yana.beulque schreef:Eva had de dag nadien een T-shirt van Levi's aan; verdacht?Waarom is dat verdacht? Vorige zomer droeg iedereen die in wilde zijn een T-shirt van Levi's.
davy.baetens schreef:Wat ik niet begrijp is:Neen, want het was duidelijk gemaakt dat de snelste invuller wel eens een voordeel zou kunnen krijgen. En dat voordeel was de vrijstelling voor die eliminatieronde en de mogelijkheid om pasvragen te winnen.
1) De snelste mocht tussen de konijnen gaan zitten en spelen voor pasvragen. Maar de snelste invuller kan toch ook de afvaller zijn?
davy.baetens schreef:2) De snelste invuller bleek Eva te zijn en dan blijkt dat die ook echt bang is van konijnen. Toch wel heel toevallig vind je niet?Weet je dan dat Eva helemaal geen schrik heeft van konijnen? De opdracht bij het tweede gesprek was om het selectieteam op een geloofwaardige manier te liegen dat ze schrik heeft van konijnen, maar dat wil niet zeggen dat ze geen schrik heeft.
Suspicious schreef:Ik weet niet wat ik ervan moet denken maar zou Eva écht bang zijn van konijnen? Waarom moest ze dat nu de ganse tijd herhalen?Het enige dat zij altijd herhaalt is dat schijtirritante "OhMaAgAaAwD".
BogersAsset schreef:Verdachte acties:Ik denk dat dit vooral te wijten is aan dat Kaat niet alle informatie heeft. Zij wist niet dat Eva pasvragen kon winnen (tenzij ze natuurlijk de mol is). Vanuit haar standpunt speelde Eva om geld in de pot te krijgen en zo de afvaller in het spel te houden.
- Kaat die hetgeen wat Eva zegt niet eens in twijfel trekt, Eva zegt 2 dus zal het wel 2 zijn (sorry ma da's wel erg naïef in een spel?).
Kaat zei ook dat ze zich, nog voor De Mol begon, potentiële afvallers in het spel te houden en ik denk dat ze daar wel eerlijk in was. Het feit dat het om Eva ging, zal zeker meegespeeld hebben want zij en Eva komen goed overeen.Dat is niet zo relevant. Haar doel is om ervoor te zorgen dat er geld uit de pot gaat, en de beste manier is om dat resultaat te bekomen in deze proef is de communicatie via de GSM te verzorgen en hetgeen Eva zegt zeker niet in vraag te stellen.
Ben Jones schreef:Dat is niet zo relevant. Haar doel is om ervoor te zorgen dat er geld uit de pot gaat, en de beste manier is om dat resultaat te bekomen in deze proef is de communicatie via de GSM te verzorgen en hetgeen Eva zegt zeker niet in vraag te stellen.Als ze de mol is, is haar doel om geld uit de pot te houden. Maar dat weten we niet. Ze kan even goed een kandidaat zijn. Dus het lijkt me wel relevant wat Chicawah typte.
Als ze de mol is, is haar doel om geld uit de pot te houden. Maar dat weten we niet. Ze kan even goed een kandidaat zijn. Dus het lijkt me wel relevant wat Chicawah typte.Ik volg daarin de theorie van Joris Hessels uit Café De Mol over het trekken van de empathische kaart. Punt is dat de opdracht eigenlijk pas begint wanneer Eva belt en zegt dat ze er niet uitligt. Heel het gedoe ervoor is dus virtue signaling om Kaat onschuldig te laten lijken.
BogersAsset schreef:Verdachte acties:Hoewel ik Bas niet als mol zie, vond ik hem hier ook verdacht. Direct op de kar springen met Kaat die voorstelt de afvaller terug te halen en als dan Martijn iets zegt van het is het spel (of zoiets) degene die dan praat onderbreekt en Martijn doet uitleggen wat hij bedoelt. Dat zou voor een mol de perfecte actie zijn imo.
- Bas die Ingrid toch wel ff on the spot zet enzo, net zoals hij in aflevering 1 in het busje wel erg direct is in confrontaties