Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen23 okt 2019, 15:03

 3423  Yens
Geen idee wat hier valt van te maken maar als je de datum van de krant in cijfers naast mekaar zet, krijg je 12102012 (Europese datumnotatie) toch een beetje vreemd enkel 0, 1 en 2'en 🙂. Nog iets anders: Klaartje bracht me op het idee met haar post van vannacht om eens te checken of we Gilles nog te zien kregen in Sports Late Night, en wat blijkt? Hij was laatst te zien in de aflevering van 29 september. Deze maand heeft hij het programma nog geen enkele keer gepresenteerd 😉 . Misschien zijn ze toch al vertrokken en hebben de kranten er toch iets mee te maken? Misschien zijn ze 12 oktober vertrokken? 😎
P.S. Dit kan net zo goed wishful thinking zijn 😉
Gebruikersavatar

Vermoljoen23 okt 2019, 23:08

 2354  Uma
Dat zou wel een maandje vroeger zijn t.o.v. afgelopen 2 jaar, maar dat kan misschien aan het klimaat van dat land liggen? We zullen komende weken goed in de gaten moeten houden wanneer Gilles terug is. Het goede nieuws is dat er nu 3 speeldagen in een week zijn door de midweek matchen volgende week, dan kunnen we preciezer zijn als hij volgende week terug zou zijn.
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 okt 2019, 14:49

 2354  Uma
Nu gaan we wel een beetje off topic, maar Gilles heeft 5 minuten geleden op zijn instagram-story 2 foto's geplaatst. Hij is aan het wandelen in de Kalmthoutse Heide. Aangezien hij sinds de 29ste september niet meer was te zien op tv zou het misschien wel kunnen dat het avontuur al is opgenomen?
Dit is dan zoals ik al zei een maandje vroeger. Dit kan zijn vanwege het klimaat, maar misschien is De Mol dit jaar weer een maandje vroeger op tv? Ik hoop eerlijk gezegd van niet, want afgelopen jaar hadden we het einde van WIDM en de week erop de start van De Mol. 2 seizoenen door elkaar is te veel voor mij :mrgreen:

Ik gok op Indonesië.
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 nov 2019, 00:01

 1690  Sven
Jansen schreef:Geen idee wat hier valt van te maken maar als je de datum van de krant in cijfers naast mekaar zet, krijg je 12102012 (Europese datumnotatie) toch een beetje vreemd enkel 0, 1 en 2'en 🙂. Nog iets anders: Klaartje bracht me op het idee met haar post van vannacht om eens te checken of we Gilles nog te zien kregen in Sports Late Night, en wat blijkt? Hij was laatst te zien in de aflevering van 29 september. Deze maand heeft hij het programma nog geen enkele keer gepresenteerd 😉 . Misschien zijn ze toch al vertrokken en hebben de kranten er toch iets mee te maken? Misschien zijn ze 12 oktober vertrokken? 😎
P.S. Dit kan net zo goed wishful thinking zijn 😉
Hij is er nog steeds niet op "sports late night". Vreemd.

Hoor net dat Gilles morgen terug zal zijn. Zou dan goed kunnen dat het avontuur start op 12 oktober.
Gebruikersavatar

Cedric03 nov 2019, 00:15

 2834  Uma
Zijn laatste 2 instagramposts waren... vandaag (intussen gisteren) en 6 weken geleden. Kan zijn dat het dus inderdaad ingeblikt is. We zullen het wel zien als hij een kleurke heeft hé 😃
Gebruikersavatar

Cedric03 nov 2019, 00:57

 2834  Uma
isabelle.DS schreef:In de krant van gisteren (12/10) stond een bizar artikel over een man die 2 kranten uit januari 2012 achterliet op de trein Gent-Zottegem. De man die de kranten vond, is nu op zoek naar de man die ze achterliet. Vreemd allemaal maar het werd nog vreemder toen ik in de reacties op zijn bericht op Twitter een tweet las van een andere man die begin oktober ook een krant op de trein vond uit 2012, met beetje zelfde nieuws erin, dus ik vermoed ook van januari. (lijn Gent-Geraardsbergen)
De datum van de krant is 12 januari 2012.
Nu dacht ik zo: zou dit al een verwijzing richting de datum van de bekendmaking van de kandidaten kunnen zijn?
2012 -2020= 8 jaar, volgende seizoen wordt het 8ste....
Of zouden we 20/12 iets mogen verwachten? Vorig jaar verscheen het filmpje van "niet naar Luxemburg" ook in december.
Waarschijnlijk zoek ik het te ver en zie ik spoken, maar met de mol weet je natuurlijk nooit...
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/he ... ein-die-ac...
Jay-Lo schreef:Hoor net dat Gilles morgen terug zal zijn. Zou dan goed kunnen dat het avontuur start op 12 oktober.
Jay-Lo schreef:https://www.imdb.com/title/tt2372461/

Dit? Rusland?
Zal wel weer veel te ver gezocht zijn. Haha. 😃
Nu doe je me denken aan de film 'The hunt for Red October', over een.. jawel.. RUSSISCHE onderzeeër..

The plot thickens!
Gebruikersavatar

Klaartje03 nov 2019, 10:41

 2245  Uma
Kan me niet voorstellen dat ze het in Rusland zijn gaan zoeken. Dat land zou bij mij bovenaan het lijstje staan van landen waar ik absoluut nooit naar toe zou willen gaan, zeker nu niet, in 2019. Neen, doe mij dan op dit moment maar liever Chili, Zuid-Turkije, Syrië, Irak, Jemen of Soedan. :mrgreen:

Enfin, om de verwarring nog wat groter te maken: de Oktoberrevolutie in Rusland (in 1917) vond eigenlijk op 7 november plaats en niet in oktober (25/10). Die Russen zijn niet te vertrouwen, honderd jaar geleden al niet en nu nog veel minder.

We zullen het vanavond zien hoe de Gilles eruit ziet. Hopelijk is hij niet in contact gekomen met novichok, want dat zou wel eens te hard kunnen opvallen. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen03 nov 2019, 22:39

 3423  Yens
Ethiopië 😛 😛 😛

Gilles zag er op zijn Instagram foto veel te bruin uit 😉
Gebruikersavatar

Klaartje03 nov 2019, 23:01

 2245  Uma
Sports Late Night staat hier op, Gilles presenteert. En hij ziet er inderdaad redelijk gebruind uit in zijn gezicht. Het is daar dus goed weer geweest tijdens de Molreis. Ergens op het zuidelijk halfrond?
Gebruikersavatar

Jansen03 nov 2019, 23:05

 3423  Yens
Zeker weten 😃 Ik denk een Afrikaans land 🙂 Misschien Ethiopie?
Gebruikersavatar

Vermoljoen06 nov 2019, 19:07

 2354  Uma
Misschien wel interessant om te weten dat de kandidaten exact een jaar geleden zijn begonnen met hun avontuur in Vietnam!
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 17