Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 mei 2019, 21:56

 2354  Uma
Frolva schreef:Ik voel een nieuw topic aankomen ... :mrgreen:
Kunnen we volgend jaar zeker openen! Nu is het een beetje te laat :(
Gebruikersavatar

Frolva17 mei 2019, 22:12

 2204
Vermoljoen schreef: Kunnen we volgend jaar zeker openen! Nu is het een beetje te laat :(
Ah nee, juist niet.

De makers hebben onze ideeën nodig tegen volgend seizoen! :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mei 2019, 23:09

 8153
Thewhiterabbit schreef:verzinnen jullie ook zo graag zelf opdrachten? Als ge in bed ligt in en niet slaap geraakt bvb :p
Eh... Neuh. Het ontbreekt mij bijlange niet aan fantasie maar meestal blijf ik nog wat sjieken op voorbije opdrachten en ik slaag er nooit in om helemaal uit te denken wat ik uit wilde denken omdat ik eh... in slaap val.
Gebruikersavatar

Jansen18 mei 2019, 07:00

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Plezant voor die mens die wist wie de mol was :roll:
Precies, ik vond het daarom wel een goeie zaak dat de strafpunten ook bij Bas zaten, anders was het nog erger geweest. De enige die ik echt de vrijstelling had gegund was Joeri, gewoon op basis van het vele geld dat hij opgebracht heeft voor de groepspot.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT18 mei 2019, 09:24

 767  Yens
Maar Joeri was dan weer de enige van de overgebleven kandidaten die er niet zelf was achtergekomen dat Elisabet de mol was. Dus dat zou ik dan ook weer niet echt verdiend vinden.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mei 2019, 10:18

 8153
Daar ben ik het mee eens, maar Bas wist het ook maar (zeker) door Kaat uit te horen over de vragenlijst.
Had Kaat hem niet geholpen, dan had hij zich niet kunnen misspreken. Dus eigenlijk verdiende Kaat een finaleplaats.