Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mateo08 mei 2019, 00:37

 870
Dank, Gilles, dank crew, dank deelnemers. Ik vond het prachtig.

Wil je mijn hartelijke groeten overbrengen aan Joeri, mijn geweldige inspiratiebron? 😃
Gebruikersavatar

Cedric08 mei 2019, 11:56

 2834  Uma
Ja! Inderdaad!

Geen idee of de producers het off-topic deel volgen, geen idee of de kandidaten hier het off-topic deel volgen, maar íemand moet toch aan Joeri laten weten dat jij diegene bent die die tekening maakte! Enfin, Joeri weet ervan, sowieso, maar zou leuk zijn mocht nog eens aan jou persoonlijk iets kunnen laten weten! (Niet dat ik hem ertoe wil verplichten 😛 )
Gebruikersavatar

marc.roose08 mei 2019, 14:12

 193  Sven
Bedankt Gilles en crew voor alweer een schitterend seizoen van " De Mol ".
Gebruikersavatar

Mateo08 mei 2019, 16:00

 870
Cedric schreef:Ja! Inderdaad!

Geen idee of de producers het off-topic deel volgen, geen idee of de kandidaten hier het off-topic deel volgen, maar íemand moet toch aan Joeri laten weten dat jij diegene bent die die tekening maakte! Enfin, Joeri weet ervan, sowieso, maar zou leuk zijn mocht nog eens aan jou persoonlijk iets kunnen laten weten! (Niet dat ik hem ertoe wil verplichten 😛 )
Dat heeft Joeri al gedaan, Cedric. Hij kent mijn echte naam nu ook. (!)
Ik voelde me verguld met zijn compliment, en natuurlijk waardeer ik het bijzonder dat hij mijn tekening tot zijn Facebookprofiel heeft gemaakt! Nu nog wat meer naamsbekendheid, dat zou leuk zijn, voor tekenopdrachten bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar

Moldedju10 mei 2019, 01:18

 507  Yens
Een toppertje was het dit jaar Gilles.
Mijn complimenten voor het bedenken van de opdrachten en hoe dit allemaal in beeld werd gebracht. Prachtig.

Wat de hints betreft ben ik wel benieuwd wat er dan uiteindelijk wel in zat. Als het niet verder gaat dan de morse-ogen van
Pieter vorig jaar kunnen we het onderdeel op het forum "verborgen hints" misschien beter definitief vervangen door het onderdeel "compleet nutteloze verborgen hints" :- )

En tenslotte, wat een kandidaten en mol!

- Liesbeth, een sterke madam naar mijn hart.
- Ingrid, met zo veel lach in het leven.
- Martijn, geniet verder man, het is al wat telt.
- Eva, iedereen zou af en toe een beetje zottekes moeten zijn.
- Bruno, als op een brommertje rijden de vervulling van je kinderdroom is, hoe gelukkig kan je dan niet zijn ...
- Kaat, die spontane clevere enthousiaste meid met haar leven nog helemaal voor zich.
- Joeri, ..., ja Joeri ...... Die gaat nog jaren mee .... Prachtig man! Zo puur! Respect.
Wherever i go. You are in my heart ...
- Bas, karakter in je glas. Mooi om hem de laatste aflevering te zien openbloeien.
- Axel, daar heb ik al genoeg over verteld :mrgreen: Top man! Ge zijt ne mooie mens!
- En Elisabet. Een mooie mol. Waarvan we het echte gelaat nog niet echt hebben gezien zegt ze. Maar wat we al zagen voorspelt veel goeds !

Dus, om het met Axel zijn woorden te zeggen:

Dikken bal gasten !!! Goed gedaan !!!
Gebruikersavatar

Jimmy13 mei 2019, 23:59

 197  Anke
Alweer een topseizoen, en ook aflevering 10 stelde zeker niet teleur! Bedankt om ons 10 weken in de watten te leggen. Het is alweer ongeduldig aftellen tot volgend seizoen 😃

Hoewel de zoektocht nu definitief is afgesloten, heb ik toch nog een laatste molactie ontdekt:
Gilles De Coster schreef:* heel wat kijkers vroegen zich af wanneer Elisabet haar schilderij heeft gemaakt. Dat gebeurde tijdens de interviews die elke avond werden afgenomen van de kandidaten. Elisabet moest dus niet alleen snelsnel een interview geven waarin ze zich als kandidaat gedroeg, maar ook telkens enkele minuutjes schilderen. En intussen goed luisteren naar een haastige briefing voor de dag erop. Multitasking next level… en dan te bedenken dat ze in totaal drie schilderijen heeft gemaakt vooraleer ze tevreden was.
Nu was ik toch verbaasd toen ik dit in aflevering 10 zag:

Afbeelding

Het zal voor altijd een mysterie blijven 😉
Gebruikersavatar

Gillesisdemol14 mei 2019, 07:37

 373
Een kritisch molloot is er twee waard, goed opgemerkt :?