Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

MolWout18 jan 2020, 16:12

 348
Jay-Lo schreef:Dus, als ik het goed begrijp heeft SBS vorige donderdag zijn programmatie voorstelling gedaan. Ik denk dan dat het maar een beperkte groep mensen is die dat te zien krijgen, allemaal medewerkers van Vier, Vijf en Zes.
Een daarvan heeft dus deze beelden gemaakt en verspreid. Ik hoop maar dat die zijn job mag houden.
Dat is precies wat ik bedoel. Ik vind het enerzijds wel echt apart dat een medewerker deze beelden zou leaken. Maar anderzijds, als het “legaal” zou zijn, zou VIER dit zelf wel bekend maken in hoge kwaliteit. Vreemd...
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 jan 2020, 16:35

 1690  Sven
De video is niet meer beschikbaar, is dus inderdaad onterecht gedeeld. Ik vond het al vreemd dat het zomaar eerst op een Nederlands forum werd getoond.
Gebruikersavatar

Cedric18 jan 2020, 16:51

 2834  Uma
Jij.weet.niets schreef:Ik vind de Engelse vertaling van 'voorjaar' heel bizar, er wordt 'fore year' of zoiets gezegd maar dat is helemaal geen woord en ik vind ook geen Engelse woorden die daarop lijken qua uitspraak (het woord dat er het dichtste bij komt is 'overyear' of 'forebear' maar die hebben een andere betekenis en de uitspraak is ook anders).
Ofwel is dit een heel slechte vertaling, wat me enigszins raar lijkt, ofwel is dit toch een bestaand woord dat voor een of andere reden niet in de woordenboeken staat die ik net heb gecheckt (wat me zou verbazen), ofwel misschien een hint?

Ik vind dit toch wel een heel opvallende 'fout'. Tenzij ze een soort woordgrapje willen maken en 'Four-year' bedoelen als in 'Vier-jaar', 'dit jaar op de zender Vier'. Dit lijkt me ergens de meest logische verklaring en wie weet hebben ze dat deels gedaan om ons te doen nadenken over een mogelijke hint die eigenlijk helemaal geen hint is. Ik heb dus geen idee of dit iets betekent en ik weet ook niet wat de hint zou kunne...
Gezien het een algemene trailer is voor wat VIER in het voorjaar zal uitzenden, heeft dit niets met De Mol te maken. Toch?
Gebruikersavatar

Vermoljoen19 jan 2020, 00:00

 2354  Uma
Jay-Lo schreef:De video is niet meer beschikbaar, is dus inderdaad onterecht gedeeld. Ik vond het al vreemd dat het zomaar eerst op een Nederlands forum werd getoond.
Ik heb daar geplaatst dat ik het spijtig vond voor de redactie dat de trailer al was uitgelekt. Hij heeft aan een kennis, die het filmpje had geplaatst, gevraagd om het filmpje te wissen. Dit ontving ik juist van hem in een pb.
Gelukkig zaten er geen grote spoilers in 🙂
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT19 jan 2020, 16:53

 767  Yens
Spijtig voor de productie inderdaad dat dit al op voorhand is uitgelekt, maar zo'n ramp is het nu ook niet. Zoals hier al gezegd werd, waren er niet echt grote spoilers te zien op de beelden, aangezien dit volgens mij ook gewoon de trailer is die wij een tijdje later zullen te zien krijgen met een vaste startdatum erbij. Het feit dat deze al volledig afgewerkt op de najaarsvoorstelling kan getoond worden, doet mij ook vermoeden dat ze er dit jaar weer iets vroeger bij zullen zijn... Bij mij heeft het er in ieder geval voor gezorgd dat ik plots weer heel veel zin heb in het nieuwe seizoen! 😉
Gebruikersavatar

Jansen19 jan 2020, 17:31

 3423  Yens
Mollenjager-DT schreef:Spijtig voor de productie inderdaad dat dit al op voorhand is uitgelekt, maar zo'n ramp is het nu ook niet. Zoals hier al gezegd werd, waren er niet echt grote spoilers te zien op de beelden, aangezien dit volgens mij ook gewoon de trailer is die wij een tijdje later zullen te zien krijgen met een vaste startdatum erbij. Het feit dat deze al volledig afgewerkt op de najaarsvoorstelling kan getoond worden, doet mij ook vermoeden dat ze er dit jaar weer iets vroeger bij zullen zijn... Bij mij heeft het er in ieder geval voor gezorgd dat ik plots weer heel veel zin heb in het nieuwe seizoen! 😉
Is het al herfst terug? :drunken:
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT19 jan 2020, 21:12

 767  Yens
Jansen schreef:Is het al herfst terug? :drunken:
Oeps, foutje 😂
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT05 feb 2020, 20:36

 767  Yens
Ik ben er zo goed als zeker van dat het niets met 'De Mol' te maken heeft, maar misschien wel leuk om hier even te vermelden dat Natuurpunt dit weekend een mollenweekend organiseert om mollen te tellen. Lijkt mij ook het ideale moment om een eerste tip, trailer of datum vrij te geven van het nieuwe seizoen. 😉
Gebruikersavatar

Jansen05 feb 2020, 21:18

 3423  Yens
Mollenjager-DT schreef:Ik ben er zo goed als zeker van dat het niets met 'De Mol' te maken heeft, maar misschien wel leuk om hier even te vermelden dat Natuurpunt dit weekend een mollenweekend organiseert om mollen te tellen. Lijkt mij ook het ideale moment om een eerste tip, trailer of datum vrij te geven van het nieuwe seizoen. 😉
Dat was vorig jaar ook zo 😉
viewtopic.php?p=80763#p80763

EDIT: vorig jaar was het mollenweekend op 9 en 10 maart, nu een maand vroeger? Klimaatopwarming of met opzet een maand eerder? 💡
Gebruikersavatar

MolWout05 feb 2020, 21:46

 348
Wat was ik blij dat er eindelijk nog eens een update was op het forum na al 2 weken elke dag deze pagina om de 5 minuten te refreshen. 🙂

Dat kan goed zijn! Het lijkt mij ook uitermate geschikt om dan hun teasers te lossen. 😃

/EDIT

Zo goed als zeker dat dit toeval is, zo niet, zou het wel erg tof zijn als de makers hierop inspelen!

Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 feb 2020, 22:03

 2354  Uma
Ik kijk ook iedere dag minstens één keer op dit forum. Er is geen enkele dag dat ik dit niet doe 🙂
Gebruikersavatar

MolWout05 feb 2020, 22:05

 348
Vermoljoen schreef:Ik kijk ook iedere dag minstens één keer op dit forum. Er is geen enkele dag dat ik dit niet doe 🙂
Ik ook! 66 keer is ook minstens 1 keer 😉 😛
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 17