Frolva schreef:Ik voel een nieuw topic aankomen ...Kunnen we volgend jaar zeker openen! Nu is het een beetje te laat
Frolva schreef:Ik voel een nieuw topic aankomen ...Kunnen we volgend jaar zeker openen! Nu is het een beetje te laat
Vermoljoen schreef: Kunnen we volgend jaar zeker openen! Nu is het een beetje te laatAh nee, juist niet.
Thewhiterabbit schreef:verzinnen jullie ook zo graag zelf opdrachten? Als ge in bed ligt in en niet slaap geraakt bvb :pEh... Neuh. Het ontbreekt mij bijlange niet aan fantasie maar meestal blijf ik nog wat sjieken op voorbije opdrachten en ik slaag er nooit in om helemaal uit te denken wat ik uit wilde denken omdat ik eh... in slaap val.
chicawah.janssen schreef:Plezant voor die mens die wist wie de mol wasPrecies, ik vond het daarom wel een goeie zaak dat de strafpunten ook bij Bas zaten, anders was het nog erger geweest. De enige die ik echt de vrijstelling had gegund was Joeri, gewoon op basis van het vele geld dat hij opgebracht heeft voor de groepspot.