Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen12 mei 2019, 10:31

 2354  Uma
Waaaaauw, Elisabet! Wat fijn dat je hier een filmpje plaatst! Ik heb nog altijd ongelooflijk veel respect voor jou, want je hebt dat zo goed gedaan, terwijl je pas in Vietnam wist dat je De Mol zou zijn. Ik kijk enorm uit naar vanavond.
Ik ben last minute nog overschakeld naar Bas als Mol, omdat ik dacht dat die emoties van jou niet echt konden zijn als ik keek naar de Avataropdracht en vooral de tunnelopdracht! Je had perfect een actrice kunnen zijn 🙂
Een vraag waar ik eigenlijk nog steeds nieuwsgierig ben naar het antwoord:
Over welke kandidaat heb je Michaël een uur lang alles laten bestuderen, terwijl dat niet nodig was?

PS: Fijne Moederdag!
Gebruikersavatar

Klaartje12 mei 2019, 10:38

 2245  Uma
Oh wat mooi en supersympathiek, een videoboodschap van de Mol. En wat een lieve woorden! De hoofdrolspeelster die alles, maar dan ook echt alles gelezen heeft, zelfs alles in off-topic, de TNVH en Het Onderschriftenspel. 🙂 Daar ben ik supercontent om.

Onvoorstelbaar eigenlijk, je blaast me even van mijn sokken, Elisabet: ik heb de Mol zelf aan het lachen gebracht, samen met enkele andere 'die hards' zoals Chicawah.Janssen. Het geeft me een erg goed gevoel dat je mijn schrijfsels zo leuk vond. En je lach, ja, daar was ik al van in het prille begin helemaal weg van, ik vind je lach een heel sterk 'wapen'. Fijn om te vernemen dat (sommige van) mijn schrijfsels er echt 'boenk op' waren.

Wij hebben van je genoten, Elisabet. Leuk om nu te horen dat jij ook van dit forum genoten hebt. We houden je eraan dat je volgend seizoen mee komt speuren op dit forum naar je opvolg(st)er, de Mol 2020.

Je bent de max, Elisabet!
Gebruikersavatar

Elisabet Haesevoets12 mei 2019, 10:39

De Mol  52  Uma
Hoi!!

Heb op bas laten invullen 😉 die had de minst overeenkomstige antwoorden die eliminatie.
Alle moeders onder ons, een super gelukkige moederkesdag!!
Als er nog vragen zijn na vanavond, laat maar weten! 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mei 2019, 10:44

 8153
Mooie, lieve, knappe, slimme, prachtige Elisabet, wat is dit fantastisch dat je speciaal voor ons een filmpje gemaakt hebt!!!
Je hebt dus echt álles gelezen. Dat doet zoveel plezier! Niet alleen onze "ernstige" analyses maar ook de gekke theorieën, de misschien wel juiste maar nog meer foute hints, de totaal nutteloze verborgen hints (wat fijn dat je Klaartje vermeldt, zij is echt de queen van dit forum), de screenshots met onderschriften (waarin Bas geen 3 maar wel 33 keer voorkomt)...
Je was een prachtmol. Je moet het maar doen, zo totaal onvoorbereid. We hebben ervan genoten.
Dank je wel voor alles!
Gebruikersavatar

Klaartje12 mei 2019, 10:46

 2245  Uma
Ola, spannend! 🙂

Elisabet Haesevoets schreef:Oh en Klaartje: een 1 van uw verborgen tips zat superdichtbij ! Dus kijk straks maar eens 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mei 2019, 10:46

 8153
Elisabet Haesevoets schreef:Oh en Klaartje: een 1 van uw verborgen tips zat superdichtbij ! Dus kijk straks maar eens 🙂
Joehoe, de max!!! Ik ben razend nieuwsgierig!

Klaartje schreef:Ola, spannend! 🙂

Schitterend hé Klaartje! 😃
Gebruikersavatar

Jansen12 mei 2019, 11:20

 3423  Yens
Beste Elisabet, hoe fijn is dit!
Bedankt om ons persoonlijk toe te spreken 🙂.
Ik kijk alvast uit naar de aflevering van vanavond, zeker nu blijkt dat een van Klaartjes theorieën kort bij de waarheid komt 😃.
Nogmaals bedankt, je geeft dit seizoen nog een veel grotere meerwaarde door dit filmpje 🙌🏼 🙌🏼 🙌🏼
Gebruikersavatar

Cedric12 mei 2019, 11:28

 2834  Uma
Oh zalig! Top dat je de moeite hebt willen doen voor dit filmpje, Elisabet!
Erg leuk dat je het hier allemaal wat gevolgd hebt en dat je zo'n leuke tijd hebt gehad.
Plezant ook dat ook wij op deze manier wat meer de "echte" Elisabet kunnen leren kennen (elke keer weer nog meer bewondering voor hoe je het gespeeld hebt tijdens de opnames).
Topvrouw, Topmol!
Gebruikersavatar

marc.koenen12 mei 2019, 12:07

 122
Elisabet,je hebt me op het verkeerde spoor gezet.Ik had mijn focus op Ingrid en Bruno gericht en zoals bewezen een tunnelvisie deugd niet.Je was een prachtige mol en petje af om dit aangedurfd te hebben op zo een fantastische manier.Ook de makers mogen in de bloemetjes gezet worden.De locaties,de opdrachten,de formule om zonder mol te beginnen: TOPWERK mannen en vrouwen van de productie.
Aan alle moeders nog een fijne moederdag gewenst.
Afbeelding
Gebruikersavatar

BeaVer12 mei 2019, 13:02

 1293  Uma
super leuk filmpje! Echt leuk dat je het forum hebt meegelezen!
En opnieuw: fantastisch goed gedaan!

@Klaartje: You go girl!