Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen07 feb 2020, 12:56

 3423  Yens
robin.bastaens schreef:Vorig jaar waren ook zo'n artikels dacht ik? Zouden ze er weer iets mee willen bedoelen?
Afbeelding
Is zo, vorig jaar was het mollenweekend wel in maart, nu dus in februari.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT07 feb 2020, 17:22

 767  Yens
Wel grappig ook hoe zelfs op verschilden radiozenders het muziekje van 'De Mol' wordt gebruikt om te praten over dat mollenweekend van Natuurpunt. Dit is toch echt het perfecte moment om de mediacampagne op te starten.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT08 feb 2020, 11:21

 767  Yens
In afwachting op meer nieuws over het nieuwe seizoen is het wel leuk en interessant om te zien hoe 'De Mol' vorig jaar een zeer goede plaats behaald heeft in de top 100 van best bekeken programma's van 2019 in Vlaanderen met toch wel heel wat goede concurrentie. Het zal ook de makers wel goed doen om te zien dat hun harde werk zo beloond wordt. 😃

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Taupe07713 feb 2020, 10:45

 767  Yens
Start op 23/02 al? Mogelijk Café De Mol die dag volgens mollenforum op Facebook.

Dan zou De Mol zelf starten 1 week later op 1/3 ...
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 feb 2020, 11:19

 1690  Sven
Taupe077 schreef:Start op 23/02 al? Mogelijk Café De Mol die dag volgens mollenforum op Facebook.

Dan zou De Mol zelf starten 1 week later op 1/3 ...
Waar hebben ze die info vandaan? Ik vind niets in die richting.
Gebruikersavatar

Taupe07713 feb 2020, 12:02

 767  Yens
Geen toegang hier tot Yelo Play maar daar zou staan of gestaan hebben voor 23/02 op zondagavond
"Nog bekend te maken" programma ...
Gebruikersavatar

Cedric13 feb 2020, 12:24

 2834  Uma
Vorig jaar was het ook zo. Weet wel de namen van de programma's niet meer.
Programma X (NCIS denk ik) liep tot op een bepaalde zondag, de week erna was er 1 aflevering (een herhaling) van programma Y en de week dáárna pas begon De Mol.

Die eerste "nog bekend te maken" hoeft dus niet per se meteen voor De Mol te zijn. Iets anders kan ook nog.

Nu goed, net de TV-gids van Telenet bekeken, en inderdaad, op zondag 23 februari is het blok van 20u15 tot 23u30 nog te bepalen.
Maar hetzelfde geldt voor zaterdag 22 en maandag 24 en woensdag 26 en alles daarna.
Het lijkt me dus dat ze bij VIER nog de volledige programmatie vanaf zaterdag 22 februari moeten bepalen.
Zondag 15 februari is trouwens nog voor The Sky is the Limit (S05 E03) en Topdokters (S07 E03). In beide gevallen gaat het om herhalingen, maar in beide gevallen gaat het ook om programma's die een tiental afleveringen hebben.

Het kan dus perfect dat zondag 23 februari en zondag 1 maart ook nog herhalingen zullen bevatten van deze programma's...

Die mollengroep op Facebook zou ik trouwens sowieso niet vertrouwen. Is weer MD die doet alsof hij van alles op de hoogte is, om dan binnen enkele dagen zichzelf te moeten corrigeren.
Gebruikersavatar

koen.willen13 feb 2020, 12:34

 187  Uma
Cedric schreef: Nu goed, net de TV-gids van Telenet bekeken, en inderdaad, op zondag 23 februari is het blok van 20u15 tot 23u30 nog te bepalen.
Maar hetzelfde geldt voor zaterdag 22 en maandag 24 en woensdag 26 en alles daarna.
Het lijkt me dus dat ze bij VIER nog de volledige programmatie vanaf zaterdag 22 februari moeten bepalen.
Zondag 15 februari is trouwens nog voor The Sky is the Limit (S05 E03) en Topdokters (S07 E03). In beide gevallen gaat het om herhalingen, maar in beide gevallen gaat het ook om programma's die een tiental afleveringen hebben.
Het is vaker zo bij VIER en zelfs vtm dat programma's te bepalen zijn. Sky is the limit en topdokters komen perfect uit op de uren die nu staan bij telenet op die zondag 23 febrauri. Maar dat had ik ook al gezegd in de mollengroep 🙂

Ik blijf bij mijn idee dat het ofwel 1 maart bij 10 afleveringen of 8 maart bij 9 afleveringen is.
Misschien na al het teasen zien we iets tijdens de reclames van Expeditie Robinson? Of VIER zal ons op een ander moment verrassen natuurlijk!
Gebruikersavatar

koen.willen14 feb 2020, 07:12

 187  Uma
23 februari kan worden geschrapt. Het wordt 1 maart of 8 maart!
Afbeelding
Gebruikersavatar

MolWout14 feb 2020, 07:24

 348
koen.willen schreef: 23 februari kan worden geschrapt.
Zijn zowel herhalingen als van Komen Eten, als van Topdokters, als van The Sky Is The Limit. Dus ik denk wel dat ze daar mee kunnen schuiven hoor... :?:
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17