Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee12 mei 2019, 14:20

 3547  Sven
Als je het hebt over een persoonlijke boodschap, dan kan dit tellen!! Zo leuk Elisabet om dit hier te plaatsen. Ik denk dat een aantal personen hier serieus content mee zijn om hun naam te horen :mrgreen:

Hopelijk hebben we het wel een beetje deftig gehouden in het onderschriften topic 🙂

Leuk dat je hier nog eens langskomt. En volgend jaar zitten we dus met een insiders molloot op het forum. Top!!
Hèhè, dit topic toont aan dat je het forum hier niet moet loslaten na de finale :mrgreen:

Elisabet Haesevoets schreef:Oh en Klaartje: een 1 van uw verborgen tips zat superdichtbij ! Dus kijk straks maar eens 🙂
😲
De max!! Ben benieuwd
Gebruikersavatar

yevo12 mei 2019, 14:45

 281  Uma
Hey Elisabet! Blij dat je ons forum bezoekt! Ik verlang er al naar om jou in ons zoekteam te hebben volgend jaar! 😃 Ik had vaak gekeken of er geen bekende namen aanwezig waren op het forum, maar nooit aan Michael gedacht. :o

Je was een zéér goeie mol, ik zat dan ook niet juist. Dat heb ik al vaak mogen horen in mijn omgeving...

Ook in de kinepolis was je heel sympathiek! Bedankt voor het leuke seizoen!
Gebruikersavatar

Davy12 mei 2019, 15:04

Site Admin  1167  Uma
Hey Elisabet,
nog eens bedankt voor je leuke videoboodschap hier... doet ons echt plezier 🙂

Leuk om te horen dat jij je geamuseerd hebt door ons in de gaten te houden, en dat terwijl wij met verzamelde krachten naar jou op zoek waren 😃
Ik kan me voorstellen dat dat als Mol soms spannend moet zijn om te lezen 😲

Wat betreft onze forumleden: daarin kan ik je alleen maar gelijk geven. Ik ken ze ondertussen al een beetje, maar ben ook nog dikwijls verbaasd als ik zie hoeveel speurtalent en schrijftalent hier verzameld is. Fijn om bezig te zien 🙂

De allerlaatste aflevering is er eentje waar we altijd naar uitkijken om te zien welke theorieën hier uiteindelijk juist blijken te zijn, en hoe de Mol alles heeft gesaboteerd 🙂 Het is al vaker geschreven, maar ik kan het alleen maar herhalen: respect om deze opdracht met zo weinig voorbereiding te vervullen. Sterk.
Elisabet Haesevoets schreef:Oh en Klaartje: een 1 van uw verborgen tips zat superdichtbij ! Dus kijk straks maar eens 🙂
Al benieuwd naar deze Klaartje 😃
Gebruikersavatar

Andreas12 mei 2019, 16:52

Molerator  113
Hey Elisabet,

Amai jij verwent ons nog al eens op het forum en nog eens met een persoonlijke videoboodschap die extra gericht is aan enkele van onze top leden, dat zullen ze zeker graag horen!

Wij vinden het uiteraard top dat jij volgend jaar mee met ons op zoek gaat naar de mol en misschien inspireert dit wel vele anonieme bezoekers die we ook wel hebben om volgend seizoen actief mee te zoeken.

Groetjes.
Gebruikersavatar

hanne.vm12 mei 2019, 17:46

 1
Hey Elisabet!

Leuk dat je hier een berichtje plaatst. Normaal gezien ben ik hier een stille meelezer, maar ik wil nu toch even zeggen dat ik enorm genoten heb van dit seizoen en vooral van jou als mol. Het was een plezier om elke week naar jullie te kijken en mee op zoek te gaan naar jou 😉 Je hebt dat enorm goed gedaan! Ik ben erg benieuwd naar wat we vanavond nog te zien zullen krijgen.

Fijne moederdag!
Gebruikersavatar

Holmes12 mei 2019, 19:21

 395
Elisabet, je video is de kers op de moltaart voor dit forum.
Een persoonlijke reactie van de persoon waar we hier al weken allerlei theorieën over neertypen.
Heel fijn ! Ook leuk om te lezen dat je al van de eerste minuut het forum meeleest.
Hopelijk is iedereen braaf geweest... zeker in het onderschriftentopic... 😉
Het is een mooie afsluiter van dit mooi seizoen.
Het moet zeker niet evident geweest zijn om zonder voorbereiding al die weken je medekandidaten (en ons) om de tuin te proberen leiden. Je hebt dat heel goed gedaan.
Nu nog vol spanning wachten op de beelden van je acties en de verborgen hints...

En tot volgend jaar dus............ 😃
Gebruikersavatar

delfien.taillieu12 mei 2019, 21:31

 15
Wauw, Elisabet, zo'n persoonlijk filmpje voor het forum had ik niet verwacht! Heel erg bedankt om hier je tijd in te steken, we appreciëren dit allemaal super hard! Normaal post ik ook quasi nooit, maar dit vond ik toch een bericht waard! 😃
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT12 mei 2019, 21:58

 767  Yens
Wauw Elisabet, bedankt voor alles!! Bedankt om zo'n fantastische (onvoorbereide) mol te zijn en bedankt om ons hier met een persoonlijke video te komen bedanken! Ik denk dat het juist wij zijn die jou moeten bedanken, want zonder jou hadden wij nooit zo'n fantastisch molseizoen te zien kunnen krijgen. Je bent voor mij de beste mol in de geschiedenis van 'De Mol' en ik ben ervan overtuigd dat niemand dit beter had kunnen doen dan jou, zeker na de prachtige reünie-aflevering die ik net gezien heb. Ik wil er ook nog even bijzeggen dat ik je ook de beste mol ooit had gevonden als je wel voorbereid was, dus dat wil zeggen dat het voor de toekomstige mol(len) heel moeilijk zal zijn om jou ooit nog te kunnen overtreffen.

Daarnaast ben ik er ook van overtuigd dat je een fantastische vrouw bent en een geweldige mama voor je 2 kindjes! Wat zullen ze later trots zijn wanneer ze beseffen dat hun mama heeft meegedaan aan het coolste programma op tv en daar ook de de enige echte onvoorbereide en beste mol ooit is geweest. Koester die prachtige herinneringen aan deze reis en ik hoop dat jullie groep voor altijd zo hecht blijft, want ik vond jullie allemaal fantastisch! Als ik ooit het ongeluk heb van op de spoed te belanden, hoop ik toch dat ik het geluk heb jou als dokter te hebben, want ook dat doe je zeker en vast fantastisch. En als je ooit genoeg krijgt van je job als dokter, kan je ook nog altijd zangeres of actrice worden, want je bent duidelijk een vrouw met oneindig veel talenten. Spijtig dat je volgend jaar niet opnieuw mee kan gaan als mol, samen met dezelfde groep in hetzelfde land. 😉

Het is overduidelijk waarom ze jou gekozen hebben als mol, dat blijkt ook uit de beelden die we net te zien hebben gekregen. Het was een fantastisch seizoen van 'De Mol', voor mij ook het beste ooit, en van alle seizoenen, kandidatengroepen, landen en mollen in de geschiedenis van het programma zal dit seizoen mij op alle vlakken het meeste bijblijven. Het heeft mij dan ook definitief overtuigd dat ik mij zelf ook ooit wil inschrijven voor 'De Mol'. Het zal moeilijk zijn om dit seizen ooit nog te overtreffen... Ik vind het ook heel mooi om te zien hoe jullie, dé kandidaten, allemaal met elkaar omgaan. Je ziet dat daar op korte tijd heel mooie en hechte vriendschappen zijn ontstaan die nog lang zullen blijven bestaan. Doe ze dan ook allemaal de groeten van ons allemaal hier! Het is duidelijk dat alle kandidaten dit jaar ons heel hard hebben gevolg met jou op kop, waar ik heel trots en blij mee ben. Ik kijk er al naar uit om hier volgend jaar samen met jou mee te speuren naar een nieuwe mol! Tot dan, tot moldag!

Superhard bedankt Elisabet, nog eens, je was een fenomenale mol!!

Groetjes,
Mollenjager-DT
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mei 2019, 22:10

 3483  Uma
Tja, Elisabet ....
Ik kan niet anders dan (eveneens) verklaren dat je het schitterend gedaan hebt en dat jij (en ook je mededeelnemers) mij (lees maar: ons) gedurende 10 weken ongelofelijk beziggehouden hebt. Het enige dat me echt spijt aan dit moljaar (en vorige) is dat ik er niet bij was (wegens niet ingeschreven). Maar jou (en je mededeelnemers) bezig te zien verzacht mijn leed. Uiteraard moeten de credits ook gegeven worden aan heel het molteam voor de manier waarop alles in beeld gebracht wordt EN voor de selectie van de deelnemers EN specifiek voor de selectie van de mol (JIJ dus). Vooral wat betreft dit laatste durf ik te beweren dat je volledig en zelfs bijna meer dan mogelijk aan de verwachting voldaan hebt.

Woorden schieten te kort dus hou ik het maar kort: FANTASTISCH gedaan 👍🏻 👍🏻 👍🏻
Gebruikersavatar

Mateo13 mei 2019, 01:19

 870
Merci, Elisabet! En hopelijk tot volgend jaar (of tussentijds, wie weet). 🙂
Gebruikersavatar

Heinz13 mei 2019, 08:00

Forum veteraan  427  Uma
Ik sluit me aan bij alle lovende woorden. Elisabet, wat een goede Mol ben jij. Een natuurtalent!

Een aantal opdrachten heeft de slotaflevering niet gehaald. Misschien heb je zin en even tijd om nog wat niet vertoonde sabotagepogingen te benoemen? Ik denk aan Vovinam, strandfeest, survivalskills, Vietnamees leren, modeshow, zwartepieten en de finaleopdrachten. Zou fantastisch zijn.

En zo niet dan ben ik ook al lang tevreden want het was een topreeks en jij een topmol. Grote klasse! 😃
Gebruikersavatar

Holmes13 mei 2019, 08:17

 395
Elisabet Haesevoets schreef: Als er nog vragen zijn na vanavond, laat maar weten! 🙂
Geen idee of je nu restricties hebt over wat je mag vertellen, maar toch nog een prangende vraag ivm de kofferproef vlak voor het zwartepieten :
Zijn daar bewust meerdere takes genomen (om iets te doen met de koffers?) en was het bewust dat je in de 2e(?) take geen rugzak meer aan had? Of was dat puur toeval ?