Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

sabine.simoen15 feb 2020, 18:52

 8
Is idd alleen over een paar jaar geweest de kick- off,k'zou't nie weten waarom ze ene zouden doen,of omwille van die primeur mss? Alt da is wat in mijn hoofd zit als theorie,zou't kunnen.afwachten en t'koppeke nog niet te zot maken 😃
Gebruikersavatar

Cedric15 feb 2020, 21:33

 2834  Uma
Die CDM om de kandidaten voor te stellen was enkel bij de Mexico-editie, dacht ik. Daarna niet meer.

Misschien wordt CDM verplaatst naar maandagavond of zo? Kwestie van iets meer tijd te hebben om wat fantheorieën en sociale media te checken en dan meer gegrond te kunnen de aflevering bespreken?
Ofwel CDM vooraf uitzenden, vanaf vlak voor aflevering 2, als terugblik op aflevering 1?
Gebruikersavatar

Jansen15 feb 2020, 21:56

 3423  Yens
Cedric schreef:Die CDM om de kandidaten voor te stellen was enkel bij de Mexico-editie, dacht ik. Daarna niet meer.

Misschien wordt CDM verplaatst naar maandagavond of zo? Kwestie van iets meer tijd te hebben om wat fantheorieën en sociale media te checken en dan meer gegrond te kunnen de aflevering bespreken?
Ofwel CDM vooraf uitzenden, vanaf vlak voor aflevering 2, als terugblik op aflevering 1?
Klopt, het is nog maar 2 keer uitgezonden. Eerste keer met Mexico (presentatie Gilles en Frances) en vorig jaar Gilles en Elodie.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 feb 2020, 09:52

 8153
Cedric schreef:Misschien wordt CDM verplaatst naar maandagavond of zo? Kwestie van iets meer tijd te hebben om wat fantheorieën en sociale media te checken en dan meer gegrond te kunnen de aflevering bespreken?
Ofwel CDM vooraf uitzenden, vanaf vlak voor aflevering 2, als terugblik op aflevering 1?
Bij een verplaatsing naar maandag zouden ze veel kijkers verliezen, maar CDM vooraf met een terugblik en minder gezever maar meer theorieën van Jan-met-de-pet (en vooral van ons forum natuurlijk) lijkt mij een zeer goed idee. Iedereen is meteen weer mee en ze hebben meer tijd om alles uit te werken.
En ipv Alfa gevolgd door Omega zouden we eerst Omega krijgen 😉
Gebruikersavatar

Jansen16 feb 2020, 10:03

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Bij een verplaatsing naar maandag zouden ze veel kijkers verliezen, maar CDM vooraf met een terugblik en minder gezever maar meer theorieën van Jan-met-de-pet (en vooral van ons forum natuurlijk) lijkt mij een zeer goed idee. Iedereen is meteen weer mee en ze hebben meer tijd om alles uit te werken.
En ipv Alfa gevolgd door Omega zouden we eerst Omega krijgen 😉
Ik vraag me af of het nog wel terug komt... Heb me al suf gezocht naar de aankondiging van Gilles en Elodie (met foto) dat ze hun eerste vergadering van Café De Mol hadden, maar vindt het nergens meer terug. Misschien was die vergadering om aan te kondigen dat het programma stopt?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 feb 2020, 10:33

 8153
Geen idee. Ik heb die foto ook zien passeren. Was op Instagram - ik heb 2 jaar geleden een account gemaakt speciaal voor De Mol en volg alleen Demolopvier, GDC, Gilles Van Bouwel, Elisabet omdat ik haar een talentrijke schat vind en Axel omdat die fantastisch is. Toch eens kijken wie van de andere kandidaten ik nog kan vinden om te volgen.
Gebruikersavatar

Jansen16 feb 2020, 10:44

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Geen idee. Ik heb die foto ook zien passeren. Was op Instagram - ik heb 2 jaar geleden een account gemaakt speciaal voor De Mol en volg alleen Demolopvier, GDC, Gilles Van Bouwel, Elisabet omdat ik haar een talentrijke schat vind en Axel omdat die fantastisch is. Toch eens kijken wie van de andere kandidaten ik nog kan vinden om te volgen.
Hier net hetzelfde, tijdens het jaar kom ik ternauwernood op Instagram, maar nu weer wat meer... Ik heb die foto volgens mij ook op Instagram gezien, maar ik heb op Gilles Van Bouwel zijn pagina gekeken en daar vind ik niks terug. Misschien eens op de pagina van Elodie kijken.
Gebruikersavatar

Vermoljoen16 feb 2020, 10:45

 2354  Uma
Ik had het ook voorbij zien komen, maar Elodie volg ik niet, dus het zal via Gilles zijn account zijn moeten gekomen.

EDIT: Gilles had het dus op zijn verhaal/story geplaatst, dus dat verdwijnt automatisch na 24u. Vandaar dat we dit nu dus niet meer kunnen terugvinden.
Gebruikersavatar

Jansen16 feb 2020, 10:57

 3423  Yens
Vermoljoen schreef:Ik had het ook voorbij zien komen, maar Elodie volg ik niet, dus het zal via Gilles zijn account zijn moeten gekomen.

EDIT: Gilles had het dus op zijn verhaal/story geplaatst, dus dat verdwijnt automatisch na 24u. Vandaar dat we dit nu dus niet meer kunnen terugvinden.
Merci Vermoljoen, ik heb weer wat bijgeleerd 😉.
Gebruikersavatar

koen.willen16 feb 2020, 17:50

 187  Uma
Het kan wel eens waar zijn dat Café De Mol wordt uigezonden op 1 maart, want tussen 19.55 en 20.20 is er een proramma van 25 minuten en dat kan niet topdokters of sky is the limit zijn.
Afbeelding
Ter vergelijking is hier de tv-gids van 23 februari.
Afbeelding
Gebruikersavatar

Joeri.V18 feb 2020, 10:03

 6
Jansen schreef:Ik vraag me af of het nog wel terug komt... Heb me al suf gezocht naar de aankondiging van Gilles en Elodie (met foto) dat ze hun eerste vergadering van Café De Mol hadden, maar vindt het nergens meer terug. Misschien was die vergadering om aan te kondigen dat het programma stopt?
Die foto stond in het verhaal van hun Instagram = verdwenen na 24u 😃
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17