Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Yvo08 mei 2019, 15:54

 1111  Uma
Hey Elisabet,

ik vond jou een topmol! Ik heb je in het begin even verdacht bij de misschien schermen. Er waren twee reactie's die er tussenuit sprongen. Die van Liesbeth en die van jou. Maar toen Liesbeth er uit lag, toen dacht ik dat ik op het verkeerde spoor zat en ben ik Ingrid beginnen verdenken. Voor mij behoor jij samen met Gilles Van Bouwel tot de twee beste mollen van de nieuwe seizoenen sinds 2016. Dat meen ik.

Heel leuk dat je alles gelezen hebt wat we gepost hebben. Dat zullen de meesten hier graag lezen. En één iemand in het bijzonder. Klaartje is een grote Elisabet-fan. Ik weet niet of het waar is maar ik heb gehoord dat je van Hasselt afkomstig bent. Het is fijn dat er ook eens een Limburgse mol is 😃. Achteraf bekeken heb je wel veel lef. Toen Michaël op bezoek kwam tegen hem zeggen "ik ben de mol, ik ben echt de mol". Dat was zo gedurfd. Op je prestatie als mol vind ik dat je echt trots mag zijn!

En als er mensen negatieve dingen over je zeggen op sociale media, trek het je dan niet aan (misschien doe je dat sowieso al niet, des te beter). Weet dat er veel mensen zijn, ook op dit forum, die je wel graag hebben. Waaronder mezelf. Ik vind jou, net als vele anderen, een toffe madam!
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt08 mei 2019, 18:12

 90  Uma
Ik zat fout! Knap gedaan zo zonder enige voorbereiding, Elisabet!
Geniet nog na van het schitterende avontuur en alle aandacht.
veel mol-groeten
Ren
Gebruikersavatar

astridm09 mei 2019, 13:07

 287
Elisabet, wat zul jij genoten hebben van alle onzin die we hier met z'n allen geschreven hebben. 😃
Gebruikersavatar

Mateo09 mei 2019, 18:12

 870
Dank je wel, Elisabet, voor je mooie prestatie.
En wat ben ik blij dat je in werkelijkheid anders bent dan in De Mol!
Ik kon me haast niet voorstellen dat een noodarts zo kinderachtig zou doen, maar ik nam aan dat dit aan de omstandigheden lag waarin je verkeerde.

Je hebt knappe acteerprestaties neergezet, vooral in de tunnels. Ik dacht werkelijk dat je angst echt was, dus ik heb me compleet in de luren laten leggen door jou.

En dat terwijl ik vóór aanvang van deze reeks jou één van degenen vond met de meeste molpotentie. :mrgreen:

Veel succes met alles wat je verder onderneemt, vooral ook in je werk, want ik twijfel er niet meer aan dat je daar óók heel goed in bent.
Gebruikersavatar

Klaartje11 mei 2019, 10:18

 2245  Uma
In naam van heel het forum wens ik de Mol een fijne moederdag!

Elisabet, woorden schieten tekort om te vertellen hoeveel we van je performance genoten hebben...

Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mei 2019, 11:43

 8153
Ik ben zeker dat Michaël en je zoontjes jou in de watten zullen leggen. Ik wens je een fijne dag!