Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee05 mei 2019, 22:13

 3547  Sven
Hmmm. Zou ik nog eens durven???
Gebruikersavatar

BeaVer05 mei 2019, 22:17

 1293  Uma
Ik ben sowieso thuis wanneer ze de opnames doen, maar zal fysiek en mentaal jammer genoeg niet lukken dan :( Dus hopelijk doen ze het daarna ooit nog eens en schrijf ik me in en word ik geselecteerd (wishful thinking)
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mei 2019, 22:20

 2354  Uma
Zou je eigenlijk wel mogen deelnemen als je zo actief bent op dit forum?
Gebruikersavatar

BeaVer05 mei 2019, 22:21

 1293  Uma
waarom niet?
Zou dit echt een factor spelen? Alleen al de kans dat je opgepikt wordt uit duizenden filmpjes...
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 mei 2019, 22:24

 1690  Sven
Je mag hier dan toch niets zeggen, en we weten niet wie je echt bent. Als je nu met je fb account aanmeldt is dat iets anders, maar ik hoop niet dat je daarom geweigerd wordt.
Gebruikersavatar

masterveecee05 mei 2019, 22:25

 3547  Sven
Maar het valt wel op natuurlijk als je als die hard er niet bent ^^
Gebruikersavatar

BeaVer05 mei 2019, 22:27

 1293  Uma
Dan is dat zo he. Maar tegen dat het forum actief is, zijn de kandidaten al gekend en dan mag dat gerust geweten zijn dat er een forumlid meedoet he.
Gebruikersavatar

Cedric05 mei 2019, 22:47

 2834  Uma
Vermoljoen schreef:Zou je eigenlijk wel mogen deelnemen als je zo actief bent op dit forum?
Die vraag heb ik me ook al gesteld. Vooral omdat ze zo gesteld zijn op vertrouwelijkheid en geheimbewaring. Ik denk dat zo weinig mogelijk op dit forum en op sociale media actief zijn een enorme plus is.

Anderzijds, misschien dat ze het zouden toestaan als je na de bekendmaking van de kandidaten hier zou zeggen "yo gasten, ik zal dit seizoen niks zeggen want ik doe zelf mee, maar mag dus verder niks zeggen. Achteraf kan ik wel wat debriefen.". Op zich niets mis mee, toch?

Dus misschien dat ze er wel rekening mee houden, maar of het echt belangrijk is... Dunno.
Gebruikersavatar

jos.jansen05 mei 2019, 22:49

 328  Uma
BeaVer schreef:Dan is dat zo he. Maar tegen dat het forum actief is, zijn de kandidaten al gekend en dan mag dat gerust geweten zijn dat er een forumlid meedoet he.
Cedric schreef: Die vraag heb ik me ook al gesteld. Vooral omdat ze zo gesteld zijn op vertrouwelijkheid en geheimbewaring. Ik denk dat zo weinig mogelijk op dit forum en op sociale media actief zijn een enorme plus is.

Anderzijds, misschien dat ze het zouden toestaan als je na de bekendmaking van de kandidaten hier zou zeggen "yo gasten, ik zal dit seizoen niks zeggen want ik doe zelf mee, maar mag dus verder niks zeggen. Achteraf kan ik wel wat debriefen.". Op zich niets mis mee, toch?

Dus misschien dat ze er wel rekening mee houden, maar of het echt belangrijk is... Dunno.

Het zou me ergens verbazen dat ze forum mensen op voorhand uitsluiten, mogelijks komt er tijdens het interview wel de vraag hoe actief je de voorbije jaren gezocht hebt. En mogelijks halen ze je er dan uit vanwege het forum. Ik denk dat velen het wel moeilijk zouden hebben om hier achteraf niet alle proeven in het lang en breed uit te leggen. (lees na de finale) En dat kan natuurlijk invloed hebben op seizoen erna.
Gebruikersavatar

BeaVer05 mei 2019, 22:51

 1293  Uma
Je tekent natuurlijk wel een contract he. En daar hangen toch wel vaak degelijke boetes aan bij het verbreken. En dat gaat niet enkel over geheimhouden tijdens, maar ook jaren er na.
Gebruikersavatar

Cedric05 mei 2019, 22:55

 2834  Uma
Wat BeaVer zegt. Plus dat iedereen hier het ook wel gewoon zou begrijpen en respecteren dat je niets mag zeggen. Of daar ga ik toch van uit.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17