Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen07 mei 2019, 19:25

 2354  Uma
Het was wel een raar filmpje, tot zo ver ik me het nog kan herinneren.
Gebruikersavatar

mark.vandaele07 mei 2019, 19:29

 178
Lloyd zei zelf dat hij zich op een "zatte avond" had ingeschreven, het filmpje hebben we nooit gezien maar wel de foto in zijn roodkapjes kleed. En ik vind een filmpje in een zatte bui toch niet zo erg als het vertellen van je inschrijving wanneer er expliciet gevraagd wordt dat niet te doen, zolang je maar jezelf bent en het discreet houd is het oké. 😛

Maar hé wie ben ik en wat heb ik te zeggen right, vind het alleen maar jammer van sommige mensen.
Gebruikersavatar

annie.delen08 mei 2019, 09:06

 238  Uma
Ik ben voor een seizoen met dieharts van dit forum. Ik zal van uit mijn luie zetel jullie dan proberen te ontmaskeren.
Mijn dochter noemt mij al jaren "detective Google". Dus pas op als er een link te vinden is met het verleden. 😂
Gebruikersavatar

masterveecee10 mei 2019, 19:25

 3547  Sven
ik moet wel zeggen, ik vond dat je bij proeven in S06 nogal een goeie fysiek moest hebben. In S07 vond ik dat terug meevallen. Was wel 1 van de redens waarom ik mij nu niet had ingeschreven...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2019, 20:27

 8153
Inderdaad.
Ik denk nog steeds dat ik mijn kans verkeken heb lang geleden.
De Mol pas per toeval leren kennen op bezoek in een ziekenhuis (godbetert bij iemand die daar lag na een zelfmoordpoging). Aflevering 2 van reeks 2.
Tot dan "volgde" ik De Mol in de krant.
Meteen verkocht en verknocht.
Ik wilde mij inschrijven voor reeks 3 maar helaas bleek die er op dat moment niet aan te komen.
Toen reeks 3 er eindelijk aankwam, was ik te laat en een reeks 4 zat er niet meteen in.
Toen het programma weer leven ingeblazen werd, heb ik getwijfeld.
Het jaar erna dacht ik dat ik toch geen kans zou maken en toen ik de proeven zag in 2017 en zeker 2018 dacht ik "jawadde, dat kan ik fysiek écht niet aan". Maar als ik 2019 bekijk : zelfs op mijn leeftijd en met mijn fysiek zou ik dat zeker gekund hebben.
2017 was fysiek echt zware kost denk ik.
Volgens mij het zwaarste jaar van allemaal.
Gebruikersavatar

masterveecee11 mei 2019, 10:50

 3547  Sven
Ja, denk het ook
Gebruikersavatar

anja.mathijs12 mei 2019, 19:21

 391  Uma
Brazilië zou ik ook leuk vinden, ben daar zelf ook geweest en is een heel gevarieerd en prachtig land, in november is het daar ook zeer goed weer!
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mei 2019, 19:29

 3483  Uma
anja.mathijs schreef:Brazilië zou ik ook leuk vinden, ben daar zelf ook geweest en is een heel gevarieerd en prachtig land, in november is het daar ook zeer goed weer!
Mocht ik weten dat het Brazilië zou zijn, ik stelde meteen mijn kandidatuur, met het risico dat ik niet meer zou willen terugkeren.
Echter de veiligheidssituatie in Braz is niet bepaald toppie.
Gebruikersavatar

Jansen12 mei 2019, 19:32

 3423  Yens
Ik denk dat Zuid-Amerika en Afrika het meeste kans maken volgend jaar. Brazilië lijkt me een mogelijkheid, maar Colombia en Chili zijn voor mij ook valabele kandidaten. In Midden-Amerika eventueel Costa Rica ofwel ergens op de Caraïben misschien?

In Afrika denk ik dan aan landen als Kenia en Tanzania.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2019, 15:33

 8153
Zanzibar! Voor de naam alleen al...

ex-molinator schreef:Mocht ik weten dat het Brazilië zou zijn, ik stelde meteen mijn kandidatuur, met het risico dat ik niet meer zou willen terugkeren.
Het is daar niet alle dagen carnaval hoor! :geek: :joker: :dwarf: :drunken:
Gebruikersavatar

ex-molinator13 mei 2019, 15:46

 3483  Uma
[BEGIN OFF-TOPIC]
chicawah.janssen schreef:...
Het is daar niet alle dagen carnaval hoor! :geek: :joker: :dwarf: :drunken:
Maar wel elke dag margarita (is dat nu de cocktail of de persoon 😲 )
[END OFF-TOPIC]
Gebruikersavatar

The hunter13 mei 2019, 16:00

 282  Uma
Oost-Europa eens, Roemenië of zo. Supervriendelijke mensen en niet te toeristisch.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 17