Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 jan 2020, 11:33

 2354  Uma
In de trailer horen we Gilles zeggen: “Welkom in Athene”. Dat kan natuurlijk ook uit een andere aflevering komen.
Gebruikersavatar

Jansen18 jan 2020, 12:02

 3423  Yens
Vermoljoen schreef:Eerste beelden (gevonden op wieisdemol.com):

https://youtu.be/zB4VFSpZDP4
Goed gevonden Vermoljoen!
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 jan 2020, 12:56

 1690  Sven
Vermoljoen schreef:Eerste beelden (gevonden op wieisdemol.com):

https://youtu.be/zB4VFSpZDP4
Welk topic, ik vind het daar niet terug. Was dat dan gewoon tijdens de reclame op 4?
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 jan 2020, 13:02

 1690  Sven
Dankuwel, Vermoljoen. 🙂
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT18 jan 2020, 14:31

 767  Yens
Hopelijk mogen we diezelfde trailer dan ook snel in goede kwaliteit op tv verwachten met een startdatum erbij!
Gebruikersavatar

Jij.weet.niets18 jan 2020, 15:21

 7
Vermoljoen schreef:https://www.vier.be/video/dit-beloven-w ... 20-op-vier
Ze zullen waarschijnlijk in Athene starten.
Ik vind de Engelse vertaling van 'voorjaar' heel bizar, er wordt 'fore year' of zoiets gezegd maar dat is helemaal geen woord en ik vind ook geen Engelse woorden die daarop lijken qua uitspraak (het woord dat er het dichtste bij komt is 'overyear' of 'forebear' maar die hebben een andere betekenis en de uitspraak is ook anders).
Ofwel is dit een heel slechte vertaling, wat me enigszins raar lijkt, ofwel is dit toch een bestaand woord dat voor een of andere reden niet in de woordenboeken staat die ik net heb gecheckt (wat me zou verbazen), ofwel misschien een hint?

Ik vind dit toch wel een heel opvallende 'fout'. Tenzij ze een soort woordgrapje willen maken en 'Four-year' bedoelen als in 'Vier-jaar', 'dit jaar op de zender Vier'. Dit lijkt me ergens de meest logische verklaring en wie weet hebben ze dat deels gedaan om ons te doen nadenken over een mogelijke hint die eigenlijk helemaal geen hint is. Ik heb dus geen idee of dit iets betekent en ik weet ook niet wat de hint zou kunnen zijn (iets met het cijfer 4?) maar ik kom het toch maar eens melden 🙂
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 jan 2020, 15:24

 2354  Uma
Jij.weet.niets schreef:Tenzij ze een soort woordgrapje willen maken en 'Four-year' bedoelen als in 'Vier-jaar', 'dit jaar op de zender Vier'. Dit lijkt me ergens de meest logische verklaring en wie weet hebben ze dat deels gedaan om ons te doen nadenken over een mogelijke hint die eigenlijk helemaal geen hint is. Ik heb dus geen idee of dit iets betekent en ik weet ook niet wat de hint zou kunnen zijn (iets met het cijfer 4?) maar ik kom het toch maar eens melden 🙂
Lijkt me ook de beste verklaring. Ik denk ook niet dat we veel moeten zoeken in deze beelden, want dit is geen trailer, maar wel een paar fragmenten uit de programmatie voorstelling van VIER.
Het kan natuurlijk ook gewoon de trailer zijn die we over een paar weken op tv zien en dan kan het misschien toch iets zijn...
Goed opgemerkt!
Gebruikersavatar

Jij.weet.niets18 jan 2020, 15:37

 7
Inderdaad, als het de trailer was voor De Mol zelf zou ik er meer achter zoeken. Het is dus waarschijnlijk niets maar ik hou het toch in m'n achterhoofd, je weet maar nooit! 😛
Gebruikersavatar

MolWout18 jan 2020, 15:38

 348
Vermoljoen schreef:De trailer werd getoond tijdens de programmatie voorstelling van VIER.
Dan zijn deze beelden hoogstwaarschijnlijk gelekt. Als dat het geval is, vind ik het wel erg jammer t.o.v. de productie.
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 jan 2020, 16:10

 1690  Sven
Dus, als ik het goed begrijp heeft SBS vorige donderdag zijn programmatie voorstelling gedaan. Ik denk dan dat het maar een beperkte groep mensen is die dat te zien krijgen, allemaal medewerkers van Vier, Vijf en Zes.
Een daarvan heeft dus deze beelden gemaakt en verspreid. Ik hoop maar dat die zijn job mag houden.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 17