Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Davy06 mei 2019, 19:35

Site Admin  1167  Uma
Dag Gilles,

echt leuk dat je hier ook dit jaar na de grote onthulling weer eventjes over de virtuele vloer komt 🙂

Je bezoekje is ondertussen een mooie traditie geworden, en een perfect voorbeeld van de fijne interactie tussen de makers en de molcommunity.
Een voorbeeld zoals de eerste trailer er ook eentje was trouwens. Want zoals jullie weten: als we hier iets zien wat nog maar lijkt op een hint dan gaan we ervoor 😉
Spectograms, barcodes en morsetekens werden met verzamelde krachten geanalyseerd, en De Mol 2019 heeft ons sindsdien weer niet meer losgelaten.

De finale gisteren was een prachtige afsluiter van de zoektocht, en wat mij betreft van het beste wat jullie ons met De Mol al hebben laten zien.
Benieuwd om volgende week de sabotages te ontdekken van deze toch wel wat speciale Mol.

Nog eens proficiat aan de ganse crew, en alvast succes met de nieuwe reeks!
Ik zou zeggen 'Cảm ơn' maar juffrouw Hien haalt haar schouders op, dus hou ik het bij bedankt. Oprecht.

Davy
Gebruikersavatar

Vermoljoen06 mei 2019, 20:08

 2354  Uma
Ik heb toch nog één vraag voor Gilles:
Maakt het veel uit hoe actief je bent op dit forum om mee te mogen doen aan De Mol?
Dit is een vraag die al even is rondgegaan, maar nog steeds geen antwoord is op gekomen...
Gebruikersavatar

BeaVer06 mei 2019, 21:02

 1293  Uma
masterveecee schreef: PS. Als je wil meedoen met de productie, kan je je dan ook opgeven?? 😎
Je was mij voor 😛
Maar ik vraag het toch ook maar eens. Hebben jullie nog openstaande vacatures in het de mol-productieteam?? :mrgreen: 😛

Bedankt aan iedereen om dit programma te maken zoals het is. Het valt echt niet te overtreffen en elk jaar is het weer reikhalzend uitkijken.
Chapeau aan Elisabet, echt een topmol. Ze heeft het echt uitstekend gedaan!
Gebruikersavatar

Cedric06 mei 2019, 21:12

 2834  Uma
Dat zou eigenlijk een droomcarrière zijn.
Eerst meedoen en de finale halen (al dan niet als Mol) en daarna dan mogen deel uitmaken van de productie en meedenken over alle scenario's bij proeven bvb, de reizen boeken, meegaan op prospectie, et cetera.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mei 2019, 21:19

 8153
Dream on... 😎
Gebruikersavatar

Cedric06 mei 2019, 21:40

 2834  Uma
chicawah.janssen schreef:Dream on... 😎
Tzal wel zijn! Het zal wel nog even duren voor ik de moed vind om me terug in te schrijven, maar toch, one day..
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT06 mei 2019, 21:41

 767  Yens
Bedankt Gilles om ons dit jaar opnieuw van een woordje uitleg te voorzien! Ook ik was al in spanning aan het afwachten... Voor mij was dit het beste seizoen ooit van de mol met een fantastische mol! Ik hoop dat jullie nog lang doorgaan en dat jij het programma blijft presenteren, want het programma zou ook niet hetzelfde zijn zonder jou als geweldige presentator. Ik was dan ook heel blij om te horen dat er volgend jaar weer een nieuw seizoen komt. Bedankt voor het geweldige seizoen en de fantastische kandidatengroep!
Gebruikersavatar

Taupe07707 mei 2019, 12:00

 767  Yens
Gilles en team, enorm bedankt voor weer eens een fijn seizoen!
Helaas komt er aan alle mooie verhalen een eind maar gelukkig is er nog de aflevering met meer info waar we hopelijk gaan zien waar we wel en niet correct zaten.
Ook benieuwd of er eens de vraag gaat gesteld kunnen worden aan bepaalde kandidaten waarom ze het ons zo moeilijk maken in onze speurtocht... 😃
En nu eens diep nadenken of ik me zou inschrijven of dat ik meer ga genieten langs de zijlijn? Een begenadigd voetballer was ik niet, een supporter des te meer! Misschien moet het bij de mol ook maar zo zijn...
Gebruikersavatar

Gillesisdemol07 mei 2019, 14:58

 373
Cedric schreef:Tzal wel zijn! Het zal wel nog even duren voor ik de moed vind om me terug in te schrijven, maar toch, one day..

💡 💡

Heb je geen tweelingbroer die zich kan inschrijven?
Gebruikersavatar

astridm07 mei 2019, 19:10

 287
Misschien is het de goden verzoeken, maar ik ben zo blij dat ik als niet-inwoner van Belgie ook naar De Mol kan kijken. Dankjewel Vier en dankjewel Gilles en de anderen van de productie, ik geniet er ieder jaar weer van. Na het boek van Bart Debbaut gelezen te hebben dacht ik dat het niet spannender kon maar ik heb mij vergist, dit was echt een superspannend seizoen.
Gebruikersavatar

Gillesisdemol07 mei 2019, 21:04

 373
Ik wil graag nog even zeggen dat ik heel blij ben dat de Vlaamse De Mol trouw blijft aan het oorspronkelijke concept. De buitenlandse versies die momenteel lopen (de Poolse en de Nederlandse) zijn allebei met bekende gezichten, ook de andere internationale series die vroeger liepen grepen naar dat format.

Gelukkig leren we met onze versie nieuwe mensen kennen, die geen reputatie te verdedigen hebben als jolige juffrouw of romantische zanger. Veel natuurlijker en boeiender!

Graag tot volgend jaar, Gilles en co 😃
Gebruikersavatar

Jay-Lo07 mei 2019, 23:22

 1690  Sven
Tof dat je hier altijd een woordje uitleg komt geven. Alweer een seizoen van mooi uitgedachte opdrachten, toffe kandidaten en in elke aflevering hilarische momenten. Dikke merci aan het hele team achter de mol, kijk al uit naar het volgende seizoen, de locatie, de kandidaten, en de mol.