Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

koen.willen09 nov 2019, 19:31

 187  Uma
Ik ga hier even een bom droppen, iets waar ik al een tijd in mijn maag mee zit en ik steeds meer het gevoel heb dat het effectief zo is. :|

Ik ben bang dat we het nieuwe seizoen van De Mol pas in het najaar van 2020 mogen verwachten. Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb, maar telkens krijg ik meer het gevoel dat het wel degelijk zo is.. :?

De reden dat ik het denk is vanwege de afwezigheid van Expeditie Robinson op het scherm. Normaal was dit allang begonnen, maar nog altijd geen nieuws hierover. Dus ik verwacht dat het in het voorjaar van 2020 wordt uitgezonden. Ik zie ze bij VIER niet zowel dat programma als De Mol in dezelfde periode uitzenden, omdat dit alle twee reality tv is, vandaar mijn vrees ervoor.

Daarnaast zag ik Gilles gisteren in Sports Late Night, terwijl ze rond deze periode altijd weg zijn. Dit helpt niet natuurlijk. Kan natuurlijk zijn dat er eerder is opgenomen, of zeer binnenkort of dat het pas in het voorjaar wordt opgenomen.
Gebruikersavatar

Jansen10 nov 2019, 06:48

 3423  Yens
koen.willen schreef:Daarnaast zag ik Gilles gisteren in Sports Late Night, terwijl ze rond deze periode altijd weg zijn. Dit helpt niet natuurlijk. Kan natuurlijk zijn dat er eerder is opgenomen, of zeer binnenkort of dat het pas in het voorjaar wordt opgenomen.
Beste Koen, Gilles was de volledige maand oktober niet te zien in Sports Late Night , dus vermoedelijk is het vroeger opgenomen. Zie ook topic: viewtopic.php?f=76&t=4019.
Gebruikersavatar

tessa.deschoenmaeker12 nov 2019, 06:23

 19
Ik vroeg mij af of ik lichtjes gestoord was omdat ik al eens kwam kijken op het forum terwijl er nog niets bekend is gemaakt voor De Mol 2020...
Maar blijkbaar ben ik dat niet, of we zijn allemaal even gestoord!

Super om te zien dat het forum stilletjes aan weer in gang komt. Ik kijk nu al uit naar seizoen 8!
Gebruikersavatar

marc.koenen13 nov 2019, 17:38

 122
Ik denk dat ze in Australie geweest zijn en Bas nog eens hebben laten proberen om een vuurtje te maken.
Gebruikersavatar

ex-molinator13 nov 2019, 19:00

 3483  Uma
marc.koenen schreef:Ik denk dat ze in Australie geweest zijn en Bas nog eens hebben laten proberen om een vuurtje te maken.
Ah, Bas heeft dan toch iets gevonden waarvoor die ballonnen gebruikt kunnen worden!
Gebruikersavatar

BeaVer04 dec 2019, 16:36

 1293  Uma
Ennn, De mol heeft veel hogere kijkcijfers dan Expeditie Robinson. Dus de kans dat ER pas later wordt getoond, is veel groter.
Gebruikersavatar

isabelle.DS18 dec 2019, 02:01

 50
In januari start het nieuwe seizoen van expeditie Robinson (ER) zag ik daarnet in een trailer. Misschien kunnen we stilaan beginnen aftellen naar De Mol 2020 en start De Mol na de finale van ER. Iemand enig idee hoeveel afleveringen de vorige edities van ER telde?
Het komt stilaan dichterbij... 😲
Gebruikersavatar

Jansen18 dec 2019, 07:17

 3423  Yens
Ik denk dat Expeditie Robinson even lang duurt dan de Mol. Bij mijn weten beginnen die ook met 10 kandidaten en valt er wekelijks (in theorie) iemand af. Dus wat je zegt zou wel eens kunnen kloppen 🙂. Al enig idee van de startdatum van Expeditie Robinson?
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 dec 2019, 09:37

 1690  Sven
Ik heb moeten spieken, expeditie Robinson start met 8 Nederlanders en 8 Vlamingen. Op de site van 4 staat start januari, maar nog geen exacte datum.
Gebruikersavatar

Jansen18 dec 2019, 10:30

 3423  Yens
Oei, blijkbaar is er wat veranderd tegen vroeger 😉.
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 dec 2019, 10:44

 1690  Sven
Ik denk dan ook niet dat "de mol" aansluit op ER. Werd in 2018 uitgezonden op een donderdag. Ik hoop stiekem dat de mol een paar weekjes eerder start dan vorig jaar. De onthulling van de bestemming was ook 2 weken sneller, de affiches vorig jaar was rond half februari.
Gebruikersavatar

Vermoljoen16 jan 2020, 17:50

 2354  Uma
De negende en laatste aflevering van ‘Kamp Waes’ is op zondag 15/03... De week erop is het perfecte moment om het nieuwe seizoen te beginnen!
22/03: zet het in je agenda!
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17