 feb 2020, 08:13

 187  Uma
Ik vraag me af of dit bewust is gedaan of niet.

Ook het programma Influencers wordt uitgezonden op zondag.
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen14 feb 2020, 08:33

 3423  Yens
Vandaar misschien de link met de "echte" influencers in de Omega campagne? Maar volgt het programma onmiddellijk na De Mol? Dan werd toch de vorige seizoenen Café De Mol uitgezonden?
Gebruikersavatar

BeaVer14 feb 2020, 09:01

 1293  Uma
Als het de bedoeling was dat dit pas om 11u bekend raakte, is dit wel een beetje ongelukkig. Of staat het echt in alle kranten? (dan is het afgesproken)
Gebruikersavatar

Cedric14 feb 2020, 11:17

 2834  Uma
koen.willen schreef:Ik vraag me af of dit bewust is gedaan of niet.

Ook het programma Influencers wordt uitgezonden op zondag.
Afbeelding
Oh, cool dat ook Bart De Pauw terugkeert! Worden mooie tv-avonden.
Gebruikersavatar

koen.willen15 feb 2020, 14:39

 187  Uma
De trailer van Influencers is overigs vandaag gelanceerd, lijkt me ook een hilarisch programma!

MAAR, er wordt specifiek gezegd op het einde: 'Vanaf zondag 8 maart na De Mol'
Dus, wat met Café De Mol dan? :?
Gebruikersavatar

isabelle.DS15 feb 2020, 15:32

 50
Ik heb nochtans ergens een foto van Gilles Van Bauwel met Elodie zien passeren met onderschrift over laatste voorbereidingen van Cafe De Mol. Maar vind hem niet meer terug op Instagram.
Gebruikersavatar

Jansen15 feb 2020, 17:00

 3423  Yens
koen.willen schreef:De trailer van Influencers is overigs vandaag gelanceerd, lijkt me ook een hilarisch programma!

MAAR, er wordt specifiek gezegd op het einde: 'Vanaf zondag 8 maart na De Mol'
Dus, wat met Café De Mol dan? :?
Heb het me ook al afgevraagd . Misschien dat ze Café De Mol na Influencers plaatsen? Is volgens mij een goeie manier om De Mol kijkers bij Influencers te houden. Het mag dan wel niet te lang duren, anders wordt het te laat. Vanaf maandag kan je trouwens op de programmatiepagina van Telenet, 14 dagen vooruit kijken, naar 1 maart. Dan zou er toch een eerste aflevering moeten zijn van Café De Mol om de kandidaten voor te stellen? Ik ben eens benieuwd of ze Café De Mol, de primeur zullen geven om aan te kondigen dat het ex-kandidaten zijn?

En zoals Isabelle zegt, er is wel al degelijk een foto geweest met Gilles en Elodie met de melding "eerste vergadering over Café De Mol" 🙂.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT15 feb 2020, 17:11

 767  Yens
Het zou natuurlijk kunnen dat er opnieuw een kick-off aflevering komt van 'Café De Mol' dit jaar met de voorstelling van de nieuwe kandidaten, maar ik snap niet waarom iedereen hier er vanuit lijkt te gaan dat dat wel degelijk zal gebeuren. Dat is toch enkel geweest in het eerste jaar van 'Café De Mol' en was volgens mij toen voor hen ook een goede manier om voor de echte start van het programma al eens een soort testuitzending te doen. Nu is dat niet echt meer nodig. Vorig jaar zijn de kandidaten toch ook weer gewoon via het internet een weekje op voorhand bekendgemaakt, zoals ook in 2016 en 2017.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17